Onko pettämistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RajatON
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

RajatON

Vieras
Olen sanonut vaimolleni että hän saa mennä sänkyyn erään nuoren miehen kanssa jos haluaa. Vaimoni mielestä se ei käy vaan on pettämistä mitä se taas minun mielestäni ei ole sillä olenhan itse antanut siihen luvan.. Jos taas tapailee jotakuta salaa niin se on toinen juttu. Vaimoani kyllä muuten kiinostaa asia mutta hän ei halua pettää.. Siis onko se pettämistä vai ei?

Jos kerran olette asian sopineet,niin ei se ole pettämistä.Miksi haluat antaa vaimollesi luvan,haluatko itse käydä myös,sitten se taitaa olla jotakin muuta eli lahjontaa..

Jos vilpittömästi annat vaimollesi tuohon luvan, se ei ole pettämistä. Mutta jos sen varjolla myöhemmin vaadit samaa oikeutta itsellesi (vaikket edes nyt niin ajattele, mutta siis voisit myöhemmin näin tulkita tätä lupausta, vaikket nyt tuo tätä ajatusta esille) tai jos hyvittelet omaa jo tehtyä petostasi (et voi näin saada sitä anteeksi). Eli vilpittömyys on avainsana. Jos vaimosi kerran sinulle moisen toiveen kertoo niin onko kyse kuitenkin siitä että hän haluaa tehdä sinut mustasukkaiseksi. Jos tämä on taustalla mielestäni hän pettää sinua valehtelemalla tarkoitusperistään. Ehkäpä hän onkin huolissaan omasta viehätysvoimastaan. Kas kun ihmetyttää miksi vaimosi ensin kärttää lupaa ja sen saatuaan ei toimi :)

Mikä tässä nyt on se ydinkysymys? Olet antanut vaimollesi luvan mutta hän ei halua koska kokee sen pettämisenä. Mitä varten pidät asiaa esillä? Jos ei mene niin ei mene. Taidat olla vähän tyhmä.

Yhteistyössä