K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllähän J:n vanhempien tulisi saada katsoa rauhassa keikkaa ja viettää muuta vapaata aikaa.
Kyllä ne siellä kentälläkin molempiin suuntiin juttelivat näille lähes samanikäisille aikuis-faneille. Onko tässä mielestäsi jotain outoa?
Ja no joo, tiedän, että eroa ijissä voi olla se 20 vuotta, mutta so what? Samalla sivulla silti enemmän kuin sun kanssas koskaan.
 
Mistäs edes tiedät kuka varsinaisesti on ollut aloitteellinen. Ihan hyvin hekin on voineet haluta fiilistellä keikkaa muiden fanien kanssa eikä vain kahdestaan. Turha alkaa täällä arvostelemaan tilanteesta mitään tietämättä. Tietääkseni ovat ystävällisiä ja sosiaalisia ihmisiä ja tietysti pojastaan ylpeitä.
Juuri näin. Miksei nämä Jeren useita, useita keikkoja katsomassa kiertävät, lähes saman ikäiset ihmiset saisi hakeutua ns. vertaistensa seuraan, eli Jeren vanhempien? Ei heillä mitään spitaalia ole kellään. Pitivät vanhemmille seuraa, mahtaakohan se heitä kauheastikaan vaivata, oman pojan fanit? Taitaa olla vain kivaa että huomioidaan.
Ja kun eikös osa noista jo kuulu vähän kuin kalustoon sillä kiertämisen määrällä?
Jos oot nähnyt samat mummonaamat jo 100 kertaa keikoilla, niin mua ainakin vähän vanhempana jo kiinnostais, että millaista porukkaa noin intensiivisesti fanittavissa aikuisissa on kyseessä ☺️
 
Juuri näin. Miksei nämä Jeren useita, useita keikkoja katsomassa kiertävät, lähes saman ikäiset ihmiset saisi hakeutua ns. vertaistensa seuraan, eli Jeren vanhempien? Ei heillä mitään spitaalia ole kellään. Pitivät vanhemmille seuraa, mahtaakohan se heitä kauheastikaan vaivata, oman pojan fanit? Taitaa olla vain kivaa että huomioidaan.
Ja kun eikös osa noista jo kuulu vähän kuin kalustoon sillä kiertämisen määrällä?
Jos oot nähnyt samat mummonaamat jo 100 kertaa keikoilla, niin mua ainakin vähän vanhempana jo kiinnostais, että millaista porukkaa noin intensiivisesti fanittavissa aikuisissa on kyseessä ☺️
Tämä, tämä ja todellakin TÄMÄ. 🎯 Hyvä pointti
 
Niin, mutta hän on pelleshippaaja ja noista jutuista ainakin X:ssä näkee et kirjoittaa niitä leikillään, välillä on muitakin kuin Bojan, vaikka nyt niin muka K ja B shippaajaa esittääkin.
Jaa niin näitäkö tarkoitettiin. Siis mitä ongelmallista niissä nyt on, eikös ole yleensä just täysin lempeitä ja hempeitä heittoja ja aika harvoin mitään kovin suoraa?
Kyllä nyt on jollain taas haukkumisen tarvetta.
 
Nyt kyllä taidat sekoittaa tyyppejä ja pahasti. Tämä fani ei ole koskaan kirjoitellut mitään typeriä juttuja ja shippauskin on ollut leikkisää kevytversiota (vaikka itselle sekin on blääh). Sun agendana on näemmä vain mustamaalata ja haukkua vuoronperään kuka tahansa. K:n vanhemmat ovat aiemminkin jutelleet fanien kanssa keikoilla, joten miksi tämä nyt olisi jotenkin erikoistapaus ja tuomittavaa.
‼️❣️❗❕
 
Mitäs tietoja hän nyt muka jakoi? Muutenkin koko juttu kuulosti ihan spontaanilta, joka ei ole edes kestänyt kauaa. Iloisissa tunnelmissa siellä on kaikki olleet sen myrskyn jäljiltä.
Musta vähän tuntuu, että nää tuntee jo ne vanhemmat ns. vähän paremminkin. Aamulla kun saavuttiin kentälle ja lähtöportille, niin jo juttelivat jossain aikuissuomalaisfanien seurueessa. Koneessa istuivat erillään ja hotellille lähtivät erikseen. Sama päinvastoin palatessa.
 

Yhteistyössä