G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
Olin saanut ala-asteella joululahjaksi kirjan "Siskoni, enkeliluinen tyttö" ja siellä oli yksi intiimimpi kohtaus ja luki jotenki näin ".. laittoi kumin päälle.." Mietin pitkään mitä ne teki PYYHEkumilla, kun harrastivat seksiä. Ja mihin ne sen oikein laitto, selän päälle vai :DD
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
En muista oonko tähän jo joskus vastannut, ei ainakaan osunut silmään mitä selasin.

Pitkään luulin et hevosen säkäkorkeus tarkottaa jotain arviota sen korkeudesta ja sitä ei jostain syystä voi oikeasti mitata. Eli säkä= tsägä= tuuri. Eli tuurilla hevosen korkeus vois olla 155cm. Tuurikorkeus :D. Loogista tää ajatuksenjuoksu ollu ja on toisinaan vieläkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi
Ja luulin pohjoisen kasvattina, että valkoinen joulu on suomessa aivan itsestäänselvyys kunnes muutin etelä-suomeen ja pettymys oli suuri. Sanoin ,että jos ens jouluna ei ole lunta ja pakkasta lähden jouluksi pohjoiseen. Sitä saa mitä tilaa, seuraavana jouluna oli -30 ja auto edes käyntii lähteny.. :D
 
31 v. ei lapsia
[QUOTE="vieras";22002203]Taidettiin olla jotain 12-vuotiaita, kun kaveri kerto, että se äiti olis puhunut jostain tutustaan, jolla oli tullu paskat pöydälle synnyttäessään. Me oltiin ihan järkyttyneitä ja aateltiin, että se olis maailman nolointa jne... Yli kakskymppisenä se sitten vasta selvis, kun tuttavapiirissä alko olla raskaana olevia naisia, että ei tuo juttu mikään yksittäistapaus ollutkaan... :D[/QUOTE]

Ai, siinä voi käydä noin?!? eiks siin anneta se joku peräsuolihuuhtelu ennen h-hetkeä?
 
31 v. ei lapsia
[QUOTE="Kikka";27468964]Vuosi sitten raskaaksitulon jälkeen sain tietää ettei synnyttäminen olekkaan ilmaista, eikä todellakaan myöskään se sairaala-hoito sen jälkeen!![/QUOTE]

Just. Paljonko se sit maksaa?
 
"hihihihi"
joskus varhaisteininä(13-15v eli about milj.vuotta sitten)chattailin sen ajan villityksen mukaan ja eräs keskustelija kysäisi että onko sua nuollut koskaan kukaan?no mähän en ollut tuolloin yhtään seksistä tietoinen saatikka suuseksistä tiennyt mitään joten hölmistyneenä vastasin et joo,KOIRA?:Dhävis keskustelukumppani vauhdilla:Den mä tiennyt et on semmonen homma et nuoltas alakertaa,tsiisus.....:D
Hahahaah, tää oli ihan paras :D :D :D

Ite luulin joskus pienenä ala-astelaisena, että maailmanloppu tulee vuoden 1999 jälkeen ihan sillä logiikalla kun en tajunnut, että senkin jälkeen voi tulla joku numero. Isälle hädissäni itkin, että en halua kuolla vielä niin nuorena :D
 
"mie"
Mulle valkeni pari vuotta sitten hippasen ennen kun täytin 30, että nyrkkeilyssä ihan oikeasti yritetään lyödä sitä vastustajaa kovaa eikä vaan joidenkin muiden kamppailulajien tavoin saattaa iskuja perille....
 
pikkasen niuho
Tuli mieleen, että jostain syystä itseäni ärsyttää suunnattomasti, kun yllättävän suuri osa ihmisistä luulee että piirustus kirjotetaan näin: PIIRRUSTUS. Kun siinä sanassa on vaan YKSI R-KIRJAIN!

Ja ehkä joillekin teistä toi valkeni nyt ;)
 
Tsipadui
Mulle tulee äkkiseltään mieleen vaan 2 juttua, eikä kumpikaan oo mun omia..
Mun sisko luuli pienenä, että kaupat on aina kiinni,kun sataa..Kaupat oli siihen aikaan sunnuntaisin kiinni..Vissiin on satanu aika useesti sit sunnuntaisin xD
Ja mun ex-mies luuli, kun saatiin lapsi ja imetin, että siinä nännissä on vaan 1 reikä,niinkun tuttipullossa, mistä se maito tulee.... Vauva päästi nännistä irti ja sitä maitoahan tulee vähän joka kohdasta,niin mies oli ihan järkyttynyt, että "Mitä mätää sun nännistä tulee tolleen" :D :D
 
menne
Mulle selvis vasta synnytyksessä et istukka tulee jälkikäteen eikä vauvan kanssa :-S järkytys oli suuri ku alkoi kätilö sitä ulos painelemaan ulos kun luulin homman olevan jo ohi :-D
Lapsena luulin että kaverit oli adoptoitu kun kutsuivat äitiään ja isäänsä etunimillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oppia ikä kaikki;27475358:
Noh, olen 3-kymppinen nainen, enkä minäkään tiennyt tuota nännijutttua; että maitoa tulee koko nännistä. Ei tuollaisia vaan tiedetä, ei se ole yleistietoa.
Samoin, enkä kyllä usko vieläkään ennen kuin joku muukin tulee niin sanomaan :D Tsipadui, sitä siis tarkoitin tuolla "Onko toi totta" :D
 
Tsipadui
Samoin, enkä kyllä usko vieläkään ennen kuin joku muukin tulee niin sanomaan :D Tsipadui, sitä siis tarkoitin tuolla "Onko toi totta" :D
Ettekö te oo ite koskaan imettäneet ja esim. lypsäneet maitoa käsin? :D :D Kyllä sitä tulee sitä tavaraa ihan ympäri nänniä, eikä vaan yhdestä reijästä siitä päästä :D :D Ei se nänni tosiaan mikään tuttipullon tutti ole :D Vai näettekö omassa nännissänne päässä jotakin reikää? :D :D
 
Tsipadui
Löytyi faktatietoakin,kun hetken googlasi:
"Nännissä ja nännipihan alueella sijaitsee n 5-10 "huokosta" eli aukkoa joista maito pääsee ulos rinnasta. Nännin alue on hyvin herkkä kosketukselle, eli sen alueella on paljon hermoja. Nännissä on myös lihaskudosta, joka supistuessaan saa nännin kovettumaan.

Nännipihan alueella on montgomeryn rauhasia, pieniä näppylöitä jotka erittävät nännin aluetta suojaavaa ja kostuttavaa eritettä."

Ja tieto löytyy: www.imetys.fi/itu/kirja/rinnan_anatomia_ja_maidoneritys.doc
 
"Vieras"
Vasta AV-/2+-palstailun myötä selvisi, että pillukarvojen ajelu kokonaan pois on jotenkin yleistäkin (tarpeellista?). Tai se että kosmetologi tekee sen toisten "perseille". Kääk.
 
EK
Ettekö te oo ite koskaan imettäneet ja esim. lypsäneet maitoa käsin? :D :D Kyllä sitä tulee sitä tavaraa ihan ympäri nänniä, eikä vaan yhdestä reijästä siitä päästä :D :D Ei se nänni tosiaan mikään tuttipullon tutti ole :D Vai näettekö omassa nännissänne päässä jotakin reikää? :D :D
Ei kaikki tosiaan ole imettäneet. Kaikilla ei edes ole lapsia. Ja etenkin jos kyse on miehestä, joka ihmettelee tuollaista nänniasiaa, niin ei se tosiaan ole mitenkään kummallista, että mies ei asiasta tiedä. Kun ei sellaisia asioita nyt oikein missään opeteta eikä kuulu yleistietoon. Tässä taas palstamammat hämmästelee asioita tyyliiin "kun minä tämän tiedän, niin kaikki muut on tyhmiä kun eivät tiedä" ja samaan hengenvetoon kummastellaan sitä, onko USA maa vai ei. Tsiisus.
 
Tsipadui
Ei kaikki tosiaan ole imettäneet. Kaikilla ei edes ole lapsia. Ja etenkin jos kyse on miehestä, joka ihmettelee tuollaista nänniasiaa, niin ei se tosiaan ole mitenkään kummallista, että mies ei asiasta tiedä. Kun ei sellaisia asioita nyt oikein missään opeteta eikä kuulu yleistietoon. Tässä taas palstamammat hämmästelee asioita tyyliiin "kun minä tämän tiedän, niin kaikki muut on tyhmiä kun eivät tiedä" ja samaan hengenvetoon kummastellaan sitä, onko USA maa vai ei. Tsiisus.
Kyllä mä kuvittelisin jokaisen naisen ainakin tutkineen sen verran rintojaan, että ovat tietoisia siitä, ettei siinä nänninpäässä mitään tuttipullon tutin kaltaista reikää ole,mutta ilmeisesti sitten ei :D Mä oon siis viisaampi,kuin uskoinkaan, kun tiesin tämän jo ennen ensimmäistä lastani :D
Mutta ei tää asia nyt kuitenkaan TOP 10 yllä tän ketjun "en tiennyt" jutuissa :D
Nytpä sitten ainakin tiedätte tämänkin :D
 

Yhteistyössä