joo ja pitää antaa sitä kakkosta vaikka sattuu?Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:varmaan supparit ennen epiduraalia ja sit anaaliseksi.
noh ootko noi kaikki kokenut?Alkuperäinen kirjoittaja Khippunen:Oikeesti taisi nyt loppua mun "synnytyspelko" samantien. Vai ooteko te kaikki synnyttäneet, jotka mainitsi jotain muuta kuin synnytyskivut? Ei noista mikään ole mua kirkumaan saanut, joten tuskin se synnytyskään...
samaa mieltä ja listaan lisään vielä sijoiltaan mennyt kyynärpää, tosin kipu oli vain noin tunnin kestävä ennen kuin tuli tohtori ja vetäs sen paikalleenAlkuperäinen kirjoittaja minä 123:sappikivikohtaus on kova kipu mutt hermoja raastavampi on tulehtuneet peräpukamat, 3x synnytys ei olleet mitään näihin verrattuna
Juu, olen kokenut synnytyksen, muttei se silti ole kipulistallani kärjessä.Alkuperäinen kirjoittaja Khippunen:Oikeesti taisi nyt loppua mun "synnytyspelko" samantien. Vai ooteko te kaikki synnyttäneet, jotka mainitsi jotain muuta kuin synnytyskivut? Ei noista mikään ole mua kirkumaan saanut, joten tuskin se synnytyskään...