poikani vihaa minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Uneton

Aktiivinen jäsen
12.07.2004
1 225
0
36
Minulla on neli ja puolivuotias kaveri.
Hän on isällään ja minulla tasapuolisesti, yhtä paljon kuukaudessa.
Minulla ja isällään on hyvät välit, ei siinä mitään.
Mutta poikani taitaa vihata minua.

Kun hänen isänsä toi hänet eilen minulle, hän kysyi isältään, kun oli vähän aikaa olleet meiltä "joko me lähdetään täältä, isi?"

Kun isi sitten lähti, hän alkoi itkemään, ja sanoi minulle olevansa vihainen minulle. Kysyin, että eikö hän sitten ole vihainen isille, koska isi lähti. Ei kuulemma ole.
Hän sanoi minulle, ihan kirkkain silmin, että kun hänen isänsä tulee hakemaan häntä, hän lähtee isinsä kanssa eikä koskaan enää halua tulla takaisin. Eikä ikinä, ikinä, ikinä halua nähdä minua kuin korkeintaan tunnin kuukaudessa.
Hän sanoi, että tämä ei ole hänen kotinsa ja hän on mielummin isin tykönä,eikä halua tulla minun luo.
Hän sanoi, että hänellä on paha olla luonani.

Istuin ihan hiljaa ja itkin äänettömästi. En ole nukkunut koko yönä.
Mitä teen?
Onko kenelläkään ollut samanlaista? Onko minun parempi antaa huoltajuus lapsen isälle, kun oma poikani vihaa minua?

Hei,
ei hän sinua vihaa.. meillä on ihan samanlaista. Poika viikonloppuna kyseli koko ajan, että koska pääsee iskälle, ei halua olla mun luona, iskällä on kivempaa ja inhoaa mua, iskä on kiva jne. jne. Minä sitten väsyneenä käyttäydin kuin idiootti ja huusin pojalle, että senkus menee isälleen ja pysyy siellä. Sitten itkettiin molemmat. Tätä tapahtuu todella usein, paitsi itse normaalisti säilytän hermot, nyt on muutenkin pinna tiukalla kaikesta..

Tuli tuossa keväällä ex-miehen kanssa asiasta puhe, kun hän alkoi puhua, että on parempi antaa lapset mulle kokonaan, kun nuorin, tämä 4.5 v. itkee mua koko ajan, ja miten ei halua olla hänen luona jne. Siinä sitten todettiin, että poika heittää samat litaniat molemmille..

Meillä lapset 10 päivää kk isällään ja mulla 20, noin suurin piirtein.

Uskon, että tämä tästä helpottuu vielä jossainvaihessa, meillä on erosta 1.5v.

Tsemppiä, ja koetetaan jaksella :hug: