N
NoloPerC
Vieras
Miten mä saan finnit helevattuun mun perseestä ja takareisistä?! On kuin tussarilla ois ammuttu... Nukun ilman housuja, ja käytän 100% puuvillamummopökätsyjä päivällä (ne ovat ehkä hieman auttaneet)
Oon myös kuorinut, vastalla hakannut ym mutta ei. Perse on samannäköinen kuin lapsi olisi aivastanut mansikkahilloa.
Mulla ei oo finnejä ollu koskaan oikeastaan kuin yks tai kaks naamassa atooppisen ihon takia. Miks nyt mun pylly kukkii kuin mummon istutukset kesällä?
Apua!
Oon myös kuorinut, vastalla hakannut ym mutta ei. Perse on samannäköinen kuin lapsi olisi aivastanut mansikkahilloa.
Mulla ei oo finnejä ollu koskaan oikeastaan kuin yks tai kaks naamassa atooppisen ihon takia. Miks nyt mun pylly kukkii kuin mummon istutukset kesällä?
Apua!