G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Baboon:
Luulin pienenä, että jos istut liian kauan vessan pöntöllä niin suolitippuu pönttöön. Näin äiti mua pienenä pelotteli, kun tuppasin aina jäämään lukemaan vessaan jotain.. :ashamed:
Sama täällä. Vessan rauhalliset lukuhetket oli jonkin aikaa melko traumaattisia.
 
vieras minäkin
Minä luulin pienenä, että kaikki maailman ihmiset ajattelee suomeksi ja vaan se ulospäin tuleva puhe on vierasta kieltä. Kovasti ihmettelin, että eikö se ole kauhean hankalaa kääntää koko ajan mielessään puhetta esim suomesta englanniksi ja toisinpäin.

Luulin myös muistaakseni ainakin teiniksi asti, että pallosalama on sellainen iso betonipallo joka roikkuu valtavassa kettingissä joka laskeutuu taivaasta. Pelkäsin ihan kamalasti!
 
,,,
Mä luulin ainakin 25-vuotiaaks, että kun lentokoneessa vetää vessan, niin ne paskat lentää taivaan tuuliin ja joku onneton saattaa saada osumaakin niistä... :D Ja en tiennyt, että liivatepensaita ei ole olemassa, liivatelehdet ovatkin eläinkunnan tuotteita.
 
tiiteni harmaana
Pitkään luulin, että SÄLEkaihtimet onkin SÄDEkaihtimet eli ne KAITSEE auringonSÄTEITÄ, jotka paistaa sisälle. Myöhemmin hoksasin, että ne onkin ne verhojen SÄLEET, joita tarkoitetaan. Ja toinen on RAIruoho, jota sanoin RAEruohoksi. Mieheni sanoo vieläkin raeruohoksi. Kai ne siemenet sitten on vähän niin kuin rakeita.
 
"vieras"
Mule selvisi joskus murkkuna, että stadi tarkoittaa Helsinkiä, eikä kaikkia suuria kaupunkeja Suomessa. :D Olin keskustelupalstalla erään miehen kanssa. Hän kysyi että olenko stadista. Olin vähän että :O Niin tarkoittaako Turkua vai Helsinkiä... :D :D
 
"Kenguru"
[QUOTE="vieras";23719072]Mule selvisi joskus murkkuna, että stadi tarkoittaa Helsinkiä, eikä kaikkia suuria kaupunkeja Suomessa. :D Olin keskustelupalstalla erään miehen kanssa. Hän kysyi että olenko stadista. Olin vähän että :O Niin tarkoittaako Turkua vai Helsinkiä... :D :D[/QUOTE]

:LOL:

Tosi ihania juttuja!
 
"vieras"
Pitkään luulin, että SÄLEkaihtimet onkin SÄDEkaihtimet eli ne KAITSEE auringonSÄTEITÄ, jotka paistaa sisälle. Myöhemmin hoksasin, että ne onkin ne verhojen SÄLEET, joita tarkoitetaan. Ja toinen on RAIruoho, jota sanoin RAEruohoksi. Mieheni sanoo vieläkin raeruohoksi. Kai ne siemenet sitten on vähän niin kuin rakeita.
Musta tuntuu, että monet luulee rairuohon olevan puhekieltä ja että se on raeruoho kirjakielellä. Samoin kuin jotkut luulee, että piano on kirjakielellä pieno.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
tiiteni harmaana
Pienenä kun olin mummilassa vessassa ja valitin mummille, etten yletä ottaa pytyllä istuessa vessapaperia, niin mummi käski ottaa paperia etukäteen. Mulle ei millään meinannut mennä jakeluun, että mihin ihmeen ETUkäteen sitä paperia olisi tarkoitus ottaa. Lopulta hoksasin, että mummi tarkoitti, että ennen pytylle istumista voisi ottaa jo paperia valmiiksi käteen.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
"..."
Minulla alkoi ekat kuukautiset niin luulin että joudun istumaan viikon putkeen pöntöllä...
Istuinkin aikani vessassa kunnes äiti kysäsi varovasti että löysinkö niitä siteitä..... Silloin vasta valkeni niidenkin aikuisten vaippojen tarkoitus :D
 
Åika
Mä tajusin vasta muutama vuosi sitten, noin 28-vuotiaana, että kyykäärmeet ei ole aikuisille vaarallisia, kun luin jotain artikkelia netissä ja naureskelin miehelle, että onpa kirjottajalla faktat huonosti hallussa. Mua on vissiin tosi ahkerasti peloteltu.
Mikron edessä en uskalla kauheasti vieläkään seisoskella sillon kun se on päällä. En ole vakuuttunut etteikö siitä voisi jotain säteilyä tulla... :D
 
Hauskoja
Heh, tää on tosiaan mahtava ketju :D

Aika paljon samoja tullut, mitä ite oon aattelut pienempänä, mutta tässä pari helmeä.

13-vuotiaana luulin, että runkkaaminen on hajottamista. No, mun äiti päätti vähän "käsitellä" meidän suihkun sekoittajaa, kun se oli jo vanha eikä isä suostunu pihiyksissään ostaa uutta. Äitini siis jotenkin hajotti sitä suihkun sekottajaa. Seuraavana päivänä kerroin kaverille, että "mun äiti runkkas eilen suihkun hajalle". Kaveri oli, et "OIKEESTI??!!" Mä "Joo joo! Mut isälle ei saa kertoo tai se suuttuu ja sit me ei saada uutta suihkuu." :D Hieman nolotti kun tajusin mitä se runkkaaminen on... Ja äitiiki varmaan hävetti, koska kerroin koulusta kotiin tultuani päivän kuulumiset :)

Joo ja sit toinen helmi on mun miehen juttu. Muutettiin yhteen ja mies oli sillon 22v. Kerran mentiin seksin jälkeen yhessä suihkuun ja mä aattelin aikaa säästääkseni käyttää bideetä. Mies katto silmä auki hämmästyneenä: "mä oon aina luullu, et tommonen suihku on vessan pesua varten" :D
 
Heh, tää on tosiaan mahtava ketju :D

Aika paljon samoja tullut, mitä ite oon aattelut pienempänä, mutta tässä pari helmeä.

13-vuotiaana luulin, että runkkaaminen on hajottamista. No, mun äiti päätti vähän "käsitellä" meidän suihkun sekoittajaa, kun se oli jo vanha eikä isä suostunu pihiyksissään ostaa uutta. Äitini siis jotenkin hajotti sitä suihkun sekottajaa. Seuraavana päivänä kerroin kaverille, että "mun äiti runkkas eilen suihkun hajalle". Kaveri oli, et "OIKEESTI??!!" Mä "Joo joo! Mut isälle ei saa kertoo tai se suuttuu ja sit me ei saada uutta suihkuu." :D Hieman nolotti kun tajusin mitä se runkkaaminen on... Ja äitiiki varmaan hävetti, koska kerroin koulusta kotiin tultuani päivän kuulumiset :)

Joo ja sit toinen helmi on mun miehen juttu. Muutettiin yhteen ja mies oli sillon 22v. Kerran mentiin seksin jälkeen yhessä suihkuun ja mä aattelin aikaa säästääkseni käyttää bideetä. Mies katto silmä auki hämmästyneenä: "mä oon aina luullu, et tommonen suihku on vessan pesua varten" :D
Käyttää mitä? Häh...mä en tajunnut. :O
 
von Nördendahl
Eli sulla voi olla koneessa vaan yks käyttis, eli vaikka se Windows tai Ubuntu, jonka avulla sitten käytät muita ohjelmia, kuten vaikka FireFoxia, joka taas on selain ohjelma, ohjelmia voi koneella olla vaikka kuinka paljon, Osasinko nyt selventää yhtään?
voihan käyttiksiä olla useita, bootmanagerilla valitaan sopiva. Hardcore-nörteillä pitää olla ainakin 5.
 
lapsena pelkäsin ihan hirveesti ötököitä ja meillä oli sellainen ötökkäverho ulko-oven suussa, sellainen joka koostui sellaisista muovisista liipakkeista. minulle kerrottiin, että ei pääse ötökät sen ohi sisään,kun saavat siitä sähköiskun.
tänä keväänä, kolkyt vuotiaana , hipelöin paikallisessa Prismassa tuon tyyppistä oviverhoa ja tajusin siinä kirkkaasti, että ei hemmetti!siitä mitään sähkäriä saa mikään/kukaan!minua on pissitty silmään!
 

Yhteistyössä