Vinkki vitosia jotka minulla auttoivat, varsinkin selän akneen mutta myös tekivät kasvojeni ihosta täydellisen ja siloisen! Olen kuin uudesti syntynyt!
- luontaistuotteet Bactosan pillerit. Kuukauden kuuri, tuloksia parin viikon päästä aloituksesta. Voi syödä myös monta kuukautta putkeen.
- Diane Nova e-pillerit. Nämä tekivät loppujen lopuksi ihostani aivan mielettömän ihanan!!
Nyt oikein harmittaa kun olen raskaana enkä voi syödä ko pillereitä..
- Brevoxyl voide auttoi myös. Kuivattaa tosi paljon mutta auttoi.
- Nyt raskaana olen huomannut että kalaöljykapselit ovat pitäneet ihoni hyvässä kunnossa.. alkuun en niitä syönyt, pari finniä tuli ja selkä alkoi kukkimaan mutta kalaöljykapselit auttoivat ja parantivat ihon jälleen.
Olen huomannut että ihon hyvinvointi tulee sisältä päin, ulkoisesti on ihan sama käyttääkö Rimmelin vai Diorin meikkejä. Ihonpuhdistus on tosi tärkeää oikeanlaisilla aineilla - Itse käytän kasvojen pesuun Cliniquen kasvopalasaippuaa ja Cliniquen kasvovettä! Molemmat aika kalliita tuotteita mutta tosi riittoisia.. Kasvovesi (ovh n.40eur) kestää vuoden!
Toivottavasti saat ihosi kuntoon - se parantaa jopa elämänlaatua ja omakuvakin näyttää kauniimmalta myös sisäisesti.