G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
En tajua oikein mistään mitään, jos ihan totta puhutaan. Hyvä että osaan kaupassa käydä.
Kuuluuko fire fox samaan sarjaan.. ei mulla sitä ole kun mulla on windows.
Ja mitä eroa noilla kaikilla on-- vaikka ei sen väliä.
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
 
Lunatic
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
No vähän, mitä muita selainohjelmia on kuin fire fox.. koska sitä mulla ei ole?
Pitääkö olla windows esim photoshoppiakin varten?
 
No vähän, mitä muita selainohjelmia on kuin fire fox.. koska sitä mulla ei ole?
Pitääkö olla windows esim photoshoppiakin varten?
Joo. Photoshop ei toimi ilman käyttöjärjestelmää. Eihän se yksin mene päälle, vqaan taustalla aina winukka. Muista käyttiksistä en tiedä, mutta esim. Mac ooässässä (Apple-koneiden käyttis) Photari ei pelitä ollenkaan. Eli Photoshop on ohjelmoitu toistaiseksi vain winukalle.

Firefox on selain, Internet Explorer on selaimen kuvatus, Opera on selain, Chrome on selain, K-meleon on huono selain..
 
Viimeksi muokattu:
"minä"
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
Voi olla montakin käyttöjärjestelmää. Meillä esim tässä kannettavassa on sekä Windows että Ubuntu.
Firefox on taas nettiselain.
Kui jollain on näin puutteelliset tiedot? pullossa elänyt? Minä kotiäitikin kouluttautumaton tiedän nää jutut. Noh, palstalla voi oppia vaikka mitä
 
Eikö Jarno Trulli muka oikeesti oo suomalainen? No ei sit.

Joskus luulin, että Toyota on maailman ainoa automerkki (tynnyrissä kasvanut 6v?).
Joskus muinoin kuvittelin, että keisarinleikkaukseen kuolee aina (luin jotain tasokasta "keksinnöt kautta aikain"-kirjaa, jossa esiteltiin mm. kidutusvälineitä, sähköä ja sektiota... Olin ehkä 10v :D)
 
[QUOTE="minä";21996487]Voi olla montakin käyttöjärjestelmää. Meillä esim tässä kannettavassa on sekä Windows että Ubuntu.
Firefox on taas nettiselain.
Kui jollain on näin puutteelliset tiedot? pullossa elänyt? Minä kotiäitikin kouluttautumaton tiedän nää jutut. Noh, palstalla voi oppia vaikka mitä[/QUOTE]

Peruskäyttäjä ei tee noilla tiedoilla juuri mitään. Siinä syy. Meitsilläkin on muuten muistitikulle asennettuna Mac OS-käyttis, joka käynnistyy heittämällä tikun koneen peppuun/kylkeen usb-reikään. Ihmeellistä :--D Kovin moni ei luultavasti tuota tiedä, koska harva tekee tiedolla mitään.
 
"minä"
Peruskäyttäjä ei tee noilla tiedoilla juuri mitään. Siinä syy. Meitsilläkin on muuten muistitikulle asennettuna Mac OS-käyttis, joka käynnistyy heittämällä tikun koneen peppuun/kylkeen usb-reikään. Ihmeellistä :--D Kovin moni ei luultavasti tuota tiedä, koska harva tekee tiedolla mitään.
Ok. Olkoon niin, mutta pakko oli tulla pätemään etteikö tietokoneessa voisi olla enemmänkin kuin yksi käyttis :D
 
Tasku Venus
Mä en tiennyt että synnytyksen jälkeen voi tulla alapää ihan saakelin kipeeks. En pystynyt kävelemään viikkoon, ja istumaan en ainakaan kahteen kuukauteen. Ihmettelin synnytyksen jälkeen (kun puudutteet ei enää vaikuttaneet) että mites nyt näin paljon sattuu, ja mietin auttaisko särkylääke.
 
"vieras"
luulin ennen kuin minulla oli lapsia että esim. 10 tunnin synnytys tarkoittaa sitä että se ponnistusvaihe kestää 10 tuntia. kauhistelin miten nainen jaksaa jos vauvan syntyminen kestää niin kauan ja kuinkahan kauan esim pelkkä pää on ulkona, 5 tuntia? lapsi siis pelkkä pää ulkona tuntikausua...
:D
 
"qwer"
Eikö Jarno Trulli muka oikeesti oo suomalainen? No ei sit.

Joskus luulin, että Toyota on maailman ainoa automerkki (tynnyrissä kasvanut 6v?).
Joskus muinoin kuvittelin, että keisarinleikkaukseen kuolee aina (luin jotain tasokasta "keksinnöt kautta aikain"-kirjaa, jossa esiteltiin mm. kidutusvälineitä, sähköä ja sektiota... Olin ehkä 10v :D)
Jarno Trullin vanhemmat ihailivat suomalaista Jarno Sarjasta (joku ralli- tms kuski, tarkentakaa ken tietää) ja antoivat siksi pojalleen nimen Jarno. Trulli tuskin tässä tapauksessa siis tarkoittaa taivaalla lentelevää pääsiäisnoitaa. Tai... :D
 
"vieras"
en tiennyt ennen ensimmäistä synnytystä että se ponnistusvaihe tuntuu siltä kuin vääntäisi jättkokoista pa*kaa... synnytin selin makuulla, puli-istuvassa asennossa ja lapsi tietenkin painoi peräsuolta ja siksi tuollainen tuntemus
 
"qwer"
[QUOTE="qwer";21996588]Jarno Trullin vanhemmat ihailivat suomalaista Jarno Sarjasta (joku ralli- tms kuski, tarkentakaa ken tietää) ja antoivat siksi pojalleen nimen Jarno. Trulli tuskin tässä tapauksessa siis tarkoittaa taivaalla lentelevää pääsiäisnoitaa. Tai... :D[/QUOTE]

Korjaan, Jarno SAARINEN, ratamoottoripyöräilijä!!!
 
"tiimarinvihko"
Olin 19-vuotiaana työharjottelussa lasten liikennepuistossa ja siellä opin, että kevyenliikenteenväylälläkin on 'liikennesääntöjä' ja oikeanpuoleinen liikenne.
 
Kaikkea sitä
Pienenä luulin, että murrosikä tarkoittaa ikäkautta, jonka aikana lapset syyllistyvät rikoksiin, lähinnä murtovarkauksiin. Vannoin pyhästi, ettei minusta koskaan tulisi murrosikäistä!
 

Yhteistyössä