ex

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jymy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jymy

Uusi jäsen
06.06.2009
1
0
1
Alkaa olemaan mittari niin täynnä. Erottiin muutama vuosi sitten ja ex:n kanssa oli hyvät välit kaikesta huolimatta. Lapsia kaksi, 9 ja 4 vuotiaat. Minä hoidin lapset,kun ex käynnisteli firmaansa ja loi uraa.
Ex jäi osittamattomaan omakotitaloon eron myötä, ja minä ja muksut vuokralle.
Nyt on uusi tyttöystävä tällä ex:llä, ja sen myötä tilanne muuttunut. Ex ei enää voi olla edes samassa huoneessa kuin minä, tai edes tervehdi jos jossain nähdään vahingossa... koska tämän uuden tyttiksen mielestä meillä on liian hyvät välit. :( nyt sain lapun minkä ex haluaa minun allekirjoittavan, eli hän ottaisi omakotitalon ja siihen otetun yhteisissä nimissä olevan lainan. Minä voin jäädä vuokralle lapsien kanssa,ja yrittää nyt sitten alkaa luomaan työuraa ja elämää. Lisäksi tämä ex kantoi mm. minun vanhan nahkasohvan autotallin taakse vesisateeseen,vaikka lupasi että tavaroita voi olla sielä ok_talossa kun tähän pieneen vuokra-asuntoon ei mahdu. Tässä kiitos lapsien kasvatuksesta... yhteisistä vuosista. :( Ei tää mun mielestä näin voi mennä... Kokemuksia?
 

Yhteistyössä