G;Kamalin kipu mitä olet tähän asti elämässäsi kokenut?

  • Viestiketjun aloittaja MINÄ
  • Ensimmäinen viesti
hei
1. kohdunulkoinen raskaus,munatorven repeämän ja hyvin reippaan sisäisen verenvuodon kera
-oli silkkaa helvettiä
2. Sydänlihastulehdus ennen hoidon aloitusta
3.Sappikohtaus
4. Kohdan 1 jälkeiset 3 viikkoa haavojen pahan tulehtumisen johdosta..
 
fern
1.Hoitamaton koko hampaan kuolemiseen johtanut tulehdus poskihampaassa, kun samaan aikaan kasvavan viisaudenhampaan juuret painoi jotain hermoa. Tuntui kuin kirveen terää olisi painettu päähän sisään.
2.Korvatulehdus
3.Virtsatietulehdus

En ole synnyttänyt ja olen säästynyt sappivaivoilta, onneksi.
 
dfdf
Kyllä se oli sen vesimelonin (lue esikoisen) pusertaminen ulos jalkovälistä. Sitä tuskaa kesti melkein pari tuntia. Erilaista, mutta yhtä kamalaa kidutusta olivat toisen lapsen synnytystä seuranneet jälkisupistukset. Avautumisvaiheen supistuksen olivat lastenleikkiä niihin verrattuna.
 
vatsapeitteiden repeäminen odotus aikana oli kovin ja pitkäkestosta:) Edes se että sektiossa vedetty eka viilto vahingossa kun osittainen tunto päällä ei tuntunu niin kun tuo vatsapeitteiden repeäminen ,joka tapahtu pitkällä aika välillä ja hitaasti.....(mulla ei puudutus aineet toimi
 
vieras
Isosta varpaasta leikattiin kynsi juureen asti (siis kynsi oli kasvanut liian sivuun ja tulehtui) ja sitten kun puudutus hävisi, niin salpasi kyllä hengen.
Ja pienenä kun murtui kyynerpää, niin särky oli melkoinen.

Synnytyskivusta ei voi edes puhua noitten kanssa samana päivänä, enkä ole itse asiassa koskaan niitä pahana pitänytkään.
 
pohdiskelija
Olen isommilta kivuilta elämässä säästynyt, synnytyskin vielä edessä. Vastaan, että fyysisesti polven punkteeraus. (tehty yht. 4 kertaa) Henkisesti hammaslääkäri (olen pelkopotilas) ja emotionaalisesti perheenjäsenen vakava sairaus. Näistä viimeinen on pahin.
 
Pahasti tulehtuneen hampaan paikkausyritys. Puudutuksella ei ollut mitään vaikutusta, luulin että oikeasti loppu tulee siinä hammaslääkärin tuolissa enkä seuraavaa päivää näe |O. (Jo normaalitilassakin hammas oli helkutin kipeä jos sitä edes hipaisi kielellä, eikä usein tarvinnut tehdä sitäkään). Ei oo vaikea arvata miltä PORAUS tuntui...
Luojan kiitos pääsin sittemmin julkiselle puolelle nukutushoitoon (taistelun jälkeen) ja kaikki hoidettiin kerralla kuntoon. En enää koskaan päästä hampaita siihen kuntoon missä ne oli tuolloin.

Peräpukamat on kans aika (ilmaisu sallittakoon tässä yhteydessä ) perseestä.

Henkisellä puolella huonon omatunnon aiheuttama sietämätön jomotus on aika mehevä.
 

Yhteistyössä