G: Kenet näistä palstalaisista ottaisit lastenvahdiksi, jos on pakko valita! (kyseessä olisi hätätilanne etkä saisi muuta lapsenvahtia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ootko tosissas?:
[
Et siis ottais hoitoosi ventovierasta lasta ees hätätilanteessa?

No tottakai ottasin hätätilanteessa. Mut mua tuskin kelpuutettais siihen hommaan ainakaan jos palstaa on kuunteleminen.

Mähän poltan taas muutaman tupakin päivässä, vaikka imetänkin, käytän kertiksiä ja syön joskus eineksiä. Mä myös juon joskus yhden tai kaksi alkoholillista saunajuomaa, vaikka lapsia olis näkyvillä. :D
Eli olen melko holtiton.

Tytsin, sillä tytsin kertomat siitä, kuinka hän on pientä serkkutyttöänsä hoidellut ja mitä kaikkea he ovat puuhastelleet- ovat luoneet hänestä sellaisen mielikuvan, että aidosti pitää lapsista.
Ja lasten kanssa puuhailu voisi olla hänelle sellaista inspiroivaa ja olla aitoa. Siihen voisi sisältyä sellaista "uutuuden" (vaikka lapsia onkin hoitanut) viehätystä, sellaista kokonaisvaltaista läsnäoloa, jota en varmaan ainkaan itsestäni saisi irti, jos saisin yllättäin palstalapsia vahdittavakseni.

Kaikilla muilla listassa nimetyillä on käsittääkseni lapsia, se toki antaa heille varmuutta ja viisautta
lastenhoidossa, mutta uskoisin että tyttöni voisivat tulla tytsin kanssa toimeen ja heillä olisi mukavaa yhdessä.

Kukaan ei enempiä ihmetytä, mutta Timppa sais jäädä omien lastensa luokse.. Ja KIITOS, kun tässä listassa ei mainittu kahta inhokkiani, Kipinäistä Säärtä sekä Kotona Kirves Kädessä!!!

Mä luulen että kaikki muut pärjäis noiden meidän ylivilkkaiden riiviöiden kanssa, paitsi tytsi ja emily, jotenkin luulen että heillä ei olis tarpeeks auktoriteettia noihin ipanoihin :)

Yhteistyössä