G: Kenet näistä palstalaisista ottaisit lapsenvahdiksi, jos olisi hätätilanne ja ehdottomasti tarvitsisit hoitajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Päättömän. Ainoa noista, jonka olen tavannut irl.

Sehän se takaakin luotettavuuden.
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
Mikä teitä kaikkia vaivaa!
Ja entäs tytsi ja nina.. tytsin nyt vielä ymmärrän mutta että nina, mistä mahtais lapsi löytyä kun sitä menis hakemaan, paskalta lumihangesta?

AVATKAA SILMÄNNE PÄSSIT! :snotty:

Todistettavasti hänen huomassaan lapsi on turvalilsissa käsissä eikä lähelläkään lumihankea ;)

Palkkaisin Ninan satunnaiseksi lastenhoitajaksi jos se asuisi lähempänä :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
NinaTT, savanna, tytsi, noista valitsisin varmaankin :)
tai no Timppa vois kyllä opettaa metsästystä noille :D Tai sit Emilyn kyllä asuis lähimpänä, mutta... En mä osaa päättää. :D

aaaargh.
Mikäs minussa on vikana, jadal ? :xmas:

no sulta lapset vois kyllä oppia pisteliästä huumoria :D

Kuka on Ewi? :o

Muuten noi kuulostaa ihan hyviltä vgaihtoehdoilta, jos vaan saisi vähän turtustua jne. Mutta jos nyt palstailun perusteella pitäisi valita niin eniten kiinnostisi Tytsi, NinaTT ja Emilyn.

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Timppa. Tai sit päätönkin vois olla hyvä vaihto ehto. Timppa ainakin sen takia, koska luulen että hän on aikalailla samanlainen kun mäkin. Ja oikeestaan Päätön samasta syystä :)

Mitä samaa teissä kolmessa muka on?
Paitsi elinkokoelma.

No se muna kai sitten :) . Mä en tätä kyllä nyt ihan noin tosissaan miettiny. Timppalla on samat harrastukset ainakin. Joten ei se niin paha ihminen voi olla. Ja asuu maalla, joten luulisin et sielä olisi lapsilla kiva olla.
Toi päättömän valkkaaminen onkin sit sellanen juttu, mitä en osaa perustella. Mut mä olenkin ollu sitä alkuperästä vastausta kirjoittaessa jo aikalailla jurrissa :D

Jos pakkotilanne tulisi, niin eiköhän jokainen noista voisi lasta hoitaa. Minä en ole niin hysteerisen tarkka lastenhoitajista, kuin moni täällä, kunhan eivät mitään laitonta tee.

No jos on noista pakko valita niin NinaTT, eniten menee yksiin kasvatusfilosofiat.... Tosin en jätä ikinä alle 3v. hoitoon enkä mielellään sitäkään vanhempia lapsiani :D

Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
No se muna kai sitten :) . Mä en tätä kyllä nyt ihan noin tosissaan miettiny. Timppalla on samat harrastukset ainakin. Joten ei se niin paha ihminen voi olla. Ja asuu maalla, joten luulisin et sielä olisi lapsilla kiva olla.
Toi päättömän valkkaaminen onkin sit sellanen juttu, mitä en osaa perustella. Mut mä olenkin ollu sitä alkuperästä vastausta kirjoittaessa jo aikalailla jurrissa :D

Jaa jurrissa, no se selitti vastauksen.
Kyllä sä olet tosta kolmikosta ehdoton helmi.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
No kyllä mä uskaltaisin 17 v kollin jättää päättömän vahdittavaksi.

Juu ja mä jopa 4-vuotiaan kollin =) Vaikken oo valitettavasti irl tavannutkaan...

Kelpuuttaisin moniakin. KKK, NinaTT, Timppa, Savanna, Emilyn, Tytsi.

Mutta jos olisi hätätilanne, niin sitten Tytsi. Asuu lähellä eikä oo yöllä töissä kuten toinen lähellä asuva eli Savanna (ja hätätilanteet tulee aina yöllä ).

Mikä teitä kaikkia vaivaa!
Ja entäs tytsi ja nina.. tytsin nyt vielä ymmärrän mutta että nina, mistä mahtais lapsi löytyä kun sitä menis hakemaan, paskalta lumihangesta?

AVATKAA SILMÄNNE PÄSSIT! :snotty:

:laugh: :laugh: :laugh:

Yhteistyössä