G:Mikä paras rasva leivän päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oivariini pehmeästi levittyvä :xmas:

Terveellisyydestä ei tietoa tuon taivaallista, mut mä syönki sitä sen hyvän maun takia.
Kenkälankkia (lue esmees Keiju )en leivälleni pane :attn: .

Käytän Dellariinia. Tai voita. Lisäaineettomuuden takia.
Sillon ku laitan leivän päälle jotain muuta, kinkkua, juustoa, tonnikalaa tm, niin en käytä rasvaa ollenkaan.

Tossa Oivariini Balansiassa on se sydänmerkki eli ilmeisesti on sitten sitä ns. hyvää rasvaa? Miehen kolesteroliarvojen vuoksi sellaista ja esim. Keijua tai Becelia ei suostu leivälleen laittamaan ja tuo Oivariinin Balansia on sellainen minkä kelpuuttaa.

Oivariiniä käytettiin ennen mutta sit yhtäkkiä kävi tökkimään se maku ja vaihdettiin sit Keijuun... Ja kyllä tökkii tuo Keijunkin maku, taidetaan siirtyä takaisin Oivariiniin. Joskus käytän Olympia sulatejuustoa, mutta vähän liian suolaista mun makuun..

Tossa Oivariini Balansiassa on se sydänmerkki eli ilmeisesti on sitten sitä ns. hyvää rasvaa? Miehen kolesteroliarvojen vuoksi sellaista ja esim. Keijua tai Becelia ei suostu leivälleen laittamaan ja tuo Oivariinin Balansia on sellainen minkä kelpuuttaa.
En ole nikkeliallergikkona koskaan maistunut. Suolaton luomuvoi on parasta.

Miten sun mies jakselee? Sydänmerkki tarkoittaa kalassa dioksiinia:
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi...stalle-kierrätysravinteet-soilfoodin-1.190279

Oivariiniä käytettiin ennen mutta sit yhtäkkiä kävi tökkimään se maku ja vaihdettiin sit Keijuun... Ja kyllä tökkii tuo Keijunkin maku, taidetaan siirtyä takaisin Oivariiniin. Joskus käytän Olympia sulatejuustoa, mutta vähän liian suolaista mun makuun..
Sulatejuustoissa on tolkuttomasti fosfaattia, ei kannata. Phosporal -juomaa saa apteekista, samaa ainetta.

Yhteistyössä