G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Hampaiden hoitoon liittyvät jutut. En kestä edes muistella :'(
Nytkin useampi hammas odottaa hoitoa, en vain pysty menemään lääkäriin.
Tiedän tunteen. :hug: Jos taloudellisesti suinkin mahdollista, mene yksityiselle ja sano että pelkäät.
Yksityisellä olenkin viimeiset 10v käynyt, ei auta.
Haaveilen nukutus-hoidosta, sitten kun olen iso ja rikas :ashamed: sitten saavat hoitaa kaiken kerralla. Jos vielä jotain tynkiä mun suusta siinä vaiheessa löytyy.
 
Lizard
Kohdunulkoinen. Kun kerkesi vuotamaan niin kauan vatsaonteloon ja aiheuttaa kunnon paineen. En ole ennen sitä, enkä sen jälkeen koskaan valunut tuskan hikeä siinä määrin, enkä ajatellut, että aivan sama mitä tapahtuu, kunhan kipu loppuu NYT. Toinen ku, joka todettiin ajoissa, eikä torvi kerennyt repeämään, oli sitä vastoin vallan kivuton juttu.
 
Madeleine02
1. Spinaali päänsärky
2. Häntäluun murtuminen
3. Virtsatie tulehdus mikä eteni munuaisiin, se kuume oli jotain käsittämätöntä
4. Synnytykset 2. ja 3. oli pahimmat kun taas 1. ja 4. helpoimmat. Yhteensä 6 synnytystä takana.
 
vieras
Murtunut kylkiluu kun olin viimeisilläni raskaana. Ja sitten leikkauksen jälkeen sappi/maha kun niitten tikkaukset eivät pitäneet ja sappineste meni vatsaan ja korjattiin vasta parin päivän päästä.
 
laku
Alkuperäinen kirjoittaja simpu:
No eiköhän se ollut, kun esikoista pusasi maailmaan ja tuntui ettei se mahdu ulos :/
Tai se, kun se ei oikeasti mahtunut.
Ja märkäisessä korvatulehduksessa ne viimeiset parikymmentä minuuttia ennen kun tärykalvo repeää ja mätä valuu ulos.
 
Synnytyksen jälkeen ison episiotomian tikkaus. Pirulainen kätilö voinut kunnolla puuduttaa ja kun ei etes vauvaa ollut rinnalla eikä kukaan ollu kertonu etukäteen että ne kivut ei lopu siihen kun vauva on ulkona!!!
 
Sen täytyy olla joko hammassärky, korvasärky tai sit migreeni - mikään synnytys ei oo ikinä tuntunut noiden veroiselta.
Ehkä noista se kaikkein pahin kuitenkin on kova migreenikohtaus, silloin kun et voi edes maata pimeässä, vaan tunnet olosi merisairaaksi... vatsaa velloo, pää on ihan halkeamispisteessä, silmissä vilkkuu ja korvissa humisee... Et saa selvää puheesta, et saa puhuttua... et voi olla pystyssä, mutta et voi myöskään olla maate - muuten tukehtuisit oksennukseen. Se se on, kyllä.
 

Yhteistyössä