4
"4 lapsen äiti"
Vieras
Olen tästä asiasta täysin eri mieltä mieheni kanssa.
Olen nollalinjalla, koska me aikuiset olemme myös malleja lapsille tässä asiassa. Jos ajan en ota ja se tarkoittaa nollalinjaa mulle!! Ei yhtään jos meinaa lähteä rattiin.
Mielipiteitä, kiitos.
Olen nollalinjalla, koska me aikuiset olemme myös malleja lapsille tässä asiassa. Jos ajan en ota ja se tarkoittaa nollalinjaa mulle!! Ei yhtään jos meinaa lähteä rattiin.
Mielipiteitä, kiitos.