G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti
marjaana
Toisen lapsen synnytyksen jälkeen repeämien tikkaus tulee ekana ja toisena esikoisen synnytyksen yhteydessä tehty episiotomia. Kolmantena taitaa tulla se kun laskin liukurilla jäisestä hyppyrimäestä ja alaselkään sattui julmetusti.
 
hurt
Hammassärky (huolimatta siitä, että olen kolme lasta pukannut maailmaan ilman kivunlievityksiä ja heistä kuopus syntyi vielä avotarjonnassa). Mä en vaan kestä hammassärkyä, johon eivät edes 800mg Buranat auta.
 
a
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sappikohtauskivut,viisaudenhampaanpoiston aiheuttamat tuskat puudutuksesta huolimatta, synnytys on ihna lasten leikkiä noihin verrattuna...
siis sattu viisaudenhampaan poisto vaikka oli puudutettu? apua! en meekään poistaa niitä!
 
mie
Kolme oon synnyttänyt luomuna ja se kolmas oli jotakin aivan sietämätöntä. Toisena tulee kipu polvileikkauksen jälkeen ja kolmantena keskimmäisen synnytys ja se ompelu!!!
 
AnniHelena71harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena71harmaana:
Toisen synnytyksen (luomu) viimeiset 1½ tuntia (päätyi hätäsektioon kun olin ponnistanut jo tukan näkyviin). Piikkikalan pisto (erittää myrkkyä) ukkovarpaaseen Kanarialla- huusin ja kirosin lääkäriasemalla että leikatkaa tää varvas veke, onneksi puudutus päästi pälkähästä.
Jatkan, että hyvänä kolmosena tulee sektion jälkeinen mahan painelu sairaalaas ekan vuorokauden aikana (kun tarkistavat ettei ole hyytymiä/vuotoa) :x
 
tissipapu
Esikoisen synnytyksessä juuri ennen kuin sai ruveta ponnistamaan. Muistan ajatelleeni, että siihen hommaan en rupea enää ikinä. Mutta jo synnytyssalista poistuessani totesin miehelle, että tämänhän voisi ottaa pian uusiksi :D
 
Huu
En nyt oikein tiedä järjestystä, mutta nämä tosi pahoja:
- kohdunulkoinen raskaus
- synnytyssupistukset ennen puudutusta
- pissaaminen synnytyksen jälkeen (tuli siis ns. asfaltti-ihottumaa...synnytyksestä 5 viikkoa ja edelleen kirvelee ihan hirmuisesti)
- puudutuspiikin laittaminen silmään (tai siis silmäluomiin )
- imetyskipu ihan alussa, kun tissit ihan verillä
 
-ponnistusvaihe 10min ja epiduraalia ei enää kerennyt
-omituinen kipu pari pv ennen synnytystä ja ei ollut supistuskipu. Sellainen joka sai mut valumaan hikeä ja pisti kuin puukko sisällä alavatsassa.
-tähystysleikkauksen jälkeinen kipu kun mahassa pumpattua kaasua
 

Yhteistyössä