nouhätä
Tämä ON nolo. Luulin lapsena että lotossa voittaa päävoiton, kunhan nyt jossain ruudussa on oikeat, eli ne oikeat numerot voi kerätä mistä vaan ruudusta.
Rauhoittukaa puut, rauhoittukaa...Alkuperäinen kirjoittaja olen tyhmä;23719844:Mulle selvis vasta muutama vuosi sitten ettei tuuli tulekkaan siitä kun puut heiluu... Se tuuli heiluttaakin niitä puita
Niin mäkin. Asia selvisi mulle vasta kun täytin 30veeMinä luulin todella pitkään, teini-ikään asti, että se lottomylly on koko huoneen kokoinen eikä pöydällä oleva pieni mylly. Ehkä sitä ei ennen muinoin näytetty samalla lailla kun nyt.
No mikäs se kakadu sitten on?Luulin, että Kakadu on joku kovaääninen eläin eiliseen asti.
No sitten meitä on kaksi. :hug:Luulin et pissa tulee klitoriksen päästä ja olin hyvin huolissani josku vajaa parikymppisenä kun ymmärsin et ei tuu sieltä...
Katos vaan,joku muukin luuli samaa. Mies nauro katketakseen kun kerroin tästä uskomuksestani. Hauskaa etten ole ainoa joka näin on kuvitellut.Minä luulin todella pitkään, teini-ikään asti, että se lottomylly on koko huoneen kokoinen eikä pöydällä oleva pieni mylly. Ehkä sitä ei ennen muinoin näytetty samalla lailla kun nyt.