Finnit pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Millä saan ihon sileäksi ja pysymään hyväkuntoisena? Finnejä tulee aina kasvojen alaosaan ja paisuvat välillä isoiksikin. Puristan ne aina pois. Mitä aineita mun kannattaisi käyttää kasvoihini?

Kertokaahan nyt parhaat vinkit!

[QUOTE="Mustapää";25964236]Kannattaa kokeilla apteekissa myytävää Vichy Normaderm-sarjaa.[/QUOTE]
Tämä sopii vaan rasvaiselle aknelle. Kolmekymppisen tai pintakuivan ihon omistajalle liian tujua ainetta.

Yksittäisiin finneihin kannattaa käyttää paikallishoidoksi tea tree -öljyä.

[QUOTE="vieras";25964246]Tämä sopii vaan rasvaiselle aknelle. Kolmekymppisen tai pintakuivan ihon omistajalle liian tujua ainetta.

Yksittäisiin finneihin kannattaa käyttää paikallishoidoksi tea tree -öljyä.[/QUOTE]
Siis kolmekymppiselle.

apteekissa ilman reseptiä on baciron nimistä voidetta, joka toimii ainakin mulla lievässä, mustapäävoittoisessa aknessa.
sitten reseptillä on monenlaista voidetta, esim skinoren, antibioottivoiteita ja a-vitamiinivoiteita. hankalissa tapauksissa voidaan käyttää suun kautta pitkiä antibioottikuuria tai a-vitamiinijohdannaisia. myöskin jotain e-pillereitä käytetään aknen hoidossa.

apteekissa on tietysti monenlaista apteekkikosmetiikkaa myös, jotka on tarkoitettu akneniholle, mutt niitä ei kannata sekoittaa varsinisiin lääkkeisiin. noista acnicyl tms nimistä käytin joskus raskausaikana kun en viitsinyt lääkkeitä käyttää, ja se toimi ainakin kohtalaisesti.

sinuna koittaisin tuota bacironia ensin, jos siitä ei apua niin menisin budjetista riippuen joko ihotautilääkärin tai terkkarilääkärin pakeille

Suosittelen suolaa. Kannattaa googlettaa suola ihonhoidossa. Itse laitan joka päivä hetkeksi suolan iholle. Paha akne oli noin 4 kk kokonaan pois. Hieno merisuola on tähän hyvä, ei mitään jodioitua.

hei, minulla on ollut naamasaa finnejä kutos luokalta asti ja ihoni on muuttunut rasvaiseksi pian sen jälkeen pesen naaman joka päivä ja puristelen finnit pois. Mutta ne vain lisääntyvät mikä auttaisi

Salisyylihappo ja glukolihappo ovat tehokkaita. Mutta kannattaa tilata ulkomailta, Suomessa tehokkaita happokuorintoja saa vain kosmeotologilta (mutta jos rahaa riittää niin tietenkin suosittelen kosmeotologia)

ostin kuivalle iholle tarkotetun pesuaineen + kasvovesi+ yövoide syväkosteuttava samoin päivävoide. näillä tul iapu 1k kaikana. apteekista löyty. tästä apuna on teepuu öljy "tussi" joak kuivattaa finnin pois kätevästi. tupakan lopetus vähensi finnejä paljon ja kirkastu ihon väriki huomattavasti!

Yhteistyössä