Miehesi ex-naiset !

• Viestiketjun aloittaja heiski
  • Ensimmäinen viesti
heiski
nyt laitan seuraavanlaisen kysymyksen kehiin eli :

millaiset välit miehelläsi ja hänen ex:llä ovat
sitten sellainen kysymys viellä että yrittääko miehesi ex änkeä teidän elämään

minulla on tässä teille tarina .mieheni erosi ex-naisen kanssa viiden vuoden seurustelun jälkeen .EI siinnä mitään ,mieheni ex-nainen kunnioittaa minua ja elää omaa elämää.Ei pidä kamalasti yhteyttä minun mieheeni.Kumminkin tässä on yksi mutta .......

Kun mieheni erosi ex-naisesta hän eli yksin ja törmäsi kapakassa yhteen naiseen .nainen seurusteli yhden miehen kanssa ja hänellä oli jo lapsi .Sillä hetkellä nainen halusi olla mieheni kanssa VAIN kaveria .Noh aikaa kului ja mieheni törmäsi minuun .Nyt minä olen seurustellut mieheni kanssa kolmisen vuotta .Tämä nainen joka halusi olla vain kaveria on sanonut että katuu ettei alkanut seurustelemaan mieheni kanssa.tämä nainen roikkuu miehessäni kiinni .Lähettää miehelleni helliä ja aika romanttisia tekstiviestejä .Tämä nainen on koko ajan kyselemässä meidän suhteesta ja odottaa että meillä tulisi ero ,että hän saisi mieheni itselleen .

Miehen exavon kanssa ollaan hyvissä väleissä. On tosi hyvä tyyppi, istutaan monesti tyttöjeniltaa yhdessä ja juttu luistaa. Kummemmin eivät enää miehen kanssa yhteyttä pidä, mutta me sitten keskenään ollaan tekemisissä ja ollaan käyty miehen kanssa yhdessä miehen exän vanhemmilla kyläilemässä. Varmaan monien mielestä tosi omituinen järjestely.

Mutta mitäs tuosta. Anna naikkosen roikkua. Eiköhän jossain välissä tajua että peli on menetetty, ellei miehesi annan hänen muuta ymmärtää. ;)

Supris
Minä olen kerran elämäni aikana tavannut mieheni exän ja silloinkin vain ohimennen. En varmasti tulisi toimeen kyseisen tapauksen kanssa.
Mieheni ei pidä exäänsä mitään yhteyttä ja hyvä niin. Kyllä minä antaisin hänen pitää, en ole mustasukkaista tyyppiä, mutta parempi miehelleni, että unohtaa kyseisen ihmisen kokonaan johtuen tietyistä syistä.
Onneksi myös tämä exä on jättänyt mieheni rauhaan. En tiedä johtuuko siitä, että mieheni on vaihtanut puhelinnumeronsa salaiseksi, vai eikö häntä muuten vain enää kiinnosta. Joskus alkuaikoina, kun tutustuin mieheeni, mutta emme vielä seurustelleet muistan hänen exänsä soitelleen melkeinpä joka ilta.

Onko sun miehesi koskaan kieltänyt naista laittamasta tuollaisia viestejä?Voitko luottaa mieheesi?Tiedätkö ettei hän välttämättä nauti siitä kun siinä roikutaan kokoajan ja on jonkun halun kohteena?

alannah
Ennen mua miehelläni on ollu aika lyhyetä seurustelu suhteita. Ei oo ollu vielä kertaakaan kihloissa eikä oo ollu entuudestaan omia lapsia vasta ku nyt sit mun kans. Hän ei mielellään halua puhua ex-naisistaan.
Mutta hän taas tulee näkemään esikoisen isää joka toinen perjantai ja hyvin tulevat toimeen saman katon alla. Mutta eipä hän oo puuttunu meijän elämän kulkuun. Soittaa tai laittaa viestiä ku on asiaa.

Jasunmami74
Mieheni ex sattuu olemaan minua muutaman vuoden nuorempi serkkuni. Mies lähti kävelemään suhteesta, oli kuulemma aivan lapsenkengissä tyttöpolo vielä. Eipä mennyt kauan, kun aloimme tapailemaan mieheni kanssa ja huomattiin, wau, tämähän toimii hienosti B)
Se oli shokki serkulleni, valitteli äidilleni ja sisaruksilleni, miten olin hältä miehen vienyt??!! :eek: (huh,huh)
Ja ei mennyt kauaa, kun huomasin olevani raskaana ja sehän TAAS järkytti erästä ihmistä :D
Soitteli juovuspäissään miehelleni muutaman kerran, mutta kun puutuin asiaan ja kerroin, mitä mieltä olen noin naurettavasta touhusta..
Oikeastaan se vaati kunnon sähköpostin lähettämisen, ennenkuin touhu loppui tyystin kokonaan =)
Nyt saadaan olla ihan omassa rauhassa
:heart:

heiski
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2005 klo 17:38 kaktus kirjoitti:
Onko sun miehesi koskaan kieltänyt naista laittamasta tuollaisia viestejä?Voitko luottaa mieheesi?Tiedätkö ettei hän välttämättä nauti siitä kun siinä roikutaan kokoajan ja on jonkun halun kohteena?
Mieheni on kysynyt tältä ex-naiselta mitä hän oikein haluaa ,mutta eipä nainen ole osanut vastata.Nyt naisella on miesystävä ja hänen piti soittaa ja kertoa sen ja lopetti puhelun saman tien :LOL:

Luotan mieheeni 100 %!!!!Mieheni ei välitä tästä naisesta ja sen takia on jättänyt MONET kerrat vastaamatta puhelimeen kun tämä nainen on soitellut ja eipä mieheni ole reagoinut naisen tekstareihin.

miisii
mun miehen ex on strippari. oikeesti. se valihti ton ammatinsa sen jälkeen kun olivat mieheni kanssa eronneet. mies pitää exäänsä kuulema ääliönä ja ei todellakaan tajua miksi on ees seurustellut tommosen kans. uskoo ken tahtoo tämänkin.
mä olen kyllä kysellyt että eikö ois hienoo jos oma muija ois strippari mut kuulema ei......jaa-a...

Pakko sanoa oma mielipiteeni tähän. Vaikka nykyisellä miehellä ja sen exällä on yhteinen lapsi, ei se saisi tarkoittaa exälle sitä, että saa jatkuvasti soitella ja kirjoitella viestejä entiselle miehelleen, varsinkin kun asiat joista ex nainen on soitellut ja kirjoitellut, eivät liity mitenkään niiden yhteiseen lapseen!
Ymmärtäisin kyllä jos ne koskisivat lapsen asioita.
Seurustelumme alkuaikoina näin mieheni exän ensimmäisiä kertoja kun se toi lapsen mieheni luokse viikonlopuiksi. Exän käytös minua kohtaan oli todella kylmää. Hyvä kun sanoi edes "moi".
Mutta kappas kun olimme olleet mieheni kanssa jo useammat kuukaudet yhdessä niin kummasti ex naisen käytös muuttui.
Sitten oltiin kyllä mullekin juttelemassa ja niin kaikkien kaveria että. Yritti tietenkin näyttää menetetylle ex miehelleen että on muka niin ystävällinen ja kiva ihminen kaiken paskan jälkeen mitä aiheutti miehelleni silloin aikoinaan..
Ex naisen soittelut ja viestien kirjoittelut loppuivat tyystin, kun mieheni teki selväksi tekstiviestillä, ettei tarvitse soitella muista kuin lapseen liityvistä asioista.
Kummasti loppui aiheet exältä soitteluun.
Eli kaikkea ei ole pakko sietää, varsinkaan ex naisen tai ex miehen jatkuvaa "häiriköintiä" soittelemalla ja kaiken maailman ihme lässytys viestejä lähettelemällä.
Jotkut ovat vaan niin tyhmiä, etteivät osaa itse lopettaa sellaista ennen kuin sanotaan suoraan.

Yhteistyössä