G: Jos olisi pakko valita, kenet näistä luottaisit miehesi kanssa vuorokaudeksi jumissa olevaan hissiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei pitäisi kenenkään miehen mielestä olla mitään väliä kuka se noista naisista olisi. Jos ei pystyisi olemaan uskollinen vaimolleen, niin sitten saa mennäkin. Joten vastaan ihan sama, uskon ja luotan mieheeni, hän rakastaa minua täydestä sydämestään.

Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Neferneferin kanssa todennäköisesti olis miehelläni hauskinta. Molemmat uskiksia, voisivat parantaa maailmaa ja jakaa ajatuksia. Joten laitetaan Nefernefer. (Kukaan nainen ei oo uhkaminulle. Eikä mies.)

Vau, kiitti luottamuksesta. :) :flower:

Jaa luottaisin? Siis missä mielessä? Ettei pettäis mua? Ettei hermostuis kehenkään ja nappais niitä turpaan?

Ihan kenen kanssa vaan. Tosin osa tosta porukasta on sen tyylisiä että mies kaivaituis kynsillä hissin seinän läpi vapauteen.

Kyllä mä luottasin omaan mieheeni, vaikka joku jotain yrittäiskin. Muutama tuossa on semmonen tyyppi, ettei miehellä olis hississä kivaa, mutta muutaman kanssa varmaan tulis ihan juteltuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja selma-rouva:
Neferneferin kanssa todennäköisesti olis miehelläni hauskinta. Molemmat uskiksia, voisivat parantaa maailmaa ja jakaa ajatuksia. Joten laitetaan Nefernefer. (Kukaan nainen ei oo uhkaminulle. Eikä mies.)

Vau, kiitti luottamuksesta. :) :flower:

Eipä mitä. Muihin siskoihin on aina kiva tutustua.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tytsiä sinne ei voisi laittaa. Emme halua menettää ainoaa palstaneitsyttä.

Ai mäkö ajattelin et hän puhusi mieheni kuoliaaksi.

NinaTT on täysin pois suljettu,nina sais varmaan miehen jossain vaiheessa ympäri puhuttuu siihenn et alkavat elämään hississä 24/7,sinne perhe ja ah kaikki elää rintamaidolla.Ei hätiämitiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
En mä haluu kenenkään kanssa hissiin vuorokaudeksi! :D

Mutta mun miehen kanssa vois mennä vaikka KKK. Se & mies löisi fiksut päänsä yhteen ja olisivat ulkona alle vartissa.

No just aioin kirjoittaa sinusta saman! :D

Ei löytynyt noista mutta Non Compos mentisin..(nimi oikein?) heidän ajatusmaailma vaikuttaisi kovin samanlaiselta, tottakai tahtoisin että miehelläni olisi hississä älykästä seuraa :D järkihän siellä muuten lähtisi.
En silti tarkoita että nuo muut olisi tyhmiä, en tod. he on vaan liian erilaisia näkemyksiltään, kuin mun mies :heart:

Kenen tahansa kanssa luottaisin miehen hissiin, mutta en nyt muista onko kukaan noista listan naisista nörtti. Nörtin kanssa voisivat jutella kivoja. Toisaalta, Tytsin kanssa voisivat kilpailla siitä kummalla on paksummat hiukset, ja ehkä Tytsi saisi vihdoinkin miehen tajuamaan miten hiukset letitetään...

no luottaisin kyllä kenen kanssa vaan, mutta luulen, että Tytsi olis ystävällistä seuraa. Omaa mielestäni kypsiä ajatuksia ja vaikuttaa mukavalta ihmiseltä. Valitisisin siis hänet.

Yhteistyössä