Luoja mikä kyrpä tuo mies on!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja perkeleensikiön vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Jos puhut myös miehellesi noin rumasti kuin kirjoittelet, niin en yhtään ihmettelisi vaikka kohta siivoais jotain muuta kotia kuin teidän yhteistä...

Ai että olisi niin innokas, että siivoaisi jo useampaa kämppää samalla vai?? :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli:
Jos puhut myös miehellesi noin rumasti kuin kirjoittelet, niin en yhtään ihmettelisi vaikka kohta siivoais jotain muuta kotia kuin teidän yhteistä...

Ai että olisi niin innokas, että siivoaisi jo useampaa kämppää samalla vai?? :)

:D :D Niin, aattele jos innostuu sun haukkumisesta, ja menee muidenkin kämpät siivoamaan, niin teidän yhteinen aika häviää entisestään :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Oonakamu:
Kuuluuko teillä viikkosiivoukseen ikkunoiden pesu? Ihan oikeesti... :o

Ajattelin ihan samaa!
Jos yhteinen aika on kortilla, niin ehkä kannattaa miettiä, pitäisikö joistakin "viikkosiivouksen" osa-alueista hieman joustaa, kuten siitä ikkunanpesusta... :/

Eikö perusimurointo, moppaus ja pölyjen pyyhkiminen olisi jo hyvä alku?! Tiskit pois, niin jo on taas kiva olla yhdessä? Vai ei vai?

Itse tein ennen sen virheen, että kommentoin miehen siivouksen tasoa ja tarkistelin onko mies nyt hyvin siivonnut nurkat ja kaapit ja missä aikataulussa. Valitin siivouksesta sitten miehelle, että miksi siivoat noin ja noin. Itse kun siivosin niin hinkkasin kaikki pinnat putipuhtaiksi, kaapit järjestykseen jne kuin mikäkin hikari. Nyt tajuan mikä pöllö olen ollut, otan siivouksen rauhassa, jokainen tekee asiat kuten tekee, ei kaikki tarvitse tapahtua kuin minä sanon ja siivouksen taso on jokaisella erilainen. Mieli hyvä nyt kummallakin ja mieskin tykkää siivoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
[
Meillä on yhteinen aika tosi vähissä ja nyt tuo runkkari siivoaa loppuillan.

No jos jaksaisit jotain muutakin sen kanssa harrastaa, niin harrasta siivoamista. Ihan tulee surku sun miestäs. Et taida sitä oikeasti edes rakastaa, kun noin rumasti pystyt nimittelemään.
Ajattele, jos se vaikka kuolis ihan just, eikö yhtään kaduttaisi noi puheet?

Mä kanssa kiinnitin huomiota siihen, miten rumasti ap puhuu miehestään. Kunnioitusta vähän ihmisiä kohtaan, kiitos...

Yhteistyössä