G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti
Sappikivut vielä kesti (ja uskokaa tai älkää, niin mulle jätettiin leikkauksessa tiehyet paikalleen joten jos syön väärää saan niitä vielä). Ja kolme synnytystä meni (tosin ekan jälkeen neulominen ilman lääkitystä avasi patoutumat) mutta polven punktointi oli niin hirveää etten edes huomannut huutoani vaikka odotushuoneessa istuvat huomasivat :ashamed:
 
Mun pahimmat kivut TOP5:

1. Migreeni, aina ja ikuisesti
2. Munasarjan kystan puhkeaminen (puolet munasarjasta "räjähti")
3. Sisäisen verenvuodon kivut
4. Hermokipukohtaus sydänlihaksessa
5. Hermokivut käsissä, jaloissa, selässä
 
vieras
isovarpaasta repeytyi kynsi ja siihen yritettiin laittaa puudutuspiikki.Kynnen alla on hermot niin pinnassa,että kipu oli ihan tajuton! synnytys oli helpponakki siihen verrattuna.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
Tähän mennessä endometrioosikivut... jotka on ihanasti unohtuneet nyt raskauden aikana... lasketttuun aikaan kaksi viikkoa joten veikkaanpa että sit vastaus olis eri :)

voin melkein taata ettei sun mielipide muutu niitten kipujen suhteen

t: toinen endosta kärsinyt
 
imetys! laitoksella alkoi kun maito ei ollut noussut vielä ja oli pakko imettää, että nousis. Muutaman päivän päästä oli rinnanpäät verillä ja aukes joka kerta uudestaan kun otin vauvan rinnalle. Pojalla kova imu, eikä juuri mitään tullut. Viikon verran valui kyyneleet silmistä imettäessä, sitten yhtäkkiä alkoi helpottaa.
Musta tuntui, kuin joku ois puukolla veistellyt rinnankärkeä |O
 
kirre
Tässä omani järjestyksessä: 1. synnytyksen tunnin ponnistusvaihe, 2. supistukset, 3. jalan murtuminen 4. nielurisaleikkauksen jälkeinen tulehdus leikkausalueella 5. hammaslääkärin poraaminen
 
Mrs Kittless
Kyllä supistuskivut ovat olleet elämäni pahin kärsimys (minulla oli kyllä käynnistetty synnytys). Hyrrr. Ponnistusvaihe sentään ei kyllä tuntunut missään onneksi, vaikka 2. asteen repeämä tulikin ja tikattiin monta kerrosta. Hyvänä kakkosena tulee migreenipäänsärky. :x
 
AnniHelena71harmaana
Toisen synnytyksen (luomu) viimeiset 1½ tuntia (päätyi hätäsektioon kun olin ponnistanut jo tukan näkyviin). Piikkikalan pisto (erittää myrkkyä) ukkovarpaaseen Kanarialla- huusin ja kirosin lääkäriasemalla että leikatkaa tää varvas veke, onneksi puudutus päästi pälkähästä.
 
1. Synnytys, etenkin ponnistusvaihe.

Selälleen kaatuminen jäisissä betonirappusissa, joissa oli rautakulmat |O Oon aina miettinyt mitä tarkoitetaan "tähtien näkemisellä" niin silloin tiesin! Ensin silmissä musteni ja sitten näkyi "tähtiä". Ääntäkään en päästänyt 10 minuuttiin, kipu oli niin kova. Sen jälkeen vasta kihosi vedet silmiin ja äänikin lähti kulkemaan :snotty:
 

Yhteistyössä