Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja sukahu:
TAYS 3-10.8.2000 ja 31.1-2.2.2004
SATKS 3-5.8.2005

osastoja en muista tähän hätään :)
Satks:ssä on vain yksi synnytysvuodeosasto tätä nykyä:)
Onko koskaan ollutkaan enempää, ei ainakaan mun aikana.
On vuonna 1991 oli vielä ja en tie koska sit tuo toinen osasto meni pois. Nykyään siinä paikalla on naistentautien osasto ja pkl.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Juu, muistelisin kanssa että se ei paljosta kiinni ollut että olisit samana päivänä kotiin päässyt. :)
Onneksi olkoon toisesta tytöstä, siellä isoveli joutuu vielä kahden pikkusiskon kanssa koville. ;)
Miten teillä on mennyt?
meillä on menny yllättävän hyvin :) vaavi nukkuis yöt läpeensä mut oon herätellyt viimestän 6 aikoihin aamusta ettei ihan mahottomiin mee.

eikös se niin ollu että te ette ihan tästä sairaalan läheltä ollu? meinaan en tiiä tuntisinko enään teitä näöltä mut ei ainakaan mielestäni olla törmäty missään sen jälkeen :D

 
Ryökäle ei jaksa kirjautua
Alkuperäinen kirjoittaja Pampoli:
Oys 28.7.-1.8.2004 poika ja 4.8.-7.8.2007 tyttö. Osastolla 13/2 olin molemmilla kerroilla.
Mä olin Oysissa 6.-9.8.2007 eli oltiin osittain yhtäaikaa :D. Olin myös 13/2, muistaakseni huone 25
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iso Paha Susi:
Jorvi 23-26.9.2005
Mä lainaan tästä :). Tosin me lähtiin kotiin vasta 27.päivän illalla, herran keltasuuden takia. Mulla kyllä on mun huonekaverin maili, ei vaan oo tullu pidettyä enää yhteyksiä :ashamed: .

Mutta muitakin siellä samaan aikaan olleita olis kiva löytää.
 
Lintunen
TYKS 5.-9.8.2004 osasto 311 huonekaverina tosin entinen työkaveri, joten kivaa oli! Oma vauva teholla, joten kauheasti en tuolla osastolla ollut..

TYKS 4.-7.9.2007 osasto 310 ja oma huone, joten tällä kertaa en muita nähnyt, saati tutustunut..

Laitoin nyt kuitenkin, onhan se kiva lukea jos joku edes ollut samaan aikaan laitoksella.. :)
 
Hgin Naistenklinikka 29.6.98 + 3 vrk noin, en muista tarkalleen kauan olin. Enkä muista huonettakaan, mutta sen muistan että Ville Peltosen muija (anteeksi, vaimo) oli samaan aikaan siellä, muistaakseni vain pari huonetta kauempana. Ville Peltonen käveli vastaankin erään kerran.

Hyvinkään sairaala 31.10. - 05.11.2000, kahden hgen huone. Viereisessä pedissä äiti, joka tietääkseni synnytti viereisessä synnytyshuoneessa, itse tosin läksin sektioitavaks. Sen muistan, että tää äiti synnytti pojan, ja tää vauveli itkeskeli aika paljon kun oli ilmeisesti vatsavaivoja pikkasella.
 
Tumpula
Alkuperäinen kirjoittaja sayenna:
Jospa minäkin =)

TAYS

26.6.-28.6.2004 :heart:
Mä olin osastolla 4A 27.6. - 2.7.2004. :wave:

Samassa sairaalassa osastolla 3A tuli oltua sitten 21.-23.7.2006. Huonetoverina oli nuori mukava vaaleahiuksinen äiti joka sai toisen lapsensa. Suurperhe oli haaveissa ja tätä äitiä mietitytti jääkö se vain haaveeksi koska molemmat lapsista syntyivät sektiolla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
TYKS 25.-28.3.2005,osasto 310,huoneen numeroa en muista..
TYKS 24.-26.10.2006,osasto 310,huoneen numeroa ei voi muistaa..
TYKS 7.-10.9.2007,osasto 310,yksityishuone =)


Keskimmäisen kohalla huonekavereina oli kaks ensisynnyttäjää, toinen muistaakseni Loimaalta (en voi olla varma) ja heillä tyttö ja oven vieressä oli poika ja olisivatko he ollu Naantalista.. Ja kaikki yhdessä sillon pähkäiltiin,että toivottavasti päästään kotiin torstaina ja niinhän me päästiin. :D

Mä oon ollu sun kanssa yhtä aikaa, mut eri huoneessa :)
 
maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
:eek: Maatuska! No en ole mikään tiimarivihko. :LOL: Olen liian laiska tekemään useamman nikin. :whistle: Enkä oikeasti jaksa kiinnostua jostakin tuntemattomasta.. Oishan se ollu mukava bongata sisko vaikka näitten perusteella, mutten siltikään jaksanu alkaa TAYSiläisiä tihrustamaan niin tarkkaan.

Mulla vaan rupes mietittyttään mitä niille "rintamatovereille" kuuluu. Varsinki se viimeinen, kun sen kanssa tuli ihan mukavia juteltuakin. :D Alko muuten viliseen silmissä sairaaloiden lyhenteet kun äkäseen plarasin läpi, että olikos muita Kemissä synnyttäneitä..
:D
 
TYKS 20.5-24.5.2002 osasto 310
TYKS 13.1-20.1.2004 syntyi 14.1 klo 01.08 ja tutustuin äitiin jonka poika syntyi samana päivänä mut minuutia ennen , kävit myös DIPP infossa samaan aikaan. osasto 311 (meille syntyi tyttö )
TYKS 25.3-28.3.2006 osasto 310

tuli moka ja muokkasin :whistle:
 
Lohjalla 22.10.02 (poju pomppas 23 ulos), tuli juteltua monenki kanssa mutta muuta en muista :)
Loimaalla vietin viikon sairaalassa käynnistelemässä ja likka synty 26.3.04. Tuli sieläkin varmaan tarinoitua useammankin kanssa (mulla on vaikeuksia olla hiljaa) :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja papuneiti:
Jorvi 16.-22.2.2006

Olin ekan yön jonkun kans, mutta loppu ajan perhehuoneessa. Mutta samaan aikaan olleet saa ilmoittautua!
löytyhän joku sentään ;)

Jorvissa 20.-22.6.2006 (kahdenhengen huoneessa, että huonekaveri et voi olla, hän oli tuon saman ajan siellä, mutta samaan aikaan kumminkin.. )


+Esikoisen kanssa

PHKS 9.-13.4.2005 3 hlö huoneessa, yksi tuttu oli samaan aikaan, toisella sängyllä taisi parikin ihmistä kävästä tuossa ajassa (eka lähti visii samana päivänä kuin minä tulin )
 

Yhteistyössä