Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Esikon aikana Kättäri jossa ensin päivystysosasto(oisko os. 4) Siellä aika tiheästi olin alkuraskaudesta viikolle 36 saakka ja välillä kotona. Eli oiskohan ollut syys-lokakuu 2003-huhtikuu 2004. Poika Syntyi kättärillä 22.05.2004 ja perheosastolla oltiin.

Kakkonen sitten K-HKS 12.1.-14.1.2006. Huonetta ja osastoa en muista.
 
ViVi
Alkuperäinen kirjoittaja VieraistaVierain:
Kaipailen "keskipaikkalaista" joka sai pienen pojan. Päivät juttelimme mutta yht.tiedot jäi vaihtamatta. Olen se ikkunapaikalla ollut tytön äiti. (pikasynnyttäjä, sinä synnytit silloin yöllä minun kanssa samoihin aikoihin). Pääsin päivää aiemmin sinua kotiin, samoin ovipaikalla oleva, jäit silloin huoneeseen yksin. Kotoisin olit Taipalsaarelta. Muistelin että oli puhetta että kaksplussalla käyt? Laita y-viestiä tulemaan jos satut tämän huomaamaan! =)
Nostelen tätä =)
 
Aava-maria
Alkuperäinen kirjoittaja äitee maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Esikoinen synty 24.11.2001 klo:4.24 (poika,huonekaverina esikoisensa saanut nuori äiti myös,joka murehti vain miehensä menoja)

keskimmäinen synty 27.0402003 klo:n.19.40(tyttö,huonekaverina eräs 2 pojan äiti,yhteydessä ollaan vieläkin)

Kuopus synty 12.12.2006 klo: n.16.46(poika,huonekaveri vain muutaman tunnin,ensin tumma hiuksinen kahden lapsen äiti joka halusi juomaan,loppuajasta oli yksi nainen joka oli juuri synnyttänyt) Vähäiselle jäi keskustelut!!
mä oon ollu seinäjoella 9.-14.12.2006, tosin vauva oli teho-osastolla koko ajan ja mä olin prenan puolella 13. päivään asti, viimmeseksi yöksi ennen kotiinlähtöä pääsin vauvan kans samaan huoneeseen. ja ei ollu huonekaveria, lypsyllä käydes näki vähän muitakin äitejä.
eka lapsi 25.-28.9.1999 seinäjoki
toka lapsi 7.-10.3.2002 seinäjoki

Kolahti!!! Olen ollut sun kanssa sitte samaan aikaan 2002 vuonna =)

 

Yhteistyössä