G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti
Khippunen
Oikeesti taisi nyt loppua mun "synnytyspelko" samantien. Vai ooteko te kaikki synnyttäneet, jotka mainitsi jotain muuta kuin synnytyskivut? Ei noista mikään ole mua kirkumaan saanut, joten tuskin se synnytyskään...
 
mää
Alkuperäinen kirjoittaja Khippunen:
Oikeesti taisi nyt loppua mun "synnytyspelko" samantien. Vai ooteko te kaikki synnyttäneet, jotka mainitsi jotain muuta kuin synnytyskivut? Ei noista mikään ole mua kirkumaan saanut, joten tuskin se synnytyskään...
noh ootko noi kaikki kokenut?
 
minna
Alkuperäinen kirjoittaja minä 123:
sappikivikohtaus on kova kipu mutt hermoja raastavampi on tulehtuneet peräpukamat, 3x synnytys ei olleet mitään näihin verrattuna
samaa mieltä ja listaan lisään vielä sijoiltaan mennyt kyynärpää, tosin kipu oli vain noin tunnin kestävä ennen kuin tuli tohtori ja vetäs sen paikalleen
 
mira-30
No muutama kivuliaimpia taitaa olla synnytyskivut(lähinnä ne supistukset)koska tyttö loppu peleis synty hätäsektiolla,jalan murtuma kolmesta kohdasta ja aika kivuliaita on ollut myös nää välilevyn repeytymät ja pullistumat.
 
etsiväkaksoset harmaana
Pahin kipu varmaan ollu se kun odotin kaksosia ja toinen päätti kääntyä ympäri vaikka tilaa ei olis ollut joskus viikolla 30. Puristin hullun lailla sairaalan sängyn reunasta ja hikikarpalot lensi otsalta. Kätilö seisoi vieressä supistuslääkkeen kanssa mutta ei sitten antanu sitä kun mua ei supistanut....
 
varo autoja....
leikattu monesti, mingreeni,synnytys ja sappikivutkin kärsitty mutta pahin oli ...Auton törmäys takaa päin. koko toinen jalka musta,ruhjeilla, vahvin kipu lääke suoneen sairaalassa tuntui kuin olisivat vettä laittaaneet suoneen. jopa hipaisu arka pari viikkoa ja nyt jo 6.tta viikkoa kosketus arka. ja polvi yhä kuin jalkapallo.
saas nähdä josko tässä enään koskaan kävellään normaalisti ......
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja Khippunen:
Oikeesti taisi nyt loppua mun "synnytyspelko" samantien. Vai ooteko te kaikki synnyttäneet, jotka mainitsi jotain muuta kuin synnytyskivut? Ei noista mikään ole mua kirkumaan saanut, joten tuskin se synnytyskään...
Juu, olen kokenut synnytyksen, muttei se silti ole kipulistallani kärjessä.

Ehdoton ykkössija kuuluu juurihoidolle hampaaseen, joka on niin tulehtunut, ettei enää puudu. En olis koskaan voinut kuvitella, että se voi tehdä niin kipeää, sillä aiemmat juurihoidot on onnistuneet täydellisessä puudutuksessa.

Kakkosena tulee sappikivut, kolmantena kortisonipiikki kantapäähän. Neljänneksi vois jo ehkä laittaa sen synnytyksen...
 

Yhteistyössä