G: Kellä varakkain mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anomuumi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tärkeämpi ominaisuus miehessä on sen luonne, taita rakastaa ja ottaa perhe huomioon. Sama mitä siellä lompakossa on, kunhan on sydän paikallaan ja ihminen, johon voi luottaa, eikä tarvi pelätä. Tiedän mitä on pelätä joka päivä, niin fyysistä kuin henkistäkin väkivaltaa. Exällä oli kyllä massia lompakossa, mutta henkisesti raunioiduin ja lapset kärsivät. Nykyisin ei tarvi pelätä, saa rakastaa ja saa rakkautta. Lapset voivat hyvin. Massia ei normaalia taatelin tallaajaa enempää, mutta ihmisyys, sitä ei voi mitata rahassa.

Omakotitalo vm. -01, paritalomökki hiihtokeskuksessa vm. -04, keskeneräinen paritalomökki hiihtokeskuksessa valmistuu 03/09, 2 autoa vm. en kerro ja tilillä on kunnolla katetta. Ei velkoja mistään.

Alkuperäinen kirjoittaja palsta täynnä:
Tukiaisilla eletään ja kehutaan miten tilit on nollilla. Ei huolta huomisesta, ei pahan päivän varaa säästössä.

En tietenkään totuutta tiedä, mutta ihmettelen kyllä kovasti jos joku kehuskelee sillä että on rahat loppu. Voisin vaan kuvitella että aika ahdistavaa tuollainen on, ei kehuskeltavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Sanotaan että on rikkaus omistaa hyvä vaimo. Ja mä oon TODELLA hyvä vaimo. Eli mun mies on TODELLA rikas B) :xmas:

Sun mies on onnekas. Mun miehellä ei taida olla edes tota rikkautta... Ellei hyvän vaimon tunnuspiirteitä ole kiukkuisuus, hyvät nalkutustaidot jne :D

Alkuperäinen kirjoittaja palsta täynnä:
Tukiaisilla eletään ja kehutaan miten tilit on nollilla. Ei huolta huomisesta, ei pahan päivän varaa säästössä.

Pakkohan täällä on noin toimia, jos kerran uskaltaa sanoa ettei tili ole nollilla niin saa leuhkan maineen ja ikuisesti perässä ilkkuvat harmaat. Nimimerkillä. Kokemus

Pikkuisen rikkaampi kuin minä, mutta kyllä minä suunnittelin kiriä edelle. Paremmat perinnöt tulee (ellei sukulaiset biletä niitä rahoja ilmaan ennen kuolemaansa) kyllä mulle ;) Mutta yleisesti me ei koskaan varallisuusverolla päästä kehumaan....

Luulen että loppukädessä minä etenen pidemmälle urallani kuin hän omallansa, mulla on parempi stressinsietokyky.

No ei tuo mies mikään rikas ole, mutta ei köyhäkään. Min meillä enemmän tienaan ja en nyt ala niillä lapin mökeillä kehuskella sun muilla salkuilla, mutta niitä on. Oli sekin aika, kun nollilta lähettiin ja käytiin miinuksella, mutta työllä nämä varat nyt on hankittu.

Yhteistyössä