G: Mitä hassua olet luullut? Minulle selvisi vasta 22-vuotiaana että päiväkodissa olo maksaa :D

  • Viestiketjun aloittaja t.25v
  • Ensimmäinen viesti
No mulla on ollut vaikeuksia oppia kumpi on oikea ja kumpi vasenkäsi.. Sitten joskus ylä-asteella hoksasin että ei hemmetti mullahan on vasemmassa kädessä keskellä kättä pieni luomi :D ni jo vain tunnistaminen kävi helpoksi :D
 
"kettu"
Minä luulin ylä-asteikäiseksi asti että jos käynnissä olevan pesukoneen päälle roiskahtaa vettä (esim. suihkussa käynnin yhteydessä), se räjähtää.

Luulin myös, että sammaleen kasvaminen kestää 100 vuotta. Olin ihan paniikissa, jos vahingossa metsässä kävellessä sammalta lähti irti, että nyt menee ikuisuus ennen kuin se kasvaa takaisin.
 
"huh"
[QUOTE="kettu";23726091]Minä luulin ylä-asteikäiseksi asti että jos käynnissä olevan pesukoneen päälle roiskahtaa vettä (esim. suihkussa käynnin yhteydessä), se räjähtää.
[/QUOTE]

Sen kai tiesit, että suihkussa tai kylvyssä ei saa käydä silloin kun pesukone on päällä (sikäli kuin pesukone sijaitsee samassa kylpyhuoneessa)?
 
viih
[QUOTE="huh";23726128]Sen kai tiesit, että suihkussa tai kylvyssä ei saa käydä silloin kun pesukone on päällä (sikäli kuin pesukone sijaitsee samassa kylpyhuoneessa)?[/QUOTE]

Niin kerta siellä koneessa on möökö.
 
Kellon oppiminen ei ollut mukulana vaikeaa, mutta se oli, kun opettajat ja muut ikäkaverit puhuvat "isosta" ja "pienestä" viisarista. Niin, että mitäs pirua? Onko iso viisari se, joka on pidempi, vai se, joka on paksumpi? :D Nykyisellään olen aika varma, että isommalla viisarilla tarkoitetaan pidempää viisaria. Syytä en tiedä vieläkään.
 
Buhahhaa :D
Hih hih :D Näitä lukiessa tuli mieleen, et itse luulin vielä ala-asteellakin, että ne sisu yms askit karkkihyllyllä on tupakkaa xD Kunnes eräänä koulupäivänä asia valkeni, kun eräällä kaverilla oli tällainen aski mukanaan :)
 
öh
Pienenä luulin että tullakseen raskaaksi pitää syödä jotain vauvansiemeniä. Sitten kun sain kuulla että isä ne siemenet sinne äitiin laittaa niin luulin pitkään että homma toimii niin, että mennään sairaalaan jossai lääkäri antaa siemenet ja isä ne äidille sitte syöttää.

Ennen synnytystä luulin ettei epiduraali voi mennä pieleen ja odotin sitä kuin lapsi joulua kauheissa tuskissa 100% varmana että pian tulee helpotus. Pieleen meni ja toinen puoli ei puutunut ollenkaan ja toinen puoli liikaa.

Luulin myös että jälkivuoto kestää AINA vain sen 3-4 viikkoa (ja jo niin pitkästä ajasta olin kauhuissani) kunnes mulla kesti 9 viikkoa.
 
"huoh"
[QUOTE="huh";23726128]Sen kai tiesit, että suihkussa tai kylvyssä ei saa käydä silloin kun pesukone on päällä (sikäli kuin pesukone sijaitsee samassa kylpyhuoneessa)?[/QUOTE]

niin jos pesukone on suihkuhanan vieressä.
 
"Mutsi"
Äitini on luullut vuosien saatossa (nyt 60v) seuraavaa:

-Kanada ei ole Amerikassa ja Amerikka on yksi maa
-Taru sormusten herrasta on historiallinen draama (leffateatterissa keskustelu herätti hilpeennystä)
-Lohikäärmeet ovat kuolleet sukupuutton, mutta niitä on kuitenkin ollut
-Hirmuliskoja kuten Tyrannosauruksia elää edelleen "tuolla jossain viidakossa"
-Egypti on Kiinassa (joka on saari ja manner)

Ja sitten ihmiset ihmettelee miks mun yleissivistys on vähän huonolla tolalla...
 
TaneliKaneli harmaana
Minä luulin todella pitkään, teini-ikään asti, että se lottomylly on koko huoneen kokoinen eikä pöydällä oleva pieni mylly. Ehkä sitä ei ennen muinoin näytetty samalla lailla kun nyt.
 

Yhteistyössä