Pettääköhän mun mies? Pitäiskö mun kysyä siltä mikä toi säätö on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oonko sinisilmäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joko on pettäny tai tulee pettämään sua. Kyllä varmasti tuntuu ärsyttävältä ja pahalta. Jutelkaa kun sun mies palaa ja sanot suoraan miltä tuntuu ja kuinka sua ottaa päähän tollanen. Mutta, jos niillä on aijemmin ollu jotain juttua ja nyt miestäs on vaan alkanu taas kiinnostaa. Paha sanoa toisen puolesta tähän mitään, sun on parempi keskustella sun miehen kanssa asiasta naamatuksin.

Mietin et olisiko kuitenkin vaan ollut parempi olla sanomatta mitään. Mutta en mä varmaan osaa. Typerää.

Se on monella tavalla maailman ihanin mies, siivoaa ja hoitaa kodin, leikkii lapsen kanssa ja antaa mun nukkua viikonloppuisin jne. Mutta kaipa se seksittömyys sitten saa flirttaamaan vanhojen hoitojen kanssa.

Oli niissä viesteissä vielä, että niiden olisi pitänyt tavata kahdestaan viime kesänä kun mä olin matkoilla. Eivät kai kuitenkaan tavanneet. Et kai se on aika lähellä ollut kuitenkin, se pettäminen...

Kyllä sais kuulla kunniansa jos ois mun ukko. Siihen malliin et jos on lähteäkseen muiden mukaan niin tajuaa lähtee kans ja jos jää niin tajuaa, että tämmönen peli ei vetele. Yyh!

[QUOTE="vieras";28045971]Ei vittu heii ei tietenkään meillä vanhuksilla mitään tajuu tästä elämästä oo tottakai sä tiedät paremmin pikkupillu..[/QUOTE]

Öööö mitä vit?

Jos ja kun mulla on lupa lukea miehen facebookia ihan varmasti kysyisin jos joku keskustelu siellä minua mietityttäisi. Ei kylläkään ole tarve sitä nuuskia esim. silloin kun mies on reissussa.

Meillä ukko huutaa tuuletus ikkunasta naisille hävyttömyyksiä (mm. anna mulle lortto, sulla on hyvät revat, tuunko heti upottamaan isoa) ja joillekkin näyttää ikkunassa siitintään. En viitsi olla mjstis kun muuten menee ihan hyvin.

[QUOTE="Mielikki";28046148]Meillä ukko huutaa tuuletus ikkunasta naisille hävyttömyyksiä (mm. anna mulle lortto, sulla on hyvät revat, tuunko heti upottamaan isoa) ja joillekkin näyttää ikkunassa siitintään. En viitsi olla mjstis kun muuten menee ihan hyvin.[/QUOTE]

Kiitos illan nauruista:D

Alkuperäinen kirjoittaja täh;28045620:
Minkä helvetin takia "luvan kanssa" pitäisi mennä toisen profiiliin? Joku tässä jutussa taas haisee.

Nuuskijat ovat limaisinta ja alinta kastia koko ihmiskunnassa.

Joo, paljon pahempia kuin pettäjät esim!

Yhteistyössä