Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Kultasiipi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
PHKS 21-27.9.05
läheltä liippaa, mä olin PHKS 29.9.05 ja siitä 4vrk eteenpäin.

lisäks 18.11.06 +2vrk
8.2.08 +2vrk
Me ollaan sitten oltu samoihin aikoihin, itse sain tytön 17.11.06 perjantaina ja maanantaina kotiuduttiin, muistaakseni. :)
joo meille synty tyttö 18.11 lauantaina ja maanantaina pästiin kotiin. mä olin 3hlö:n huoneessa toisen käytävän viimesessä. oliko ollu osasto 63
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
 
Vieras
PKKS esikkotyttö syntyi 27.4.-05 ja toinen tyttö 12.11.-07. Huoneen numeroa en muista mutta kummallakin kerralla oon ollut ikkunan viereisellä sängyllä. Ja kummallain kerralla on pelottanut että vauva kylmää, ku sieltä ikkunan tiivisteiden välistä tuulee niin hemmetisti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja HooÄs:
PHKS 21-27.9.05
läheltä liippaa, mä olin PHKS 29.9.05 ja siitä 4vrk eteenpäin.

lisäks 18.11.06 +2vrk
8.2.08 +2vrk
Me ollaan sitten oltu samoihin aikoihin, itse sain tytön 17.11.06 perjantaina ja maanantaina kotiuduttiin, muistaakseni. :)
joo meille synty tyttö 18.11 lauantaina ja maanantaina pästiin kotiin. mä olin 3hlö:n huoneessa toisen käytävän viimesessä. oliko ollu osasto 63
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
oltiinko me huonekavereita? meinaa mäki olin siellä ruokalan perukoilla viimesessä huoneessa. siinä oli ekan yön joku sektiolla(?)tytön synnyttänyt ja tokan yön joku kenellä oli poikavauva. meillä tytöllä tosi tuuheat ja tumamt hiukset.

meillä esikoinen poika

 
K-HKS 180906-210906 yksi huonekaveri oli, jospa palstailisi. Oli kuulemma vaikea synnytys, kun minulla ihan emähelppo, tyttö taisi hälläkin olla. Kaunis nainen, ja muistaakseni oli kolmas lapsi joka synty, ennenstään tyttö ja poika. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
oltiinko me huonekavereita? meinaa mäki olin siellä ruokalan perukoilla viimesessä huoneessa. siinä oli ekan yön joku sektiolla(?)tytön synnyttänyt ja tokan yön joku kenellä oli poikavauva. meillä tytöllä tosi tuuheat ja tumamt hiukset.

meillä esikoinen poika
eikun siis olikohan se niin että ensimmäinen tällä huonekaverilla oli synytnyt sektiolla ja tää toinen sit alakautta..

 
Kultasiipi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
oltiinko me huonekavereita? meinaa mäki olin siellä ruokalan perukoilla viimesessä huoneessa. siinä oli ekan yön joku sektiolla(?)tytön synnyttänyt ja tokan yön joku kenellä oli poikavauva. meillä tytöllä tosi tuuheat ja tumamt hiukset.

meillä esikoinen poika
eikun siis olikohan se niin että ensimmäinen tällä huonekaverilla oli synytnyt sektiolla ja tää toinen sit alakautta..
No mulla ainaskin tuo esikoinen on sektiolla syntynyt ja toinen alakautta ja huonetoverilla kävi pieni poika isänsä kanssa kyläilemässä. :)
Mutta mustelisin kyllä että kun mä pääsin maanantaina kotiin, niin tää toinen olisi viel joutunut tiistaihin odottelemaan kotiinpääsyä..
Mutta muuten kyllä voisi sopia :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Beck:
SEKS 13-17.4.2002 vierihoito-osastolla
SEKS 17-20.11.2003 vierihoito-osastolla
SEKS 24.7-27.7.2005 vierihoito-osastolla
SEKS 26-31.10.2006 Ite olin koko 6pv vierihoito-osastolla, vauva 4 viimeistä teholla.
Lähelle liippaa =)
Olin SEKS 9-15.11.2003 ekan kerran
eipä mullakaa kauaksi heittäny...
seks 11.12.03 ja olin 6 päivää
seks 25.1.06 ja n. 3-4 päivää, en muista
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kultasiipi:
Mä en kyllä yhtään muista millä osastolla olin, mutta kuiteskin ihan viimesessä huoneessa mikä oli ruokalan perällä. Ensimmäisen yön sain olla yksikseni, seuraavana päivänä tuli huonetoveri tyttönsä kanssa.
Kumpikos sulla tuo esikoinen on? Meillä tuo esikoinenkin on tyttö. Niin ja se syntyi kanssa PHKS:ssa 5.12.04
oltiinko me huonekavereita? meinaa mäki olin siellä ruokalan perukoilla viimesessä huoneessa. siinä oli ekan yön joku sektiolla(?)tytön synnyttänyt ja tokan yön joku kenellä oli poikavauva. meillä tytöllä tosi tuuheat ja tumamt hiukset.

meillä esikoinen poika
eikun siis olikohan se niin että ensimmäinen tällä huonekaverilla oli synytnyt sektiolla ja tää toinen sit alakautta..
No mulla ainaskin tuo esikoinen on sektiolla syntynyt ja toinen alakautta ja huonetoverilla kävi pieni poika isänsä kanssa kyläilemässä. :)
Mutta mustelisin kyllä että kun mä pääsin maanantaina kotiin, niin tää toinen olisi viel joutunut tiistaihin odottelemaan kotiinpääsyä..
Mutta muuten kyllä voisi sopia :)
niinpä oliki! mä pyysin sillon että olsiin päässy jo maanantaina, mutta tyttö täytti vasta illalla sen 2 vrk niin pääsin vasta tiistai-aamuna. oltiin näköjään samassa huoneessa :)

nyt meille synty kolmas lapsi, perjantaina. tyttö hänki :)
 
nuusku
Alkuperäinen kirjoittaja n:
Alkuperäinen kirjoittaja Täällä!:
Satks 28.5.-2.6.07
Myös täällä SatKS 18.2-22.2.2002 ja 28.8-30.8.2005
Täällä kans SatKS 9.9.2005-13.9.2005 ja 18.5.-21.5.2007
Ekalla kertaa olin huoneessa 4 ja silloin mulla oli kaks huonekaveria. Toinen oli Raumalta ja toinen Porista. Tuolle raumalaiselle synty tyttö ja porilaiselle poika. Lisäks vielä tunsin tuon raumalaisen isän, mutta nyt kun en oo nähny pitkään aikaan, en oo kuullu mitään kuulumisia.

Toisella kertaa huoneessa 2 ja olin yksin koko ajan tuossa huoneessa.
 

Yhteistyössä