Finnit perkele!! Persuuksissa ja reisissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NoloPerC
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

NoloPerC

Vieras
Miten mä saan finnit helevattuun mun perseestä ja takareisistä?! On kuin tussarilla ois ammuttu... Nukun ilman housuja, ja käytän 100% puuvillamummopökätsyjä päivällä (ne ovat ehkä hieman auttaneet)

Oon myös kuorinut, vastalla hakannut ym mutta ei. Perse on samannäköinen kuin lapsi olisi aivastanut mansikkahilloa.

Mulla ei oo finnejä ollu koskaan oikeastaan kuin yks tai kaks naamassa atooppisen ihon takia. Miks nyt mun pylly kukkii kuin mummon istutukset kesällä?

Apua!

Mene lääkäriin. :/ Jos et aknesta ole kärsinyt pahemmin aikaisemmin, niin yksi antibioottikuuri voipi auttaa. Lääkäri voi muutenkin selvittää, minkä tyyppisestä aknesta on kyse ja mikä sen mahdollisesti aiheuttaa. Kannattaa mennä nopeasti, ettei tule kierrettä ja pahoja arpia.

Täällä kans! Mulla alkoi finnejä pukata tän kolmannen jälkeen naamaan ja selkään! Ennen ei koskaan ollut. Sokeriarvot oli ok raskausaikana.

Ärsyttävää tosiaan. En oo selvittänyt mistä johtui, mutta täytyypä ihan paneutua asiaan...

Tässä vastaus. Auttaa ehkäisemään runsas peseytyminen miedolla hellävaraisella pesuaineella, esim. LV-saippua. Olemassaolevat finnit pitää puhkoa itse puristamalla tai lääkärissä jos ei itse ilkeä puristaa, kun sattuu meinaan aika kovaa.

Yhteistyössä