G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"Toto"
Luulin että TOTO ja Toto Gutugno (<- italialainen laulaja) ovat sama ja ostin innoissani Toto Gutugnon levyn jossa biisi nimeltä Africa tai L'Africa(?). Kuvittelin että kyseessä sama kuin TOTON Africa. Kotona kuuntelin sitten ihmeissään että ei kyllä kuullosta yhtään TOTOLTA.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"Palma"
No okei.... Kerron sitten pari :D

Mua kiellettiin lapsena ettei mikroon saa kattoo kun se käy, sieltä tulee säteilyä. Tää asia selvis vast aikuisena ettei asia ole niin xD

Lapsena en tajunnut miksi luku satayksi kirjotetaan 101 eikä 1001

Opin lukemaan jo 4-vuotiaana joten olin aivan ulkona mitä tarkotetaan tavuttamisella ja nauratti kun muut lukivat "änkyttäen"

Että näin tyhmiä täällä ollaan xD
 
"vieras"
15v kulkenut olin metrolla päivittäin kun tajusin että se on vuosaari eikä vuorsaari.
Ihmettelin aina kun ihmiset sanoivat että tavaa sanan esim k-i-s-s-a-n-p-e-n-t-u kun eikös se tavatakkaan kis-san-pen-tu.:D tavata-tavuttaa.... :D

N-Y-T oli kans yks ja t-paita NIIN MIKÄ T-PAITA!? Miksi ei vaikka l-paita? Miksi juuti T? ...AAAA NIIN JUU! :D

Opin myös mikä on strösseli toissakesänä...ja äsken että u2 on joku bändi eikä joku tehdas tms...voi näitä on paljon.:LOL:
Miksi se on just T-paita?
 
älykkö
Ihania nää :D

Tajusin vasta, että jos asunnon myynti-ilmoituksessa mainitaan 'askarteluhuone', niin sillä EI välttämättä tarkoiteta sitä, että huone on tehty juuri askartelua varten (kaapit täynnä tiimaritavaraa ja perhe tekee aina yhdessä kortteja yms. ko huoneessa)

T.27v
 
a....p
QUOTE=Helli-Karamelli;21997600]RANTASIPI

Nyt ihan muutama viikko sitten tajusin, että siinä rantasipin logossa on lintu... mie oon nähny siina AINA pupun :LOL:

siis tarkotan sitä hotellia..
Juu ja minä taas tajusin joskus viime vuonna että osuuspankin logossa on O ja P.
Oon aina luullut että se on joku venäläinen kirjain... :xmas:

Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
[/QUOTE]

niinpäs onkin! :D
 
"tallukka"
En tiedä mitä kuvittelin kun en tajunnut heti ekan lapsen syntymän jälkeen, että vauva otetaan vaan tissille ja sit maito alkaa nousta... täh? En oikein tiedä mitä mä silloin ajattelin, että vauvalle annetaan pulloa niin pitkään kunnes maitoa alkaa tulemaan??
En siis ollut ajatellut koko imetysasiaa esikoisen raskauden aikana (miksi ihmeessä??) ja sitten se tuli ihan yllärinä miten se tapahtuu :D taisin olla aika tietämätön törppö silloin ;)
No nyt useamman lapsen synnyttäneenä tiedän ainakin miten imetys luonnistuu :D
 
nolo oli
joskus varhaisteininä(13-15v eli about milj.vuotta sitten)chattailin sen ajan villityksen mukaan ja eräs keskustelija kysäisi että onko sua nuollut koskaan kukaan?no mähän en ollut tuolloin yhtään seksistä tietoinen saatikka suuseksistä tiennyt mitään joten hölmistyneenä vastasin et joo,KOIRA?:Dhävis keskustelukumppani vauhdilla:Den mä tiennyt et on semmonen homma et nuoltas alakertaa,tsiisus.....:D
 
  • Tykkää
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Ä92
"tallukka"
Sit järkytyin synnytyksen jälkeen kun oli jälkivuotoa ja hoitajan kanssa keskustellessa sanoi sen kestävän viikkoja, siis APUA, ajattelin xD
Samoin oli suorastaan shokeeraavaa kun istuin synnytyksen jälkeen vessassa ja en pystynyt pidättämään pissaa ollenkaan :D se vain valui ja valui... olin aivan shokissa! :D
 
Tiettekö ne kauppojen liukuportaat missä ei ole portaita vaan sellanen liuska johon pääsee ostoskärryillä. Mun mies väittää vieläkin kiven kovaa että ne ostoskärryt pysyy paikoillaan siinä liukuportailla jonkun magneetin avulla. Joka kerta saan sen kanssa vääntää.

A) ostoskärryjen pyörät on muovia

B)ne pyörät oikeesti jää niihin uriin vaan jumiin ja siksi ne kärryt pysyy paikoillaan alamäessäkin.

C)mun mies on niin väärässä tässä asiassa
 
%-merkki
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
[/QUOTE]

Kiitos! Mä tajusin tästä sun viestistä vasta nyt et siinä on op. :D Oon vaan luullu sitä tommoseks koukeroks![/QUOTE]



Ihan oikeasti toi Osuuspankin merkki on kyllä yksinkertaiseksi tyylitelty prosenttimerkki %.
 
"www"
Tiettekö ne kauppojen liukuportaat missä ei ole portaita vaan sellanen liuska johon pääsee ostoskärryillä. Mun mies väittää vieläkin kiven kovaa että ne ostoskärryt pysyy paikoillaan siinä liukuportailla jonkun magneetin avulla. Joka kerta saan sen kanssa vääntää.

A) ostoskärryjen pyörät on muovia

B)ne pyörät oikeesti jää niihin uriin vaan jumiin ja siksi ne kärryt pysyy paikoillaan alamäessäkin.

C)mun mies on niin väärässä tässä asiassa
tai D) Bubble Bob on nyt väärässä... :D
 
"juu"
Olenkin ihmetellyt miksi suomalaisella pankilla on logossaan ruma venäläinen kirjain.
[/QUOTE]

Kiitos! Mä tajusin tästä sun viestistä vasta nyt et siinä on op. :D Oon vaan luullu sitä tommoseks koukeroks![/QUOTE]


Ihan oikeasti tuo merkki on kyllä yksinkertaiseksi tyylitelty prosenttimerkki.
 
"Kenguru"
Luulin pienenä, että kun menkat alkaa, niin verta tulee joka ikinen päivä vaihdevuosiin asti :LOL:.

Kopin oravan "näin" monta vuotta väärinpäin. Vasta tv mainoksissa se nokan koputus (tosin luulin ensin että koputtaa hännällä) sai silmät auki. Ja mulle rantasipin logo on kyllä aina ollut pupu..:ashamed:

Kaveri luuli pienenä, että tieto isku on: tie toisku, ja että otan osaa on: otannon saa :LOL:.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
[QUOTE="Palma";23716799]No okei.... Kerron sitten pari :D

Mua kiellettiin lapsena ettei mikroon saa kattoo kun se käy, sieltä tulee säteilyä. Tää asia selvis vast aikuisena ettei asia ole niin xD

[/QUOTE]

En muista mihin ikään asti, mutta kuitenkin lapsena luulin, että jos mikroon katsoo silloin kun se on toiminnassa, niin sokeutuu. En sitten uskaltanut katsoa ollenkaan kun se oli päällä. En muista missä iässä totuus minulle paljastui, ainakin yli 10-vuotiaaksi luulin näin.
 
En muista mihin ikään asti, mutta kuitenkin lapsena luulin, että jos mikroon katsoo silloin kun se on toiminnassa, niin sokeutuu. En sitten uskaltanut katsoa ollenkaan kun se oli päällä. En muista missä iässä totuus minulle paljastui, ainakin yli 10-vuotiaaksi luulin näin.
Näin mullekkin opetettiin pienenä. Mä luulen että sillon kun ekat mikrot on tullu myyntiin niin niitten säteilyvaaroista on peloteltu mediassa, koska tosi monelle mun tutulle on opetettu että mikroon ei saa kattoa.
 
mardiss
Minä ja naapurin tyttö synnyttiin samana päivänä, mut eri vuosina eli meil on vuosi ikäeroa. Jotenkin käsitin et me kuollaankin samana päivänä, mut hän vaan vuotta ennenpää :D
 
Joskus kaksvitosena tajusin että Burana autaa muuhunkin särkyyn kun vaan päänsärkyyn. Että esim mahakipuunkin voi syödä Buranaa. Hitto kun helpotti kun tajus ettei tarvi kärvistellä kuukautiskipujen kanssa kun Buraanaa löytyy vessan kaapista. Kiiti äiti kun on kutsunut noita aina päänsärkylääkkeiksi.:D
 
"hipp"
luulinpitkään että
-päästäinen on lintu
-ja ettei ruotsinlaiva voi upota välillä hki-stockholm koska se ei ole mistään niin syvä mitä laivan korkeus on(tästä kiitos kuuluu isälle kun kuumotin pienenä ett botski uppoo, tämä kulki sitten fakta tietona aina hamaan aikuisuuteen asti)
 

Yhteistyössä