Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

TAYS 22.3.2010 syntyi tytär ja 23.3 aikasin aamulla siirrettiin huoneeseen. En muista osastoa enkä huonenumeroa. Huoneessa oli kaksi makuupaikkaa ja verhon takana oli vähän vanhempi nainen, jolla vissiinkin oli poika. Ei puhuttu mitään, paitsi kysy kotitumispäivänään, että tarviinko apua ruuanhaussa. Tosin en ollu tässä maailmassa sillon synnytyksen jälkeen. Mulla oli crp 175, kun sain jonkun infektion synnytyksen aikana ja nosti korkeen kuumeen. Pari ekaa päivää meni nukkuessa ja en pystyny kunnolla menee vessaankaan, kun maailma pyöri ja musteni silmissä aina jos nousin jalkeille. Tytärtä jaksoin kyllä tuijotella :).

Tuon naisen jälkeen tuli nuori tyttö, joka sai muistaakseni pojan ja joutu teholle, oli ikkunan vieri paikassa ja hällä oli ulkomaalainen mies. Mekään ei puhuttu mitään. Tän tytön lapsi oli syntyny sektiolla.
 
SatKs 10.11-14.11.2004
SatKs 31.3-2.4.2006

Vaan enpä mä siellä mitään tuttavuutta hieronut kenenkään kanssa, päin vastoin olen aika epäsosiaalinen tuollaisissa paikoissa ja tilanteissa. Ei jaksa keskittyä muuhun ku itteeni ja vauvaan.
Hohoo, epäsosiaalinen oma itseni :D Mut tähän vois lisätä näin vajaan 5 vuoden jälkeen että sama sairaala, päivämäärät 2.8-4.8.2010 ja 1.9-2.9.2011.
 
Mä olin 29.7.2010- 1.8.2010, mutta mulla ei ollut huonekavereita, olin yhden hengen huoneessa :/ Muistan vain käytävällä kävellessäni jonkun vikisseen jalkaturvotuksiaan hoitajalle. :D Niin juu ja Taysissa synnytin.
 

Yhteistyössä