EX-Kermit 27 - kesäkuu2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niksu1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Illastusta!

Täällä meinasin tehdä tänään rytmiin poikkeuksen. Suunnitelmissa on kömpiä puolen tunnin sisällä nukkumaan.. ja herätys 5.15. On pakko sännätä kaupunkiin ruokakauppaan heti aamusta kun perhekahvilaan lupasin leipoa.. eli olis sinne vissiin parempi myös mennä klo 10.

Aamuksi jätän pullojen keiton ja piirakan teon. Se hyvä puoli siinä on, että isäntä ei voi väistellä puheyhteyttä.. tai no joudun varmaan vessan ovelle haastamaan niin kuin yleensäkin. Suunnittelin kyllä tekeväni kauppalapun yhdessä isännän kanssa.. mutta saas nähä..

Tänään käytiin illansuussa tuossa 5km päässä kodassa(minun isän kotipaikalla) loimulohta tekemässä.. tai siis isäntä teki. Oli pirun hyvää.. ja huominen ruoka on siis puoliksi tehty. Ei muuta kun uusia perunoita ja kananmunakastike.. + lohta.. ja nams.

Sannalle piti jo eilen toivotella hyviä jatkoja.. On enemmän kuin mukava lukea positivisia uutisia teidän rintamalta!!! Yksi etappi siis ohitettu, onnea siitä!

Vai häitä.. meillä ei ole tiedossa häitä tänä kesänä. Ja tuskin mitään ylläreitäkään tulee.. ei oikein ole sopivia kandidaatteja..

Ei muuta kun öitä!

Pikku2

Sannalle onnittelut loistavista ultra näkymistä!!
toivon todella monen muun tavoin teille sitä kolmatta lapsosta helmikuussa! <3

ja loistavaa kun sonialla se puheyhteys mieheen löyty.

Safiirilla ollut aikamoinen muutto... HUHHUH!!!! sanon minä. Olette kyllä tosi kovia muuttelemaan. toivottavasti tuossa asunnossa viihdytte vähän pidempään kun mukava piha yms =)

sitten... naureskelin tolle ompun miehen hedelmäpeli-silmä-jutulle =) ihan paras...

siis täh.. kuuluu kopinaa ja höpinää tytön makkarista??? palaan kohta.
nukkumassa on, kai siellä potki sängynlaitaa unissaa ja höpötteli myös.

Oli muuten tosi ihanasti sanottu tehiksen kakkoselta ykköselle (menihän lapset oikein?) <3<3 kyllä minä niin tekisin lisää lapsia jos mulle voitais luvata, etten enää keskenmenoa saa ja että lapsi terve.. mutta kun sitä ei voi enkä enää jaksa/halua panikoida 9kk.. =/
siitä puheenollen täällä kp30 eikä tädistä merkkiä, paitsi hermot menee taas vähän turhaan pienistä asioista jopa tytölle joka kuitenkin yli-kiltti lapsi. suru on hänen puolesta =(((((
mutta eiköhän se täti kohta kurvaa sieltä paikalle.

nyt myös nukkuun. hyvät yöt kaikille

perjantaita - dippidappiduu!!

Kapriksella koopee 30... milloinkas testiä pelissä??

Toi TEOT - oli kyllä paras... hihittelin ihan täysillä...

Olipa taas ilta... Tyttö on kyl levoton nukkuja.. syliin nukahti ja kun laitoin vaunuihin, niin puol tuntia riitti unta ja sitten heräsi ilmeisesti johonkin painajaiseen ja hirveen itkun päästi... siinä sain rauhotella tovin ja kun taas sain nukutettua niin toinen puol tuntia kului... Jätin sit miehen kans päikkäreille ja lähdin kylille... puolet asioista jäi kyl toimittamatta, mutta olivat nukkuneet kaksistaan. Illalla oli sit ihan sippi ja lähdin viemään sitä yöunille vinttiin, ruoka oli just valmis. Mies jäi syömään ja värkkäs ihan kiitettävästi alakerrassa... imuroi ja silleen... KUn tuli vinttiin, niin sanoin että kato tyttöö, mä lähden syömään. Oli mies ihan öönä, että hän kun luuli että mä oon jo syöny... voi prk... missähän välissä.. itse oli kalastamassa ... No sain tytön sit syönnin jälkeen nukahtamaan ja yöunille ysiltä. Puol yks heräs syömään ja nukkui sit neljään... ja kuudelta jatkettiin... Oon alkanu miettiin, että saako tuo reppana sit kuitenkaan tarpeeksi ravintoa maidosta... Päivälläkin on parin tunnin välein tissillä... No vähän kerrallaan ja tiheästi... Pitäis kyl kokeilla että antais pullosta lisää, jatkuisko nuo syöttövälit pitemmiksi...

Ihanalta kyllä kuulostaa tuo Tehiksen perheen lasten yhteistyö ... Pitääkin käydä haaveilupuolella ja suljetulla... Ja miettiä sitä juutuubia...

Annoin Keppikselle eilen deetipan ja ei tullut vatsanpuruja! Jee! No, annoin yhden vaikka päiväannos on hurjat kaksikymmentä tippaa, mutta kuitenkin.. Tää on nyt vähän sellaista siedätyshoitoa...

Omppu härnännyt miestään..:)

Nyt pitää alkaa valmistautumaan neuvolaan..

gia

Heipä hei kaikille!

Pikaisesti tulin vaan moikkaamaan ja ilmoittamaan samalla, että mulla on maailman ihanin mies ja vauva ja koira. :) En muista koska olisin ollut näin onnellinen! Pitää siis nauttia niin kauan kun tämä tunne kestää. Edes se, että en ovuloinut tässä kierrossa, ei masentanut mua joten silloin pitää mennä hyvin. ;) Miehellä taitaa olla kevättä rinnassa kun koko ajan kehuu ja hellii ja Emilia vaan on maailman suloisin koko ajan. JA kossukin on aivan mahtava ja kiltti ja rakastaa Emiliaa.

Täällä oli Sannallakin ihania uutisia (onnea!) ja muillakin taitaa mennä ihan kivasti, joten oikein aurinkoista ja ihanaa viikonloppua kaikille! Me lähdetään mökille rentoutumaan. :)

antzi ja emilia 4kk JA 1pv
(ps. Emilia on nyt vk nukkunut tosi kivasti, menee 9 nukkumaan ja herää 4-5 aikaan ja jatkaa siitä sitten unia 8-9 asti. JEE! )

Kahvikupin kanssa hetki istuskelemassa. Pojat ulkona, kolmonen vessassa ja nelkku lattialla. Kohta hän menee päikkäreille.

Käytiin keskustassa asioilla. Mää ostin Tiimarista mansikkapatalaput ja totesin samalla että hitto, meillähän ei oo keittiössä yhtään mitään punaista, joten oli ostettava ruokapöytään mansikkatabletit. Nyt pöydän vieressä roikkuvat patalaput ei pistä niin silmään. Tiskiharja vielä punaiseksi muuttukoon niin avot. Tuli kesä meiän keittiöön.

Oon koittanu etsiskellä Lasten Raamattua kummityttövauvalle. Hän kuulema toivoo meiltä sellaista. Täällä on kaks kirjakauppaa, jossa kummassakaan ei ollu kivoja. Ottaisko riskin ja säästäis hankinnan Ouluun sillon ku ristiäiset on? Paitsi että voinhan mää sitä sieltä nurkin kattella jo ens viikonloppuna ku vietetään kolmosen myöhäissynttäreitä siellä. Synttäreistä tuliki mieleen että mää täytän maanantaina kolkytäkuus. Viis päivää mua vanhempi ystävätär löysi viime sunnuntaina hiuksistaan harmaita suortuvia. Aiko seuraavaa hiusväriä valitessaan varmistaa että väri peittää myös harmaat...

Päivänjatkoja sitte vaan itte kullekin.

Ps. mulla on vissiin kroppa vielä heräämisvaiheessa synnytyksestä ku nyt on kp 18/29-30 ja yöllä ja tänään tuli papruun hiukan punertavaa. Ja vatsaa on tänään nipistelly menkkamaisesti. Tätihän oli ja meni ajat sitte. Eikä pitäis vielä olla tulossa yli viikkoon. Äimänä täällä. Paitsi että jos menee hormonitoiminnan palautumisen piikkiin...

Että ottaa pattiin.. Tultiin neuvolasta ja Keppiksen paino oli noussut kymmenessä päivässä 770g. Terkka laittoi laihikselle, kun on kuulemma liikaa. Syöttövälit pitää olla 3-4tuntia.. Se siitä lapsentahtisesta imetyksestä.

gia

gialle että ÄLÄ VAIN LAITA VAUVAASI LAIHIKSELLE!!!
En ole ikinä kuullut moista!!!!
Itse sitä kyselin vaikka keneltä lastenlääkäreiltä kun meillä molemmat vauvat olleet +25 (vai onko 2,5... =D ) vauvana siis TOSI pyöreitä, mutta aina on sanottu, että jos vauva täysimetyksellä, niin antaa syödä niin paljon kuin haluaa. ei voi syödä liikaa!!
nyt ärsyttää toi kyllä niin!!! sinun ja keppiksen puolesta =( murrrrr

ja senoran tirpalle hyviä unenlahjoja lähetän täältä! kurjaa tuollainen... =(

Olipa ihanan viestin laittanut Antzi <3

nyt täälläkin mennään... ihmettelemään säätä, kun joka toinen tunti pilvetön taivas ja niin kesä ja joka toinen kauhee ukonilma ja vettä/rakeita taivaan täydeltä.

hyvät viikonloput!!

ja en testaile vielä pitkään aikaan, kun tytönkin jäljiltä kierrot oli alkuun mitä sattuu 25-42... joten paikkaansa hakee.

Ihanaa viesti Antzilta...=)

Ja suljetullakin mukavia kuulumisia...=)

Gia: en myöskään oo koskaan kuullut että lapsentahtinen imetys olis jotenkin huono juttu. Tee niin kuin itse parhaaksi näet!!! Meillä oli esikko vauvana tosi pyöreä, söi pullosta, eikä koskaan ikinä kukaan kehottanut pienentämään ruokamääriä tai tarjoilemaan harvemmin. Ihan on solakka poika nyt kun kaikki liikkuminen tapahtuu juoksemalla ja paikallaan on vaan nukkuessaan...=)

Naapurin muksut palas 2vkon etelän lomalta...=( Se siitä rauhasta ja hiljaisuudesta omassa pihassa taas... Tosin pikkulinnut lauloivat, että siellä perheessä olisi ero vireillä, tiedä sitten mikä taas on totta ja mikä ei. Mä en normisti ole erityisen lapsivastainen, mutta nuo naapurin tenavat saavat mut päivä toisensa jälkeen näkemään punaista...=/

Mitenkähän on Safiirin laita, taitaa olla testauksen paikka jo kohta...=)

Kuopuksella paloi käpy, pitänee mennä....

Niksu

Herran jestas, eihän vauvoja saa laittaa laihutuskuurille! Mikä terkka!!!! Eivät voi syyä liikaa varsinkaan jos ovat täysimetyksellä. Gia, onko teillä siellä toista terkkaa jonka luona käydä? Ku jos tää taas valittaa ens kerralla Keppis-paran painosta... Ei kivaa.

Vai kiinnittymisvuotoa? Tjaa, minkähänlaista se on? Emmää oikein kummiskaan jaksa uskoa sellaseen onnenkantamoiseen, historiani tuntien. Liputan edelleen hormonitoiminnan käynnistymisen puolesta ja siks alaosastosta voi tulla mitä vaan ja millon vaan.

Älä Gia usko terkkaa... Anna Keppiksen syödä niin paljon ja usein kuin haluaa... Kunhan alkaa liikkua niin energiaa kuluu ihan eri tavalla... mutta voi kyl olla että ruokahalutkin kasvaa sitä myötä..

Safiirilla punastelee... ihan samaa tuli mieleen, ettei vaan olis siemennykset tuottaneet tulosta :)... ootellaan ny sit viel pari viikkoo ja sit testaat, jookos...

Käytiin sitten erittäin tuloksellinen maalikyläreissu... Kävin N:n kanssa pankissa ja koko ajan neiti huuti... ja mulla oli tuskanhiki. Mutta saatiin kuin saatiinkin tytölle pankkitili avattua... Autolla syötiin ja huuto lakkasi... ja kaupassa saatiin käytyä ihan kunnialla. Tuli vaan mieleen tuosta etteihän tällä vaan oo refluksitauti... Syö ja nukahtaa syliin, mutta kun laittaa vaunuihin tai koppaan niin herää... Jos syöty ruoka nousee kurkkuun... Täytyy lueskella tuosta lisää... hoitopuolella oli vaan samanlainen tapaus ja oireet passas...

Tuli vielä sellainen teoria mieleen että jos nyt onki ihan ovishetket käsillä??? Kierto oiski pitempi ku ennen... Eikös tuollasta pientä paperiin pyyhkäsyä voi tulla oviksen aikaan? Vai voiko? No joo, eipä tässä auta itteä stressata näillä mietinnöillä. Aurinko paistaa täälläki, pitäisköhän hilautua ulkosalle?

Meillä autoreissuilla nelkku rauhottuu ku koppaa heijaa ees taas. Muutaman kerran ollaan jouduttu ihan pysäyttään auto ja mää oon kipittäny takaovelle ja irrottanu kopan penkistä ja heilutellu. Nelkku on siihen voinu saman tien ihan nukahtaakki. Voi olla meillä että jussin aikaan ajettiin autolla liian usein, joten nelkku vissiin hermostu.

Refluksitaudista en oo kuullukkaan, mutta jos oot Senora löytäny oireita jotka tuohon passais niin mikä ettei. Meneeköhän se miten ohi? Pitääköhän tehhä mitään toimenpiteitä?

Niiin ihana viesti Antzilta! <3

Ja gia ei missään nimessä ala rajoittamaan Keppiksen syömisiä. Eikö teillä mennä ihan rintamaidolla? En ole myöskään koskaan kuullut moisesta, että kuukauden ikäisen syömisiä alettaisiin rajoittamaan?? Sulle nyt osuu kaikki ammattitaidottomat ääliöt.

Tämä pikaisesti täältä, esikoisen 6 kaveria on meillä ja tällä hetkellä pelaavat jalkapalloa ja hyppivät trampoliinilla. Pian varmaan ovat tulossa kakulle ja limsalle. Meidän kakku on tänä vuonna jäätelökakku , joka on täytetty mansikoilla, tiikeri- ja suklaajäätelöllä. Päälle vetäisen marenkihunnun ja se on siinä.

Johanna 24+0

P.s. Kaikki siis KAIKKI tutut joita en ole nähnyt hetkeen aikaan päivittelee tätä mun kupuni kokoa. On kuulemma jo niiiiiiiiiiiiin valtava. Välillä menee hermo ja välillä en jaksa välittää. Nyt ne huutaa: laita kuva suljetulle. Taidan laittaa... =0)

No sitähän minäkin.. Tuntuisi aivan hullulta säännöstellä vauvan syömistä ja vielä rinnalta... Keppikselläkin menisi pasmat sekaisin jos en yht'äkkiä antaisikaan rintaa samaan tahtiin, kun ennen. Voihan se olla, että pojalla on vaan joku tankkausvaihe ja siksi on nyt tullut painoa niin nopsaan. Terkka on tosi mukava, mutta välillä tuntuu, että informaatiot on jostain 40-luvulta..

Toivottavasti ei Senoran Tirpalla sairautta ole..

gia

Taas pikaseen, tässä siivoilun (ja valkkarin =D) lomassa. Hitto, naapurin kersa tunki meidän Teen keralla sisälle, vaikka sanoin ihan suoraan, että EI tänään, kun olen just siivonnu. Kerran kävin jo räjähtämässä, että ne lelut lentää paikoilleen nyt välittömästi! Kauhee mä. Ja joo, vähän aika sitte kuului, että mul on kakkahätä... saakeli. No, se tais mennä ohi, onneks :) Nyt ne on juomatauolla tossa keittiössä. Ja jäätelöö, Mitähä seuraavaks. Että Niksu, yhdyn jälleen sun fiiliksiin!

Vieläkin sieppaa tuo Gian ts Keppiksen saama kommentti. Helvetti soikoon, ihan uskomatonta! Todellakaan et laita vauvaasi laihikselle!

Mä olen kans miettinyt (täälläkin) sitä refluksitautia teen kohdalla. Kun edelleen tosiaan pulauttelee. Eikö muilla ole samaa vaivaa? Toivottavasti ei Senoran Ännällä sitä ole! Kyllä meilläkin tuo välillä huusi kuin syötävä, kun makuulleen laitettiin. Varsinkin tossa flunssan yhteydessä ja sikshän sitä lääkärissä käytinkin, kun korviaan epäilin. Nyt se on muuten alkanut TAAS harrastaa yökiljuntaa :/. Ja ruokaakin pitää taas saada, viime yönä jo ennen kolmea ja seiskalta lisää!! Outoa, kun kumminkin niin pitkään meni niin, että joskus puoli kuus söi. Toivottavasti on ohimenevää.. olisko lisää hampuleita tulossa tai jotain. Eilen muuten otti taas konttiaskeleita! Ja ihan hirvee kiipeeminen ja puntissa roikkuminen.

Tehiksen perhe lähti sit vähän ikävämpää perhetilaisuuteen.. unohdin jaksamista toivotella. Aivan ihanan esityksen olivat kyllä heidän lapsensa harjoitelleet, toivottavasti se toteutui.

Johannan mahan kävin tiiraamassa, tosi suloinen. Tästä tuli mieleen, että Kapriksen lailla mulle se odotusaika oli nimenomaan odotusaikaa, erittäin stressaavaa. Jos sitä ei tarvis kärsiä, niin mikäs niitä lapsia olis tehtaillessa. Ja esikoiselle onnittelufanfaarit!!

Ja ettei vaan Safiirilla olis nalli palanut ;) Toivotaan, toivotaan!! Kaprisestakaan ei ikinä tiedä ;) Vai miten se nyt oli, olikos niitä pillereitä hankittuna pöytälaatikkoon?

Jaahhas, isäntä kotiutui, niin ikään naapurista bisseltä, joten siivous jatkukoon. Viikonloppuja!

T. RyyppyOmppu

Illastusta

Täällä taas yökyöpelinä. Kyllä haukotti tänään moneen otteeseen.. johtunee siitä, että pyörin eilen sängyssä jonkun aikaa ennen kuin simahdin. Ja aamulla kello soi 5.15. Ei muuta kun raparperipiirakan tekoon ja pullojen keittoon.. Seiskalta oltiin jo suht valmiita lähtemään ruokakauppaa kohti.. Pikaisesti käytiin yhdessä ruokakaupassa ja perhekerhoon, melkein lämpimän piirakan kanssa..

Muuten meni päivä ihan hyvin, mutta illalla piti taas räjähtää isännälle.. En ees viitsi koko soppaa kertoa, mutta vähän makua.. Laitoin lapset nukkumaan Siisin ennen kasia ja esikoisen puolen ysin maissa.. Isäntä makasi sohvalla ja tuijotti telkkaria. Minä siinä sitten yksin yritin saada keskustelua aikaiseksi huomisista suunnitelmista, lomasuunnitelmista jne. No, turhaa oli.. On vissiin suunniteltava yksin lasten kanssa jonkinmoinen pikkureissu kun ei tuosta isännästä ota mitään tolkkua..

Huomenna olis aamusta 9-12 kesätori, tässä meidän kylällä.. jos siellä käytäs "aamupalalla" syömässä vohveleita ja sitten paloasemalle ihastelemaan paloautoja.. on meidän VPK:lla 70-vuotis päivät.. ; ) Iltapäivästä ilmeisesti mennään isännän työmaalle "talkoisiin".. siis saadaan palkka sitten ihan itselle.. ; ) Saas nyt sitten nähdä mitä siitä tulee Siirin kanssa..

Onpa tullut kummia ohjeita Gialle neuvolassa.. ; (

Niin ja totta tosiaan ihania uutisia suljetulla !!!

Ei muuta kun viikonloppuja!
Pikku2

Ihanaa kun Omppis on mun kanssa aina niin samoilla linjoilla...=) Jos mä nyt sit jatkan tätä: esikolla oli tota pulauttelua ihan tajuttoman kauan, liki 1vuotiaaksi. Eikä sillä mitään refluksitautia ainakaan tällä hetkellä ole. Mä olin siitä järjettömästä pulauttelusta kyllä aika huolissani, mut terkka lohdutti et usein se pulauttelu loppuu kun liikkuminen alkaa tapahtumaan pääsääntöisesti pystyasennossa. Ja niin se sit loppuikin.

Kyllä taas niin meni piuha noihin naapurin ihanuuksiin, et oksat pois. Mentiin 4 aikaan ulos ja toinen naapurin lapsista (neiti 4vee) ampaisi heti meidän pihaan. Änkesi ja tunkesi joka paikkaan, yritti että josko sisälle mentäisiin koiria katsomaan, kyseli pillimehua ja jäätelöä ja sitä ja tätä. Sit meille tuli vieraita, kaveri ja hänen 2,5vee tyttö. No, ei tajunnut neiti naapuri mennä kotiinsa, vaan jäi siihen kärttämään meidän esikon huomiota. Sotki kaikki pienempien leikit pomottelemalla jne. Lopulta ajoin kotiinsa kun lähdettiin sisälle syömään ja sit tarkoitus mennä porukalla kauppaan. Ja tämän hälle sanoininkin. Noin 35min myöhemmin, kun istuttiin ruokapöydässä, oveen koputettiin. Siellä molemmat naapurin tenavat kyseli meidän esikkoa ulos leikkimään ja sit olivat kauhean närkästyneitä, kun sanoin että suunnitelmat on edelleen samat - ruuan jälkeen kauppareissulle. Oikeesti aika pieniä juttuja, mut en vaan jaksa kun joka päivä on sama juttu. Että olikin ihanan rauhallista kun olivat siellä reissussa. Normaalisti ilmaantuvat koputtelemaan oveen kun esikko on päikkäreillä. Se koputtelu saa meidän koiruudet ihan villeiksi ja esikko herää sitten siihen haukuntaan. Ja taas menee mammalla hermo....=( *narinarinarinari*

IHANA masu Johannalla. Kanna moinen suloisuus ylpeänä vaan!!

Mulla on ollu koko päivän älyttömän hyvä mieli noista Antzin ja suljetun puolen kuulumisista...=)

Emmä nyt muista mitä muuta mun piti. Ei tähän aikaan jaksa aivot enää raksuttaa yhtään ylimääräisiä. Taidanpa kömpiä nukkumaan.... Viikonloppuja, arvon leidit!

Niksu

Mä kans toivon että mitään tautia ei olis... Passas vaaan se oire että nukahtaa rinnalle ja herää kun laitetaan vaaka-asentoon. Syynä olis kurkkuun tulevat mahanesteet. toinen oire joka sopi oli se että tankkaa tiheää... Toivotaan ettei mitää vakavampaa kuitenkaan ole, vaan on jotai luontaista refleksiä lämpötilavaihteluista... Tänäaamuna sit onnistui vauhuihin siirto... Tosin pääpuoli on ylempänä ja vaunu lämmitetty ja lämmin peitto päällä...

Aamu-uutiset radiosta taas järkytti... taas viis nuorta rällänny autolla lähiseudulla ja kolme kuoli ja kaks oysissa ... Noi nuorten rälläämiset järkyttää...

Pitääkin käydä suljetulla...

Tuulilta tuli tekstaria eilen... Ovat anopin ja apen kissoja vahtimassa kun appivanhemmat ovat lomailemassa... Palailee varmaan viikonlopun aikana kun miehellä alkaa maanantaina työt...

Safiirillekkin laitoin iltaimetyksen ohella viestiä siitä Lasten Raamatusta... Sitä vaan että kirjan voi tilata netistä tai sit pyytää kirjakauppaa tilaamaan kirja ...

Pikainen huomen!
Ollaan lähdössä seuraavaan suureen häppeninkiin. Iskä ja isot jo roudaushommissa.

Eiliset hautajaiset olivat NIIIIIN hienot. Pappa kyllä sai arvoisensa juhlat. Siinä itkettiinkin, että kunpa hän tämän kaiken olisi nähnyt.
Aivan ihanasti sattui sen pienen satelun välissä juuri oikein lämpöinen auringonpaiste juuri kun oltiin haudalla. Kirkkoon tuodessa arkun päällä oli pieniä vesipisaroita maanviljelijäpappan toiveesta varmaankin <3 Mutta kun tosiaan hautaan laskettiin, väläytti oikein kauniit auringonsäteet. Aivan tuli sellainen olo, että sää olo, millainen vainaja. Väläytti vielä lopuksi oman ihanan pilkkeensä meille :-)
Minä selvisin adressien luvusta ja siitä olen ylpeä.
Lapset esittivät tosiaan aivan loistavasti tuon harjoitellun esityksen. Esikoinen säesti kitaralla ja E&H lauloivat. Hookin lauloi koko laulun alusta loppuun asti. Kyllä saivat lapset kiitoksia.
Minä säestelin muutamat virret ja lopuksi soitin sen Niin kaunis on maa. Sillä taisi parhaat itkut tulla kyllä hautajaisväellä. Ihmeesti sitä itse pystyy noihin suorituksiin, kun ottaa vain esiintyjän roolin. Olen enemmän kuin ihmeissäni omista suorituksista.
Neiti hookin oli tosi hienosti koko juhlan ajan. Kirkossa käytiin vähän takapenkissä tankkaamassa välillä. Auts, taisi tulla tehtyä virhe, kun paljasta pintaa kirkossa ;-)
Jäi kyllä niin hyvä mieli noista hautajaisista, että sekin ihan itkettää :'(

Nyt en ehdi muuta kuin vielä hurrata suojetun uutisia<3 Varmaan en tässä kauheasti ehdi ehkä jopa ennen tiistaita koneelle.
Ja sen verran tuosta testistä vielä, että edelleen toivoisin minäkin sen puhtaan negan, sillä anoppilareissukin edessä... Kuume on edelleeen vasta NOUSEMASSA.
Ihmetyttää taas nuo "taustailijatkin", jotka ovat niin s*******n hyvin perillä mun tilanteesta, mutta eivät silti sisäistä sitä, että en ole väen vängällä sitä plussaa haluamassa. Haluaisin vain selkeän tuloksen. Postipoika on varmaan tuonut laatikkoon eilen uusia testejä, mutta en tiedä, aionko testailla kuitenkaan. Kuten viisas taustailija tuolla toisella puolella totesi, niin negoja nuo kaikki on. Mitäs sitä sitten turhaan enää tsekkaamaan! Sellasta haamua, joka viime viikolla tikkuun pärähti, ei kyllä ole koskaan tullu muuten kuin raskaudesta. Niitä viivanpaikkoja ja jälkihaamuja kylläkin. Mutta kyllä taustailijat tietää, eiks vaan!
Noniin, nyt ei ehdi muuta :-) Menen laittamaan naamarin kuntoon...

Tehis

Voi sihveli sentään, en muistanu ennen eilistä yhtään toivotella Tehiksen poppoolle jaksuja hautajaisiin. Ja niinku etukäteen aioin :( No, selvisitte kuiteski hyvin ja kauniilta kuulosti tilaisuus.

Ja eilen kans unohtu toivotella Antzille hyviä mökkeilyjä ja todeta että ihanasti kyllä kirjoitit perheestäsi :)

Senoralta ku tuli vinkkejä niin kökötin lasten kanssa miehen eteläisessä työkaupungissa meren rannalla popsimassa sämpylöitä autossa. Oltiin hakemassa miestä töistä ja päätettiin syyä iltapala sillai. Nyt ollaan keskenään kotona huomiseen asti. Mies joutu lähteen sinne työkaupunkiinsa, missä asustelee koiruutemme nykyisin, täksi ja huomiseksi, joten menee yöksi kummitätini luo ettei tarvi rällätä ees taas. Paikallinen työntekijä siellä oli sairastunu ja mies joutu meneen tekeen tämän vuorot.

Jeps, hyviä ja jännittäviä uutisia suljetulla :) Ai että sentään.

Vaan nyt muualle. Tuli vielä mieleen että vissiin pitää kohta laitella niitä testikuvia sun muita vain ja ainoastaan suljetulle ku jos joitaki ne täällä häirittee.