Miekkonen

  • Viestiketjun aloittaja Sähinää seksielämään(kö)?
  • Ensimmäinen viesti
Sähinää seksielämään(kö)?
Heippa Ellit,

Nyt kaipaisin kipeästi naisten mielipiteitä.

Takana puoli vuotta seurustelua, vuosi avoliitossa ja nyt viisi vuotta avioliittoa. Molemmat hiukan yli kolmekymppisiä. Vaimolla poika edellisestä avioliitosta.

Kävimme kesälomalla Espanjan aurinkorannalla, alkumatkan kaikki ns. normaalia, vaimoni ehkä hiukan normaalia eroottisviritteisempi. Kommentoi miehiä tavallista vilkkaammin yms. Hän on aina ollut meistä seksuaalisesti vapautuneempi ja aktiivisempi. Minä olen pidättyväisempi ja ujompi. Vaimolla takana muutamia suhteita jo ennen ensimmäistä avioliittoaan sekä avioliittojen välissä. Tavatessamme olin vielä neitsyt, asia jota häpesin silloin ja hiukan vieläkin. Toiseksi viimeisenä iltana olimme taas yökerhossa. Vaimolla selvästi silmäpeliä. Kunnes ajautui (luvallani) juttelemaan kahden espanjalaisen miehen kanssa. Juttelua kesti ja yksikseni tulin ottaneeksi muutaman liikaa. Vaimoni tuli lopulta luokseni ja sanoi, hän aikoo kysyä mutta ensin minun on luvattava etten hermostu. Vastaan vain kyllä tai ei, hän ei pahastu vastaan kuinka tahansa. Annanko hänelle luvan lähteä toisen espanjalaisen mukaan, kyse olisi vain tästä illasta. Hän sanoi että pari asiaa ennen kuin vastaan, ei on ok mutta jos vastaan kyllä on minun luvattava että en anna asian vaikuttaa mitenkään suhteeseemme ja luvattava etten ota asiaa ikinä esille missään yhteydessä. Ja vaikka annan luvan hänelle ei hän anna lupaa minulle vaan haluaa edelleenkin olla ainoa nainen jonka kanssa olen ollut. Mietin hetken ja kysyin tunteeko hän vetoa tähän toiseen mieheen (tyhmä kysymys, kyllä) ja tekisikö hänet onnelliseksi jos antaisin luvan. En tiedä miksi mutta minua(kin) jotenkin kutkutti ajatus heistä kahdesta. Vastasin lopulta ok mikäli hän myös lupaa että tämä jää meidän salaisuudeksemme eikä aja meitä erilleen. Selvänä Suomessa olisin tuskin lupaa antanut. Vaimoni sanoi että olen aivan mahtava ja rakastaa minua valtavasti. Suutelimme ja he lähtivät. Melko nopeasti ""kutina"" katosi ja aloin katumaan että annoin luvan. Vaimoni tuli takaisin seuraavana päivänä ja sanoi että käy suihkussa ja sitten loppuilta on minun. Huomasin että hänen pikkuhousunsa olivat ""kadonneet"" matkalla mutta en sanonut mitään, muutenkaan emme keskustelleet asiasta. Illalla rakastelimme, kävimme kävelyllä rannalla ja menimme aikaisin nukkumaan. Mieleni oli jo selvästi parempi vaikka asia takaraivossa pyörikin. Suurin huoleni ei kuitenkaan ole että vaimoni oli toisen miehen kanssa vaan aiheuttaako tämä kitkaa välillemme. Itse asiassa olen huomannut etten ole kovinkaan mustasukkainen enkä omistushaluinen. Jos ajattelen tapahtunutta pelkkänä seksinä aiheuttaa se kyllä jonkun verran mustisfiiliksiä mutta samalla se jotenkin jopa kutkuttaa. En osaa oikein selittää itsellenikään miksi, en ollut tiedostanut mitään tällaista itsessäni aiemmin.

Tänään vaimoni sanoi että haluaa keskustella matkan tapahtumista vaikka sovimme että emme enää palaa asiaan. Hän aistii asian olevan mielessäni ja haluaa tietää mitä ajattelen. Hän ei todellakaan halua että tämä vaikuttaa suhteeseemme negatiivisesti. Kerroin kaiken miltä minusta tuntui, niin ""kutinan"", katumuksen, pahan mielen ja kaiken muunkin. Kerroin kuinka paljon häntä rakastan ja että ainoa oikea pelkoni ja huolenaiheeni on miten tämä vaikuttaa meidän suhteeseemme. Vaimoni sanoi että siitä minun on turha huolehtia, hän rakastaa minua enemmän kuin ketään muuta koskaan (ja tietysti poikaansa) ja vain arvostaa enemmän sen takia että annoin hänelle luvan mennä ja asetin hänen nautintonsa omien tarpeideni edelle. Hän myös kysyi olenko huomannut että seksimme on tämän jälkeen ollut parempaa, siihen on tullut uutta jännitettä ja eri fiilis. Tämä on totta en muista että edes suhteemme alussa olisi ollut tällaista salamointia (Ihan alussa ei tosin ukkostanut lainkaan koska olin liian ujo ja häpesin tunnustaa neitsyyttä, luikertelin pois kun hän yritti tehdä aloitteita, no se oli toinen juttu ja ratkesi lopulta hienosti).

Keskustelimme ja kysyin haluaisiko hän tehdä sen uudestaan (olla jonkun muun kanssa siis). En tarkkaan osaa oikein eritellä miksi näin kysyin ainakin osaksi uteliaisuuttani. Vaimoni sanoi että puhuu suoraan. Meillä on aivan upea suhde ja hän ei vaihda sitä mistään hinnasta. Kaikki toimii välillämme täydellisesti, ainoa ei aivan täydellinen on seksi. Hän kokee sen välillä jotenkin mielikuvituksettomaksi ja on jo pitempään kaivannut jotain. Hän sanoi että pohjimmiltaan se sai hänet kysymään minulta asiaa matkalla, tietysti paikalla, tilanteella ja alkoholilla oli osuutensa mutta ennemmin tai myöhemmin jotain olisi varmasti tapahtunut. Hän sanoi ettei välttämättä tiennyt haluaako minun sanovan kyllä vai ei. Tavallaan toivoi että annan luvan ja tavallaan toivoi että sanon ei. Hän ajatteli että eikin johtaa varmasti johonkin jännitteeseen välillämme. Hän sanoi että todellakaan tiennyt mitä vastaan ja oliko koko kysymys viisas vai ei mutta ajatteli että jonkin on muututtava tavalla tai toisella. Hän toivoi että muutos lähentää meitä eikä aja meitä kauemmas. Hän sanoi että oli ollut peloissaan mutta myös todella seksuaalisesti jännittynyt tehdessään kysymyksen. Hän sanoi että jää nähtäväksi miten käy mutta ainakin hän on iloinen että kerroin miltä minusta tuntuu ja että hän todella luottaa siihen että me olemme yhdessä vielä eläkkeelläkin. Hän on varma että ennemmin tai myöhemmin hän olisi, joko luvallani tai ilman, tehnyt jotain. Hän sanoi ettei todellakaan suunnitellut mitään mutta on jo pitemmän aikaa pelännyt sisäinen pakon saavan hänet tekemään jotain jota hän olisi myöhemmin katunut. Hän on valtavan onnellinen siitä että mitään ei tapahtunut salassa minulta. Hän on myös varma että pakko tällaiseen on nyt kadonnut lopullisesti. Hän sanoi että vastauksena siihen haluaisiko olla uudestaan jonkun toisen miehen kanssa on kyllä mutta ainoastaan jos minä haluan sen hänelle suoda. Jos minä en halua sitä ei hänkään halua. Sanoin etten osaa sanoa heti kyllä enkä ei. Hän pyysi minua miettimään asiaa mutta ottamaan huomioon että jos minä annan luvan pitää minun olla varma että voin asian kanssa elää, tämä ei saa missään nimessä tulla väliimme. Lisäksi hän sanoi että haluaa heti sanoa ettei ikinä tule antamaan vastaavaa lupaa minulle, hän on huomattavasti minua omistushaluisempi. Ja jos annan luvan hän päättää koska ja kenen kanssa on eikä ala erikseen hyväksyttämään jokaista kertaa. Hän sanoi myös että lupaa ettei kiinny kehenkään muuhun kuin minuun, ei aloita mitään muutamaa kertaa pitempää suhdetta kenenkään kanssa, ei ole kenenkään yhteisen tuttumme kanssa, ei ole muiden miesten kanssa kuin erittäin harvoin korkeintaan muutaman kerran vuodessa jos lainkaan, eikä ikinä edes ajattele jättävänsä minua. Hän sanoi uskovansa että tämä voisi tuoda positiivista kipinää meidänkin seksiimme samaan tapaan kuin on matkan jälkeen käynyt. Hän pyysi minua miettimään asiaa tarkkaan ennen kuin vastaan. Hän sanoi että menee ystävälleen illaksi jotta saan miettiä rauhassa.

Yllä olevan perusteella mitä naisena ajattelette? Ne jotka ajattelivat vastata jätä se *****, älkööt vaivautuko. Mielipidettänne ei kaivata.

Onko suhteemme kriisissä? En haluaisi näin uskoa, enkä uskokaan.

Voiko kaikesta huolimatta käydä niin että vaimoni ihastuu johonkin toiseen mieheen? Tämä on lähes ainut oikea pelkoni. Olen yrittänyt järkeillä että ihastua voi koska vain vaikka kauppajonossa jos niikseen on käydäkseen.

Pohjimmiltani haluaisin suoda tämän luvan vaimolleni ja uskon että puhtaasti seksimielessä hän on oikeassa, se toisi tiettyä lisäkipinää meidänkin seksielämäämme mutta haluaisin olla varma ettei suhteeseemme sen mukana tulee mitään kummituksia.

Olenko täysin pervo kun edes mietin tällaisia ja luvan antamista? :) Ei tarvitse vastata, uskon että eläminen 25-vuotiaaksi ilman seksiä (jos erittäin säännöllistä masturbointia ei lasketa :]) ja samalla kuitenkin seksistä fantasioiden väistämättä jollain tavalla kierouttaa ihmisen suhteen seksiin.... :)
 
miksi pilaat elämäsi
jos sinulla on sellainen vaimo joka ei pysty kertomaan minkälaista sexsiä haluaa kanssasi ja on valmis sitä muualta hakemaan niin varmaan löytyy sellainenkin nainen joka nauttii sexistä kanssasi turha pilata nuorta elämäänsä sellaisen ihmisen kanssa kyllä elämässä täytyy olla muutakin kuin sexsi tuntuu ettei nykyään mistään muusta puhuta kuin siitä. jos sallit vaimoltasi tälläistä käytyöstä se heijastaa loppu elämääsi kuinka voit olla varma että koskaan riität vaimollesi se ei ole oikeata elämää. jätä tämmönen nainen ja etsi uusi joka todella haluaa juuri sinua ja vain sinua
 
Molly
Kuulostaa todella oudolta tuo teidän tapauksenne. Oletko varma ettei sua viedä kuin pässiä narussa? Luultavasti vaimosi on jo pidempään harrastanut ko. toimintaa ja halusi sinulta siunauksen tekemisilleen. Miksi hän ei soisi sinulle samaa vapautta? Tuossa tilanteessa on vain yksi häviäjä ja se olet sinä. Ennen pitkää käy niin että hän löytää sellaisen kaverin joka on hyvä kaikessa, niin niissä asioissa mitä hän sinussa arvostaa kuin sängyssäkin ja sinä jäät kyydistä siinä vaiheessa. Ei seksielämän ongelmia paranneta vieraissa käymällä. Ihmettelen sitä miksi vaimosi pitää parempana käydä vieraissa kuin esim. sinun ""opettamistasi"" jos kyse on hänen halujensa tyydyttämisestä? Meillä myöskään ei mies ollut mikään peto sängyssä mutta kärsivällisen ""koulutuksen"" kautta hänestä on kehkeytynyt varsinainen ammattilainen... Erittäin epäterve suhde teillä, hyvää vauhtia olette menossa kohti avioeroa jos et pysäytä tilannetta pian. Seksi on tärkeä osa parisuhdetta, mutta teillä on liikaa väkeä siinä.
 
biki
Et kai ole oikeasti noin hölmö ? Naisesihan haluaa vain luvan omille jutuilleen ja usko huviksesi, ei ne teidän kahden välistä suhdetta paranna, vaikka ehkä alkuun niin tuntuukin. Olet teistä kahdesta kokemattomampi ja selvästikin vaimosi on se joka määrää, mutta älä sentään alistu tuollaiseen. Jos hän haluaa muita, pyydä häntä miettimään avioeroa. Ei hänellä ole oikeutta pitää sinua kotikissana, ja samaan aikaan hakea säpinää muualta.
 
nx
Tuo voisi toimia, mutta ennen pitkää se varmasti aiheuttaa jotain kitkaa väliinne. Siitä olen melko varma että naisesi ei sinua jätä. Hänellä ei ole siihen syytä koska saa kaipaamansa jännityksen kaipuun silloin tällöin luvallasi.
Olen hieman kateellinen vaimollesi. oma seksielämäni on hieman jäänyt junnaamaan ja seksi vieraan kanssa varmasti piristäisi ja tuntuisi mahtavalta. Mutta en voisi tehdä sitä miehelleni koska se loukkaisi häntä.
Jos asia ei sinua loukkaa niin miksei se voisi toimia.
 
Inhorealisti
En ole nainen, mutta vastaan siltikin. Ja vastaan siltikin, vaikket halunnutkaan kuin omaa kirjoitustasi tukevia vastauksia ja tama ei todellakaan ole sellainen.

Eiko suhteen pitaisi perustua vastavuoroisuuteen? Millaista vastavuoroisuutta se on, jos vaimosi kay luvallasi vieraissa, mutta sina et?

Mita antamasi lupaus muuten kertoo tilanteesta? Etta olet valmis antamaan periksi vaimollesi tassakin asiassa. Voiko vaimosi arvostaa kaltaistasi miesta, joka on valmis jakamaan vaimonsa muiden miesten kanssa?

Eiko vaimosi mieti, etta vieraissa virkistaytyminen saattaisi noin yleisestikin ottaen loukata sinua? Mita rakkautta se on, jossa toista loukataan tarkoituksellisesti?

Lopuksi: Vaimosi on sinun ensimmaisesi ja ainoasi. Tunnet siksi selvastikin epavarmuutta omasta riittamattomyydestasi. Vaimosi kaytos todistaa taman. Millaisen miehen psyyke kestaa tilanteen ilman mustasukkaisuutta ja muita ongelmia?

Tuskin tarvitsee taivuttaa rautalangasta, miten tilanteenne tulee paattymaan. Taivutanpas kuitenkin: Ainoa pelkosi toteutuu ja vaimosi jattaa sinut. Se voi vieda kauankin, mutta tuolla menolla se on ainoa nakopiirissa oleva lopputulos.

Ps. Swingerssit ovat sitten eri asia. Niissa sentaan tasa-arvo toteutuu tosin kuin teilla.
 
hyvä
Inhorealisti kiteytti minunkin ajatukseni.

Tuo tilanne voi hetken tuoda piristystä seksielämäänne, mutta lopulta on hyvin todennäköistä, että vaimosi löytää sellaisen rakastajan, jonka mukaan jää... Rakkaus voi kestää paljon, mutta sen ei pitäisi sentään ihan kaikkea kestää... Eri asia olisi tosiaan, jos sinulla olisi samat oikeudet. Tuolloin voisit edes harjoitella paremmaksi panomieheksi. Tuntuu todella kummalliselta, ettei vaimosi ole valmis antamaan sinulle samoja vapauksia, mitä itselleen vaatii.

Naisena ajattelisin, jos moiseen tilanteeseen joutuisin, että toisaalta tilannehan on unelma: saa toteuttaa itseään täysin rinnoin ja tietää, että toinen on vain minun. Olen silti varma, että jonain päivänä huomaisin, että olen kyllästynyt siihen kotona olevaan tossuun ja mikäli parempi kohdalle osuisi, niin mukaan lähtisin. Ja kun tarpeeksi kauan etsii, niin aina löytyy se parempi! Ja olen lähes varma, että tämä on myös vaimosi taka-ajatuksena, myönsipä hän sen sinulle tahi ei.
 
yks
Suhteenne positiiviseksi asiaksi on luettava kyky keskustella vaikeistakin asioista.

Valitettavaa, että sillä varjolla naisesi yrittää hyväksyttää sinulla kaiken = luottaa miellyttämisen haluusi ja jätetyksi tulemisen pelkoosi.

Vaimosi ei pystynyt pitämään pienintäkään sinulle antamaasi lupausta = että asiasta ei keskustella enää matkan jälkeen.

Nainen sai rikottua oman lupauksensa ja pyytää sinua joustamaan lisää ja lisää. (Kohta hänen rakastajansa asuu talossanne tai hän tekee toiselle miehelle lapsen.)

Ja että nainen menisi kaverilleen yöksi, että sinä saat miettiä rauhassa. Hetikö sinun pitää se päättää? Missä lapsi on, vahditko sitäkin, kun pitäisi miettiä avioliittosi tulevaisuutta?

Naisesi vastauksen kysymykseesi jo antoikin: hän ei tiennyt, haluaisiko sinun suostuvan vieraaseen mieheen vai sanovan ei. Nyt suostuit ja nainen haluaa lisää. Ehkä se kielto olisi ollut naisellesi osoitus siitä, että haluat hänen kokonaan! Nyt olet siellä vikisijän roolissa (koska naisesi ei anna sinulle samoja oikeuksia kuin itse vaatii).

Ja vaatimista se on, sillä jos et suostu, hän tekee sen salaa ja sinä vahdit hänen lastaan sen aikaa...


Jos nainen tietää, että ongelma on teidän värittömässä seksielämässänne, niin miksi hän uskottelee, että se muuttuisi naisen juostessa vieraissa? Enemmän uutta touhua saisitte petiin, jos sinäkin saisit paneskella erilaisten naisten kanssa, joilta varmasti oppisit jotain, mitä oma naisesi ei ole sinulle kyennyt opettamaan, koska ei ole halunnut !


Naisesi taitaa pitää sinua perhettä pystyssä pitämässä ja pojan elättäjänä, muuten hän olisi jo lähtenyt toisen miehen mukaan. Naisesi uskoo, että koska olen muiden kanssa kokematon, sinä tyydyt tilanteeseen.

Kokeilepa nyt ensin sitä, että kyselet naiseltasi paljon enemmän, että miten hän haluaisi tyydytystä ja miten tuntuisi parhaimmalle. Seuraa, haluaako nainen opettaa sinua, vai tokaiseeko, ettei se ole niin tärkeää. Jälkimmäisessä tapauksessa kierre vain jatkuu ja ne muut saavat tuottaa naisellesi sen parhaimman nautinnon ja sinä saat vain pikaiset ja jatkat elättäjän roolissa, et tasavertaisessa parisuhteessa.

Muista, että jos olet jo noin monta vuotta ollut naisen kanssa, ovat seksitaitosi karttuneen kokoajan. Ja tärkeämpää kuin tekniset taidot, ovat toisen huomioiminen! Ei sinun pidä ""kokemattomuuttasi"" hävetä, varmasti löytyy naisia, jotka arvostavat sitä, ettet ole joka naisen perässä juossut :)

Nyt ukko otat itseäsi niskasta kiinni ja vaadit tasapuoliset oikeudet talossanne tai muuta yksiksesi asumaan ja tutustu muihinkin naisiin. Eiköhän se itseluottamus ja -arvostus sitä kautta tule paremmin kuntoon kuin alistumalla naisesi epäreiluihin vaatimuksiin pelätessäsi jättämistä !

Kyllä sinä muiltakin saat, tsemppiä ! :)
 
AP
Laitetaan tällä kertaa otsikko ja nimimerkki oikein päin.

Mollylle:

En ainakaan ole tuntenut itseäni täysin pässiksi. Ja jos vaimollani on naru hyvin taitavasti hän siinä minua huomaamattani johdattaa. :)

Täällä vihjattiin ettei matkalla tapahtunut ollut ensimmäinen kerta kun vaimoni oli jonkun muun kuin minun kanssani. Kysyin asiaa suoraan ja hän vastasi (mielestäni täysin uskottavasti ja rehellisesti) että riippuu tulkinnasta. Alkaessamme seurustelun oli vaimollani ollut jo jonkin aikaa ""vakiseksipartneri"" jonka kanssa olivat sopineet että kyse oli seksistä ei mistään muusta. Tapailumme alkuaikoina vaimoni oli ollut myös tämän ""seksipartnerinsa"" kanssa mutta lopetti kun suhteemme oli alkanut syventymään (tämä lopettaminen tapahtui jo ennen kuin suhteemme edes muuttui intiimiksi). Hän sanoi että ettei ollut mielestään pettänyt minua koska suhteemme ei ollut vielä vakavalla pohjalla eikä meidän välillämme ollut seksiä. Hän sanoi ettei ollut aiemmin kertonut koska ei aluksi tiennyt miten suhtautuisin ja kun myöhemmin asia vain oli jäänyt ottamatta esille. Tämän hän toi itse esille ilman mitään kiemurtelua eikä asia minunkaan mielestäni niin kamalan ihmeellinen ole.

Kyseltiin myös miksi minulle ei suoda samaa oikeutta käydä vieraissa. Vaimoni sanoo että ymmärtää tilanteen olevan tavallaan olevan epäreilu mutta sanoo että toisaalta meillä kummallakin on aivan samat oikeudet. Hän voi kieltää minua käymästä vieraissa koska ei usko että voi asian hyväksyä ja minulla on sama oikeus kieltää häntä käymässä vieraissa. Ei tilanne minun mielestäni epäreilu ole eikä se ole huoleni. Ja todetaan vielä etten edes halua käydä vieraissa. Vaimoni on aivan tarpeeksi minulle ja minustakin on tavallaan hienoa etten ole ollut muiden kanssa. Eli se ei minusta ole mikään ongelma. Vaimoni sanoin, meillä mitä ilmeisimmin vain on erilaiset libidot. Hän kaipaa ehkä hiukan toisenlaista seksiä ja useammin kuin minä. Myös jännitys, seikkailu ja vaihtelu ovat hänelle tärkeämpiä kuin minulle, kotikissalle, kuten joku sanoikin :). Niin ja voin kuvitella mitä seuraisi vaikka luvan saisin ja sitä haluaisin käyttää. En ainakaan päätyisi sekstailemaan lukuisten naisten kanssa. Minulta kun meni noin kymmenen vuotta (aktiivista yritysaikaa) päästä eroon neitsyydestänikin ja hitaus ei johtunut ainakaan halujen tai yrityksen puutteesta. Voin kuvitella että naimisissa olevan miehen on vielä huomattavasti vaikeampi löytää satunnaista seksiseuraa kuin vapaan poikamiehen päästä neitsyydestään.

Niille jotka epäilivät että vaimoni on se joka määrää voin kertoa että aika lähelle totuutta taidatte osua. Hän on kieltämättä dominoivampi mutta kyllä minunkin mielipiteet otetaan mukavasti huomioon. En koe tätä ongelmana.

Ja niille jotka epäilivät että olen vaimolleni vain elättäjä voin sanoa etten ole ikinä kokenut suhdettamme tällä tavalla. Asia ei ole tullut edes mieleeni. Totta on että minulla on meistä kahdesta selvästi isommat tulot, olenhan koulutetumpi ja lisäksi olen mies- ja hän naisvaltaisella alalla. Taitaa minun eroni olla suurin piirtein hänen 60 senttiäään (ei kuulosta eikä ole reilua minun(kaan) mielestäni). Mutta rahamme ovat yhteisiä eikä minulla kyllä kertaakaan ole ollut tunne että olen taloudellisesti hyväksikäytetty. En tiedä ajatteleeko vaimoni minua vain elättäjänä mutta uskon vahvasti (tai oikeastaan varmasti) ettei tilanne näin onneton ole.

Pohdin yksin ja yhdessä vaimoni kanssa tätä alkuperäistäkin ongelmaa ja vaimoni teki mielestäni hyvän ehdotuksen. Hän saa luvan mutta meillä on asian suhteen aluksi koeaika. Tämän kuun ajan voin viheltää pelin poikki koska tahansa ja ilman mitään selityksiä mikäli tulen katumapäälle. Jos en näin tässä kuussa tee on lupa voimassa tämän vuoden. Uutena vuotena sitten keskustelemme taas vakavasti ja katsomme miltä tilanne meistä tuntuu. Tällöin tiedämme miltä tilanne todella tuntuu ja osaamme jo tehdä päätöksen tosiasioiden pohjalta. Tämä päätös on sitten tarkoitus olla pitempiaikainen (päätämme sitten mitä hyvänsä) ja sitä ei muuteta kevyin perustein.
 
Iines
Kaiken muun unohtaen, sellaista suhdetta en vaan mitenkään voi ymmärtää, jossa ei ole molemmilla puolisoilla samat oikeudet!?!

Eli jos vaimollasi on lupa mennä muitten kanssa sänkyyn, hänellä ei minusta ole mitään oikeutta kieltää sinua tekemästä samaa. Ja sinuna ilmottaisin sen vaimolle ihan näin. Sinä voisit olla monellekin naiselle aika herkkupala, kokematon mutta kiinnostunut oppimaan!! Älä anna vaimosi kävellä ylitsesi.
 
katri
analysoidaanpa nyt tilanne plain and simple (en jaksanut lukea vastauksia):

- naisesi halusi lomalla toista miestä
- annoit kännissä luvan
- nyt hän haluaa lisää, mutta ei anna sinun käydä vieraissa (ja sitähän se on, vaikka kuinka olisi lupa)

kuulostaako tasapainoiselta ja kestävältä parisuhteelta? tai toisin päin: tietääkö kukaan suhdetta, jos (yksipuolinen) uskottomuus auttaa ns. perussuhdetta kestämään?

ota nyt miekkonen järki käteen. aika raukkamaista sanoa, että teidän seksielämänne ei tyydytä häntä kyllin ja siksi hän kaipaa muita. todella loukkaavaa! miksei hän tee tälle asialle jotain, yritä saada sinua ns. kuorestasi tai piristä seksiänne leluilla tms? jos kaduit jo ekan kerran jälkeen, mietipä miltä sinusta tuntuu kun joudut jatkuvasti miettimään, mitä hän on tenyt ja kenen kanssa. mustasukkaisuudella on selvä tarkoitus: kukaan muu ei saa päästä minun puolisooni kiinni. entä, jos haluatte joskus lapsen? isyystestaus taitaisi täytyä tehdä.

summa summarum: kaikkea ne naiset keksii. jos tilanne olisi toisin päin ja mies vaatisi tätä vaimoltaan, tuomio olisi selvä.
 
PahPah
Oi sinä nössöjen kuningas, aisankannattajien aatelismies, masokistien suurmestari! Annat kaikille nartuille toivon että hekin vielä löytävät jonain päivänä ikioman miehen joka vastaan pullkoimatta antaa kuohia itsensä kuten sinä.
 
kaikella kunnioituksella
Sulla on täysi oikeus puhaltaa peli poikki ihan missä vaiheessa tahansa, huolimatta mistään sopimuksista. Itse en voisi kuvitella moista järjestelyä mieheni kanssa.

Sinun täytyisi kuulla muiden ihmisten kokemuksia vastaavasta tilanteesta. Kertokaa ihmiset, jos teillä on sellaisia!
 
Tiipetti
Suhteenne on menossa huonoon suuntaan. Minulla ja entisellä miehelläni oli sama tarina. Jossain kohtaa ajauduin muiden miesten luo, mieheni oli tietoinen tästä ja kysyin häneltä aina luvan. Näytti siltä, että kaikki on hyvin ja meidänkin välinen seksi oli todella mahtavaa vaikka olimme olleet yhdessä useita useita vuosia. Tässä kohtaa minä olin siis ainoa muissa kävijä.

Jossain kohtaa mieheni löysi erään naisen, kenen kanssa hän meni sänkyyn, totta kai, koska niinhän minäkin tein. Ei siinä mitään, mutta pikku hiljaa kaikki meni ihan päin persettä ja erohan siitä tuli.

Otan syyn erosta täysin itselleni, koska minun ajatus oli vieraissa käyminen enkä kyennyt enää sulattamaan ajatusta, että miehenikin kävisi. Jos olisin tiennyt, kuinka paljon sattuu se, että mieheni on jonkun toisen kanssa, en olisi varmaan koskaan tehnyt itse mitään.

Nyt minulla on uusi onnellinen suhde, ja edellisestä viisastuneena, en ikinä, en koskaan, tee mitään tuollaista, koska pitemmän päälle se tuntuu niin kauhean pahalta.
 
Jappe
Meillä on vapaa suhde. Kummatkin pörräämme mehiläisenä aina silloin tällöin muissakin kukissa. Hauskaa on ja seksi toimii niin oman kuin vieraiden kanssa. Ei mitään ongelmia havaittavissa. Olemme tosin molemmat parasta A-ryhmää eli seuran löytäminen ei yleensä ole ongelma.
 

Yhteistyössä