"vierailija"
Rantasipi on ihan oikeastikin lintulaji, joten on aika loogista että siinä Rantasipin logossa on lintu...?? Miksi siinä olis pupu kun nimi viittaa ihan muuhun...
Kyllä miehesi on ihan oikeassa... Eron huomaa hyvin, jos menee siihen hihnalle muovipyöräisten kärryjen kanssa, kärryt alkavat heti valua alaspäin.Tiettekö ne kauppojen liukuportaat missä ei ole portaita vaan sellanen liuska johon pääsee ostoskärryillä. Mun mies väittää vieläkin kiven kovaa että ne ostoskärryt pysyy paikoillaan siinä liukuportailla jonkun magneetin avulla. Joka kerta saan sen kanssa vääntää.
A) ostoskärryjen pyörät on muovia
B)ne pyörät oikeesti jää niihin uriin vaan jumiin ja siksi ne kärryt pysyy paikoillaan alamäessäkin.
C)mun mies on niin väärässä tässä asiassa
joskus varhaisteininä(13-15v eli about milj.vuotta sitten)chattailin sen ajan villityksen mukaan ja eräs keskustelija kysäisi että onko sua nuollut koskaan kukaan?no mähän en ollut tuolloin yhtään seksistä tietoinen saatikka suuseksistä tiennyt mitään joten hölmistyneenä vastasin et joo,KOIRA?hävis keskustelukumppani vauhdillaen mä tiennyt et on semmonen homma et nuoltas alakertaa,tsiisus.....
Mut karhulla on.mä luulin pitkään että miehillä on peniksessä luu
Minäkin luulin pienenä niin! Ja että Sisu-askissa lukee gifu.Luulin piiiiiitkään, että fazerin suklaa levyissä lukee päällä Ragazer ja ihmettelin miks sitä sanotaan FAZERin siniseksi :ashamed:
Vedet kippurassa.Hei näit saa nauraa ihan vedet kippurassa!
Voisin viel lisätä noist kuukautist, mä luulin et sit ku ne alkaa ni sitä vertaa tulee niinku vesihanasta sen viikon verran. Onneks nyt ei ihan kuitenkaan.. Ja sit mua on kans peloteltu tolla mikrolla. Ei saanu mennä puolta metriä lähemmäks ku se on käynnissä, ja pidän kyllä vieläkin "turvavälin" enkä katso päin.
Mun miehelle selvisi vasta 45-vuotiaana, että nainen ei voi pidättää kuukautisvuotoa kuten pissaa. Mulla alkoi kuukautiset kesken automatkan, ja se sanoi, että etkö voi pidättää Seinäjoelle asti ( 30 km).