Niin minustakin. Ja olin tosi pettynyt kun hän ei ollut töissä silloin kuin mein nuorin ja viimeinen syntyi. Lea on kaikkia mein muita kuutta lasta hoitanut ja lisäksi opettanut minun miestä kylvettämään vauvaa lastenhuoneessa silloin kuin esikoinen syntyi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Juu, juuri hän. Hän oli meistä kivaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jos sinul oli Lea lastenhoitajana ni uskonpa, että olit 311 osastolla. Semmonen vaalea vähän vanhempi hoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia