Mikä aarre on tuo mun mies =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
En vaihtais!
-tekee ruokaa
-hoitaa lapsia
-tuo "leivän" taloon
-huoltaa mun auton
-petipuuhat..ah niin taivaallista
-siivoaa
-lepertelee pehmeitä, kun sen aika on
-patistaa mua poies kotoo, kun sen aika on (=tarvin vaihtelua kotiäitiyteen)
-harrastaa lasten kanssa

Oi, kellä on näin ihana mies?
..mulla =)

mä osallistun tähän myös :)
Viime aikoina olen taas herännyt huomaamaan millaisen kultakimpaleen olenkaan saanut :heart:

Eilenkin kun olin poissa kotoa, oli mies sillä aikaa korjannut vessan putket, tehnyt ruokaa ja siivonnut :)

Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
mä osallistun tähän myös :)
Viime aikoina olen taas herännyt huomaamaan millaisen kultakimpaleen olenkaan saanut :heart:

Eilenkin kun olin poissa kotoa, oli mies sillä aikaa korjannut vessan putket, tehnyt ruokaa ja siivonnut :)

Kiva! =)
tuntuu, et tääll` ei paljoa kehuskella, vaikk` monella syytäkin ois ;)

mä hyppään kans tähän ketjuun kehumaan omaani joka myös tekee kaikki nuo ja sen lisäksi vielä:

-leipoo
-pyykkää
-korjaa ja huoltaa autot
rakastaa meitä kuin hullu puuroa !! <3<3<3<3

Alkuperäinen kirjoittaja una:
mä hyppään kans tähän ketjuun kehumaan omaani joka myös tekee kaikki nuo ja sen lisäksi vielä:

-leipoo
-pyykkää
-korjaa ja huoltaa autot
rakastaa meitä kuin hullu puuroa !! <3<3<3<3

Oi, JUU tuo pyykkääminen unohtui, lissän sen!
Löytyi yksi heikkous: leipoa ei mieheni ossaa

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En vaihtais!
-tekee ruokaa
-hoitaa lapsia
-tuo "leivän" taloon
-huoltaa mun auton
-petipuuhat..ah niin taivaallista
-siivoaa
-lepertelee pehmeitä, kun sen aika on
-patistaa mua poies kotoo, kun sen aika on (=tarvin vaihtelua kotiäitiyteen)
-harrastaa lasten kanssa

Oi, kellä on näin ihana mies?
..mulla =)

Mutta joka ikinen asia on ihan päinvastoin!!Herranjee ku oon ni vitt....koko äijään.Mitä teen ukolla jolle mun täytyy kustantaa kaikki,huoltaa kaikki asiat,muistaa kaikki,passata,ostaa meidän tv:t,kodinkoneet ja vaatteet.Ei suostu ikinä ostaan mitään.Kaikki rahat menee autoon ja kaljaan.Enkös ookki onnistunu tos miesvalin nas täydellisesti!!!

Mun mies parhaillaan vaihtaa innoissaan järjestystä makuuhuoneessa syntyvää vauvaa varten, vaikka aamulla olin asiasta sille tosi ilkeä ja kiukuttelin kun meillä ei oo tehty mitään järjestelyjä vauvan tuloa varten. En tajua miten joku voi vielä sellaisen kiukuttelun jälkeen hyväntuulisena rymsteerata koko makkarin uuteen uskoon.

Kultakimpaleen olen itselleni löytänyt ja ei, se ei ole tossun alla, vaan kuulemma tajusi mun kiukuttelun johdosta ettei meillä oikeasti enää oo kuin 3kk aikaa järjestää.

Mulla on!

Valitettavasti pyykkääminen ei suju. Olen sitten määrännyt, että ei saa pyykätä. (Mulla ei ole enää valkoisia paitoja, vain harmaita...)

Ja sen tekee täydelliseksi se, ettei se nyt ihan täydelline ole. (se on insinörtti) :D

Yhteistyössä