G: Kenet näistä palstalaisista ottaisit lapsenvahdiksi, jos olisi hätätilanne ja ehdottomasti tarvitsisit hoitajaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Timppa. Tai sit päätönkin vois olla hyvä vaihto ehto. Timppa ainakin sen takia, koska luulen että hän on aikalailla samanlainen kun mäkin. Ja oikeestaan Päätön samasta syystä :)

Mitä samaa teissä kolmessa muka on?
Paitsi elinkokoelma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
1. Kotona Kirves Kädessä
2. Bad Virgin
3. NinaTT
4. Timppa
5. Tytsi-89
6. BannukakkuaSavannanTapaan
7. Lunatic
8. Emilyn
9. Päätön
10. Ewi

Yksikö vaan pitää valita? :D Ottaisin Tytsin, NinaTT:n, BannukakkuaSavannanTapaan, Timpan, Lunaticin... ja miksei Päättömänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Päättömän. Ainoa noista, jonka olen tavannut irl.

Sehän se takaakin luotettavuuden.
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
Mikä teitä kaikkia vaivaa!
Ja entäs tytsi ja nina.. tytsin nyt vielä ymmärrän mutta että nina, mistä mahtais lapsi löytyä kun sitä menis hakemaan, paskalta lumihangesta?

AVATKAA SILMÄNNE PÄSSIT! :snotty:

NinaTT, savanna, tytsi, noista valitsisin varmaankin :)
tai no Timppa vois kyllä opettaa metsästystä noille :D Tai sit Emilyn kyllä asuis lähimpänä, mutta... En mä osaa päättää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Itse en luottais lastani yksinäisen poikamiehen hoiviin missään tilanteessa, siis vieraan nyt ainakaan.
No kyllä mä uskaltaisin 17 v kollin jättää päättömän vahdittavaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Päättömän. Ainoa noista, jonka olen tavannut irl.

Mikä teitä kaikkia vaivaa!
Ja entäs tytsi ja nina.. tytsin nyt vielä ymmärrän mutta että nina, mistä mahtais lapsi löytyä kun sitä menis hakemaan, paskalta lumihangesta?

AVATKAA SILMÄNNE PÄSSIT! :snotty:

sori mut tuo jotenkin pisti naurattamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
NinaTT, savanna, tytsi, noista valitsisin varmaankin :)
tai no Timppa vois kyllä opettaa metsästystä noille :D Tai sit Emilyn kyllä asuis lähimpänä, mutta... En mä osaa päättää. :D

aaaargh.
Mikäs minussa on vikana, jadal ? :xmas:

Yhteistyössä