Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Lisään mt-hoitojonoon tämän apn, vaikka äsken ei ollutkaan mulla kuin makulaku. :attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuh:Lisään mt-hoitojonoon tämän apn, vaikka äsken ei ollutkaan mulla kuin makulaku. :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Voi varjele, eipä ole meikää ennen mihinkään piireihin listattukaan![]()
Mihin tämä nyt mahtaa oikeuttaa? :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mut on kirjotettu väärin :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Voi varjele, eipä ole meikää ennen mihinkään piireihin listattukaan![]()
Moderaattoreiden valvovan silmän alla rajattu vapaa palstailuoikeus jonka moderaattorit voivat purkaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Voi varjele, eipä ole meikää ennen mihinkään piireihin listattukaan![]()
Moderaattoreiden valvovan silmän alla rajattu vapaa palstailuoikeus jonka moderaattorit voivat purkaa![]()
mikset vastaa, että mikä tuo sinun listasi oli?
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Voi varjele, eipä ole meikää ennen mihinkään piireihin listattukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:mut on kirjotettu väärin :kieh:
Kuin myös!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vastaus:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja PikKuinkkuli:Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Voi varjele, eipä ole meikää ennen mihinkään piireihin listattukaan![]()
Se on ellidan kaikki palstailijat lista johon voi ilmoittautua ja saa nimensä listaan
Alkuperäinen kirjoittaja sfinx:Tiivistän sisäpiirin:
fjonga
jätkä
pinki
hyytikyppynen
Bad Bitch
pintelin (vaikkei enää paljon näy, ikuinen VIP)
Lunatic
Keittiönoita
åboriginaali
r u u s a
Timppa
Gluteus maximus
päätön
peppari
Turkilmas
sipuli
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Uskaltaako ees kysyä, mitä tarttee tehdä päästäkseen sisäpiiriin tai vakkariks? :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:Tuolta listasta muuten puuttui ahkerin palstailija:harmaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Uskaltaako ees kysyä, mitä tarttee tehdä päästäkseen sisäpiiriin tai vakkariks? :snotty:
Saada monta perskärpästä, että ne muistaa sun yöhousujenki värin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:ei kun tälle listalle pääsee kun peesailet mahdollisimman paljon muita kirjoittajiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kauanko täälä pitää kirjotella vai pitääkö täällä haukkua kaikki lyttyyn että pääsee listoille??
mä en oo listalla, mutta eihän must tykkää kukaan muu ku Aamuäree :ashamed: :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikitön Urpå:Tossa sisäpiirilistassa oli monta sellaista jota mä edestiedä. Keitä esim ovat Karl EriRaaja tai Keijo 50v?!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Hmm..Tse-tse...kärpäneeen...![]()
(Minkä yöhousujen? :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja syksyn ihana raikkaus:ei kun tälle listalle pääsee kun peesailet mahdollisimman paljon muita kirjoittajiaAlkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Kauanko täälä pitää kirjotella vai pitääkö täällä haukkua kaikki lyttyyn että pääsee listoille??
mä en oo listalla, mutta eihän must tykkää kukaan muu ku Aamuäree :ashamed: :snotty:
Mä tykkään![]()
mulla oli tossa yks persekärpänen, mutta se katosAlkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Uskaltaako ees kysyä, mitä tarttee tehdä päästäkseen sisäpiiriin tai vakkariks? :snotty:
Saada monta perskärpästä, että ne muistaa sun yöhousujenki värin.![]()