Maanantai-iltaa,
No taas kun joku muisti, niin nyt minäkin olen muistavinani sormus-hius-jutun

Sormus pujotetaan hiuksen läpi, pidetään hiuksenpäistä kiinni ja annetaan sormuksen vapaasti pyöriä vatsan päällä. Jos sormus pyörii vasemmalle, niin sitten tulee jompi kumpi ja jos oikealle, niin sitten se toinen. Sitä kriittisintä osaa en tietenkään muista.
Täydentäkää muut ja korjailkaa.Minulla on nimittäin muistikuva, että lanka/hius solmittiin jossain vaiheessa, mutta se on todellakin hatara muistikuva
Moikka Lyyli. Muistan sinut hyvin, kun kirjoittelit Kermeissä. Liity joukkoon vaan. Sinullakin taitaa olla LA joskus joulu-tammikuussa. Mukavaa odotusta sinullekin.
Kyllä minäkin tiedän tuon kotidopplerin, mutta taitaa jäädä hankkimatta. Kyllä mä ymmärrän, miksi sellaisen ihmiset haluaa, etenkin ne ketkä ovat kokeneet keskenmenon. Ja jos minulla sellainen olisi, toki käyttäisin. Vähän turhan lääkärimäinen asenne tuolla iltiksen haastatelvalla. En tiedä miksi se joillekin lääkäreille tulee. Varmaan siksi, että kun töissänsä näkevät joskus hurjiakin juttuja, niin kyynisellä asenteella on helpompi kestää. Mutta ei Maaria tarvitse yhtään nolostella hankintaa. Kerrohan sitten tännekin, miten sen käyttäminen onnistuu.
Kiitos kysymästä Maaria. Ihan hyvin täällä voidaan (kai). Oon ollut vähän huolissani, kun paino ei nouse ja vatsakaan ei ole juuri kasvanut, että tapahtuuko siellä vatsassa mitään kasvua lainkaan. Päänsärkyjä ja sellaista vatsan vihlontaa mulla on toisinaan ollut, mikä lienee normaalia. Nyt sitä doppleria tarvittaisiin

Täytyy testata tuo vessapaperirulla ensin.
En ole kyllä kaikille kavereillekaan vielä kertonut. En oikein osaa soittaakaan ja sanoa, että oon sitten raskaana

Mielummin haluaisin kertoa ihan näköyhteydellä, mutta jotkut kaverit on sellaisia, että asuvat kaukana ja heitä näkee vain pari kertaa vuodessa.
Täällä siis 13+5. Tulispa se rakenneultra äkkiä.