G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
mardiss
Hei näit saa nauraa ihan vedet kippurassa!
Voisin viel lisätä noist kuukautist, mä luulin et sit ku ne alkaa ni sitä vertaa tulee niinku vesihanasta sen viikon verran. Onneks nyt ei ihan kuitenkaan.. Ja sit mua on kans peloteltu tolla mikrolla. Ei saanu mennä puolta metriä lähemmäks ku se on käynnissä, ja pidän kyllä vieläkin "turvavälin" enkä katso päin.
 
"Kenguru"
[QUOTE="vierailija";23717357]Rantasipi on ihan oikeastikin lintulaji, joten on aika loogista että siinä Rantasipin logossa on lintu...?? ;) Miksi siinä olis pupu kun nimi viittaa ihan muuhun...[/QUOTE]

Nii-in. Semmost se on kun ei ajattele asiaa sen pidemmälle;)
 
Mä myös luulin pitkään, että fritsuja tulee siitä, kun pussaa jotain, joka ei ole ennestään itselle tuttu, eli on tyyliin joku omituinen allerginen reaktio tms. Tämä johtui siitä, että Kauniissa ja Rohkeissa oli jollakulla yhdessä jaksossa fritsu ja sitä sitten selviteltiin ja mummoni sitten selitti kun kysyin, että mikä fritsu on vaan että "no semmonen kun tulee kun pussaa vierasta miestä", koska se oli tietysti tarinan juonen kannalta se oleellinen ja olin varmaan jotain 7-v. eikä mummo halunnut sen tarkemmin ruveta asiaa avaamaan.
 
"vierailija"
Tiettekö ne kauppojen liukuportaat missä ei ole portaita vaan sellanen liuska johon pääsee ostoskärryillä. Mun mies väittää vieläkin kiven kovaa että ne ostoskärryt pysyy paikoillaan siinä liukuportailla jonkun magneetin avulla. Joka kerta saan sen kanssa vääntää.

A) ostoskärryjen pyörät on muovia

B)ne pyörät oikeesti jää niihin uriin vaan jumiin ja siksi ne kärryt pysyy paikoillaan alamäessäkin.

C)mun mies on niin väärässä tässä asiassa
Kyllä miehesi on ihan oikeassa... Eron huomaa hyvin, jos menee siihen hihnalle muovipyöräisten kärryjen kanssa, kärryt alkavat heti valua alaspäin.
 
"vieras"
Tajusi vasta hiljattain, että "sjyyrettnummereer" on suoraan käännettynä "seitsemän oikeaa numeroa on" eikä että "lottorivi on". Mä oikeasti luulin että se on vaan ruotsin vastine tolle lauseelle. Ja yllätyksenä tuli myös että se että Jermu Laine on etunimi/sukunimi eikä Jermulainen (pelkkä sukunimi)... mitäköhän tyhmyyksiä tässä vielä paljastuu :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";22002029]Mä luulin lapsena, että aikuiset ei syö karkkia, et makeanhimo vain häipyy - mun vanhemmat ei syoneet, eikä kavereittenkaan, ei ollut 70-luvulla niin yleistä makean mussuttaminen.[/QUOTE]

Mä luulin kans pienenä, etteivät aikuiset syö karkkia. Joskus ekaluokalla sitten koin valaistuksen asian suhteen.

Olen myös pienenä luullut, että pöllö on ihan oma lajinsa. En siis ymmärtänyt pöllön olevan lintu, vaan ajattelin, että lentäviä olentoja eri hyönteisten lisäksi ovat linnut, lepakot ja pöllöt. En muista, koska sitten olen sivistynyt asian suhteen... Nyt olen naimisissa lintuharrastajan kanssa :D
 
"vieras"
Mä en oo sen kummemmin ikinä tutustunu Rantasipin logoon, mutta nuorempana en tiennyt, että rantasipi on lintu ja ajattelin, että sillä tarkoitetaan jotain kaislikkoa rannassa, mun mielestä se kuulosti ihan siltä :D
 
joskus varhaisteininä(13-15v eli about milj.vuotta sitten)chattailin sen ajan villityksen mukaan ja eräs keskustelija kysäisi että onko sua nuollut koskaan kukaan?no mähän en ollut tuolloin yhtään seksistä tietoinen saatikka suuseksistä tiennyt mitään joten hölmistyneenä vastasin et joo,KOIRA?:Dhävis keskustelukumppani vauhdilla:Den mä tiennyt et on semmonen homma et nuoltas alakertaa,tsiisus.....:D
:LOL::LOL:
 
"joku"
Minä ja mies luultiin vielä viime vuonna että tietokoneen työpöytä on englanniks desktop (eli työpöytä) eikä detskop niinku me aina sanottiin :LOL: Ihmettelinkin aina miks suomeks sitä kutsutaan työpöydäks ja englanniks sille on oma sana...
 
"heips"
[QUOTE="joku";23717623]Minä ja mies luultiin vielä viime vuonna että tietokoneen työpöytä on englanniks desktop (eli työpöytä) eikä detskop niinku me aina sanottiin :LOL: Ihmettelinkin aina miks suomeks sitä kutsutaan työpöydäks ja englanniks sille on oma sana...[/QUOTE]

Siis toistepäin, eli luultiin et se on detskop eikä desktop. Vähän veli nauroi kun puhuin detskopista :D
 
"vieras"
Luulin nuorempana, että miehen nimi "Virmo" on vaan puhevikaisesti lausuttu ravipaikka "Vermo". Ajattelin, että se on niin innostunut hevosista, että sitä kutsutaankin ravipaikan nimellä. Vielä kymmenen vuotta sitten mulla oli laatikossa aimo kasa niitä vanhoja neonpunaisia totolappuja, joita papalta sain.
 
"vieras"
Koska vaskitsan sanottiin olevan käärmeennäköinen lisko, luulin sen olevan niinkuin valtava karvaton tuhatjalkainen, jolla on rivistöt sellasia normaaleja koiranjalkoja. Sitten, kun sellaisen näin, olin loukkaantunut, koska mua oli mielestäni kusetettu ja se olikin vaan tavallinen käärme. Mun on vieläkin vaikea hyväksyä, ettei se käärme ole.
 
-------
[QUOTE="joku";21999503]Luulin pienenä, että vauvan saa, kun mies ja nainen vain pussailee.[/QUOTE]

Mä luulin, että siihen ei tarvitse edes pussailua. Riittää, kunhan menee naimisiin, niin sen jälkeen lapsia tulee automaattisesti. Lapsia ei voi saada, ellei mene naimisiin.
 
"vieras"
Katselin kondomipakkauksia kassalla jonottaessa. Huomasin merkin "Ultra thin" ja ihmettelin miehelle ääneen, että kuka tuollaisia oikein ilkeää ostaa. Mies ei oikein tajunnut puheitani. Lopulta hoksasin, ettei ultra thin tarkoitakaan kondomin kokoa.
 
Minä nauran kans
Hei näit saa nauraa ihan vedet kippurassa!
Voisin viel lisätä noist kuukautist, mä luulin et sit ku ne alkaa ni sitä vertaa tulee niinku vesihanasta sen viikon verran. Onneks nyt ei ihan kuitenkaan.. Ja sit mua on kans peloteltu tolla mikrolla. Ei saanu mennä puolta metriä lähemmäks ku se on käynnissä, ja pidän kyllä vieläkin "turvavälin" enkä katso päin.
Vedet kippurassa. :D
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä