G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"heh"
Kaveri tajus lukion tokalla, ettei lukiosta valmistu mihinkään ammattiin. Eikä meinannut millään uskoa asiaa.
Ai että kaverin puolesta.... :) Itte luulit kummiski. :) Olisit tunnustanut vaan ihan reilusti; täällä voi paljastella itsestään ihan mitä vaan, anonyymisti nimimerkin takaa. :D
Itse luulin lapsena että veden pinnan alla ei ole vettä, eli ts. jos vedenpinnan läpi menisi muovikuplan sisällä ja tulisi sieltä ulos pinnan alla, pysyisi kuivana. Kyllä lapset on omituisia! :) :)
 
Kyllä mä kuvittelisin jokaisen naisen ainakin tutkineen sen verran rintojaan, että ovat tietoisia siitä, ettei siinä nänninpäässä mitään tuttipullon tutin kaltaista reikää ole,mutta ilmeisesti sitten ei :D Mä oon siis viisaampi,kuin uskoinkaan, kun tiesin tämän jo ennen ensimmäistä lastani :D
Mutta ei tää asia nyt kuitenkaan TOP 10 yllä tän ketjun "en tiennyt" jutuissa :D
Nytpä sitten ainakin tiedätte tämänkin :D
Mä taidan olla jotenkin omituinen, koska toisen nännin päässä on jotenkin semmonen se alue että pari "ryppyä" saa sen näyttämään siltä että siinä hyvinkin voisi olla reikä. Ajattelin myös ett ne tulee selkeästi näkyviin vasta kun imettää.... Ja olen mä lehmääkin lypsänyt, kyllä se ihan siitä päästä näytti tulevan, vaikken mitenkään sitä nyt tarkemmin tutkinut... tähän osittain myös pohjustin nämä epäilyni.

Mutta tuo siis tosiaan on totta, niin oho. En nyt kyllä tiedä missä tämmöseenkin tieton voisi näin normaalielämässä törmätä, jos ei ole koskaan ollut mitenkän tiiviisti tekemisissä kenenkän imettävän kanssa. En pikaisella googletuksellakaan löytänyt. Ainakin selvisi miten vähän imetyksestä on yleistä tietoa , koska en nyt tosiaan ole missään tynnyrissä elänyt.... kai :D

Mutta oudolta kyllä kuulostaa, hyvä että selvisi nyt niin voi totutella ajatukseen..... :$
 
Tsipadui
Mä taidan olla jotenkin omituinen, koska toisen nännin päässä on jotenkin semmonen se alue että pari "ryppyä" saa sen näyttämään siltä että siinä hyvinkin voisi olla reikä. Ajattelin myös ett ne tulee selkeästi näkyviin vasta kun imettää.... Ja olen mä lehmääkin lypsänyt, kyllä se ihan siitä päästä näytti tulevan, vaikken mitenkään sitä nyt tarkemmin tutkinut... tähän osittain myös pohjustin nämä epäilyni.

Mutta tuo siis tosiaan on totta, niin oho. En nyt kyllä tiedä missä tämmöseenkin tieton voisi näin normaalielämässä törmätä, jos ei ole koskaan ollut mitenkän tiiviisti tekemisissä kenenkän imettävän kanssa. En pikaisella googletuksellakaan löytänyt. Ainakin selvisi miten vähän imetyksestä on yleistä tietoa , koska en nyt tosiaan ole missään tynnyrissä elänyt.... kai :D

Mutta oudolta kyllä kuulostaa, hyvä että selvisi nyt niin voi totutella ajatukseen..... :$

Tää on hauska ketju,kun huomaa, että jos joku asia on itselleen ihan selviö,niin ei se sitä välttämättä muille olekaan :D Tulipahan jaettua nyt sitten tälläistäkin tietoutta.. hahahahaha
 
Tsipadui
Mun lapset luuli pienenä, että rahaa saa automaatista,kun hakee vaan..siis että sitä tulee sieltä ihan rajattomasti :D
Tää ei varmaankaan oo kyllä mitenkään epätavallista, tiedän montakin tuttua,joiden lapset on luulleet samaa :D
 
minmin
En muista olenko tämän jo tänne kertonut enkä jaksa selata koko ketjua läpi... Luulin pienenä että Kekkonen ja presidentti on synonyymejä, eli kekkonen olisi yleisnimi. Kysyin pienenä isältä että kenestä tulee seuraava kekkonen.
 
nbkk
[QUOTE="Vieras";27476128]Vasta AV-/2+-palstailun myötä selvisi, että pillukarvojen ajelu kokonaan pois on jotenkin yleistäkin (tarpeellista?). Tai se että kosmetologi tekee sen toisten "perseille". Kääk.[/QUOTE]

Ei unohdeta annelin valkaisua.
 
historiaa
En muista olenko tämän jo tänne kertonut enkä jaksa selata koko ketjua läpi... Luulin pienenä että Kekkonen ja presidentti on synonyymejä, eli kekkonen olisi yleisnimi. Kysyin pienenä isältä että kenestä tulee seuraava kekkonen.
Ootko mun vanha lukion historian ope? Kertoi meille joskus saman jutun. :) Siitä on kyllä jo 13-14v aikaa, mutta on jäänyt mieleen.
 
historiaa
En muista olenko tämän jo tänne kertonut enkä jaksa selata koko ketjua läpi... Luulin pienenä että Kekkonen ja presidentti on synonyymejä, eli kekkonen olisi yleisnimi. Kysyin pienenä isältä että kenestä tulee seuraava kekkonen.
Ootko mun vanha lukion historian ope? Kertoi meille joskus saman jutun. :) Siitä on kyllä jo 13-14v aikaa, mutta on jäänyt mieleen.

Tai siis et ollut kyllä mikään vanha vaan varmaan aika just valmistunu...
 
vierailija
Luulin rusinoiden olevan jonkinlaisia marjoja ja mietin, että missä niitä mahtaa kasvaa. Halusin nimittäin kerätä ja syödä niitä, koska ne olivat niin hyviä. Niitä ei siis tarvitsisi ostaa kaupasta, kun menisi vain johonkin metsään, missä niitä kasvaa mustikoiden tai puolukoiden tapaan ja että niitä sitten voisi kerätä sieltä vaikka monta ämpäriä. Kävimme kyllä keräämässä marjoja metsästä, mutta jostain syystä ei koskaan en löytänyt rusinamätästä.
 

Yhteistyössä