?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:Timppa. Tai sit päätönkin vois olla hyvä vaihto ehto. Timppa ainakin sen takia, koska luulen että hän on aikalailla samanlainen kun mäkin. Ja oikeestaan Päätön samasta syystä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1. Kotona Kirves Kädessä
2. Bad Virgin
3. NinaTT
4. Timppa
5. Tytsi-89
6. BannukakkuaSavannanTapaan
7. Lunatic
8. Emilyn
9. Päätön
10. Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:1. Kotona Kirves Kädessä
2. Bad Virgin
3. NinaTT
4. Timppa
5. Tytsi-89
6. BannukakkuaSavannanTapaan
7. Lunatic
8. Emilyn
9. Päätön
10. Ewi
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Päättömän. Ainoa noista, jonka olen tavannut irl.
No kyllä mä uskaltaisin 17 v kollin jättää päättömän vahdittavaksi.Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Sehän se takaakin luotettavuuden.
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Päättömän. Ainoa noista, jonka olen tavannut irl.
Sehän se takaakin luotettavuuden.
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
Mikä teitä kaikkia vaivaa!
Ja entäs tytsi ja nina.. tytsin nyt vielä ymmärrän mutta että nina, mistä mahtais lapsi löytyä kun sitä menis hakemaan, paskalta lumihangesta?
AVATKAA SILMÄNNE PÄSSIT! :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:NinaTT, savanna, tytsi, noista valitsisin varmaankin
tai no Timppa vois kyllä opettaa metsästystä noilleTai sit Emilyn kyllä asuis lähimpänä, mutta... En mä osaa päättää.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:sori mut tuo jotenkin pisti naurattamaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Timppaan voisin luottaa