Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

K-HKS 17-23.5 1991
K-HKS 4-6.7 1993 Huonekaverina Essi, joka hoitoalalla :wave:
PHKS 16-18.2 2005 yhtään en kyl muista keitä samassa huoneessa
PHKS 24-26.2 2007 huonekaverina kolmannen lapsensa (tytön) saanut olikohan Pilvi etunimi :wave:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
KSKS 23.1.-1.2.2006. Osasto jolla olin, oli tehon lähellä; nummeroa en muista. En myöskään huoneen numera :ashamed:.
Tehon lähellä oleva osasto on 5 :)
Tuolloinen toinen synnyttäneiden osasto (6) oli sädesairaalassa

minä
oys teho osasto 9.1.2001->
oys 24.5.2004-3.6.2004 osasto 13 muistaakseni

Kuusamon tk 12.3->

jos on joku "naapuri" ollut niin voi laittaa mulle sähköpostiin, juutelituu@luukku.com, kun en käy täällä plussalla enää kuin kerran vuodessa :)

Kultasiipi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
oltiinko me huonekavereita? meinaa mäki olin siellä ruokalan perukoilla viimesessä huoneessa. siinä oli ekan yön joku sektiolla(?)tytön synnyttänyt ja tokan yön joku kenellä oli poikavauva. meillä tytöllä tosi tuuheat ja tumamt hiukset.

meillä esikoinen poika
eikun siis olikohan se niin että ensimmäinen tällä huonekaverilla oli synytnyt sektiolla ja tää toinen sit alakautta..
No mulla ainaskin tuo esikoinen on sektiolla syntynyt ja toinen alakautta ja huonetoverilla kävi pieni poika isänsä kanssa kyläilemässä. :)
Mutta mustelisin kyllä että kun mä pääsin maanantaina kotiin, niin tää toinen olisi viel joutunut tiistaihin odottelemaan kotiinpääsyä..
Mutta muuten kyllä voisi sopia :)
niinpä oliki! mä pyysin sillon että olsiin päässy jo maanantaina, mutta tyttö täytti vasta illalla sen 2 vrk niin pääsin vasta tiistai-aamuna. oltiin näköjään samassa huoneessa :)

nyt meille synty kolmas lapsi, perjantaina. tyttö hänki :)
Juu, muistelisin kanssa että se ei paljosta kiinni ollut että olisit samana päivänä kotiin päässyt. :)
Onneksi olkoon toisesta tytöstä, siellä isoveli joutuu vielä kahden pikkusiskon kanssa koville. ;)
Miten teillä on mennyt?

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
kättäri 12.10.2004 -16.10.2004 poistuttiin vaan aika aikaseen aamulla sitten.

muuten en muistais näitä mut ei voi olla muistamatta:
kerros 6 , osasto 6 , huone 6 :LOL:
Me ollaan oltu samaan aikaan, eri osastloilla tosin. Menin kättärille 16.10. aamulla ja tosi toimiin päästiin seuraavana aamuna. Tyttö syntyi siis 17.10.

Kuusamon tk 23.8-88-1.7-88.
Oys 14.7-90-18.7-90. Olin muutaman päivän ennen synnytystä myös samalla osastolla, oiskohan ollu os.13.
Kuusamon tk 25.10-91-30.10-91.
Kuusamon tk 12.11-94-16.11-94.
Kuusamon tk 16.5-96-20.5-96.
Kuusamon tk 3.9-00-6.9-00. Myös osastolla pari päivää ennen synnytystä.
Kuusamon tk 14.8-02-17.8-02.

:eek: Maatuska! No en ole mikään tiimarivihko. :LOL: Olen liian laiska tekemään useamman nikin. :whistle: Enkä oikeasti jaksa kiinnostua jostakin tuntemattomasta.. Oishan se ollu mukava bongata sisko vaikka näitten perusteella, mutten siltikään jaksanu alkaa TAYSiläisiä tihrustamaan niin tarkkaan.

Mulla vaan rupes mietittyttään mitä niille "rintamatovereille" kuuluu. Varsinki se viimeinen, kun sen kanssa tuli ihan mukavia juteltuakin. :D Alko muuten viliseen silmissä sairaaloiden lyhenteet kun äkäseen plarasin läpi, että olikos muita Kemissä synnyttäneitä..

Liila
Lisäys edelliseen. Kättärillä ekan kerran 20-22.8.2005. Osastoa en muista, mutta joku ulkomaalainen nainen oli huonekaverina ja koko suku lappasi paikalla vierailuajoista piittaamatta.

Toisella kerralla 27-30.8.2007 olin ensimmäisen vuorokauden yksin, sitten huoneessa piipahti erittäin huonovointinen äiti, joka pääsi pian perhehuoneeseen. Viimeisen vuorokauden huonekaverina oli nainen, jolla oli 2 v esikoinen Peppe ja sai nyt tytön.

Kokeilempa minäkin, vaikka aikaa on niin kauan, että tuskimpa natsaa...

KÄTTÄRILLÄ SIIS
22.4-26.4.93
12.11-14.11.94
2.7-4.7.96
Ja osastoja en muista. Tokan kanssa kun oltiin, huoneessa oli puheterapeutti, joka hämmästeli esikoisen puheenlahjoja. Vikalla reissulla huonekaverien sirot lapset näyttivät kirpuilta meidän "pikkupojan" rinnalla...
Juu ja vikareissun naapurihuoneen "pikkupoika" kalle onkin samassa koulussa meidän pojan kans.

VAASAN KESKUSSAIRAALA

20. - 24.1.1997 poika syntyi 21.päivä(yksityishuone)

19. - 22.4.2004 tyttö syntyi 19.päivä, samassa huoneessa oli yksi nainen joka oli synnyttänyt pojan päivä ennen minua muistaakseni..

En muista osastoja enkä huonenumeroita..

Yhteistyössä