Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

hyvinkäällä myös! Mutta neiti syntyi 27.11.04 Olin siellä paikalla 24-30.11 ajan... Muutamaa viikkoa aikasemmin osastolla verenpaineiden takia. Sillon samaan aikaan oli Mäntsälästä huonetoveri jolla jo kaksi lasta ennestään. Itse kun pääsin vihdoin synnyttää niin huonetoveria vielä jahkailtiin... Olis kiva kuulla siitä toverista sekä tietty muistakin saman huoneen synnyttäneistä... Yksi oli ainakin Essi... joulun tulosta ja joulukorteista puhuttiin ainaskin sen toverin kaa :)
 
Kätilöopisto 5.11.-7.11.2003.
Mun huonekaverit on jo tuolla yläkerrassa nukkumassa :heart:

Kätilöopisto 23.1.-24.1.2007.
En muista osastoa tai huonettakaan.
Tokana päivänä sain huonekaveriksi suht ikäiseni naisihmisen, esikoinen ja poika, joka siis oli kertaalleen jo kotiutunut ja tuli takaisin "solariumiin". Näin muistelisin.
Jotain juteltiinkin, mutta me tehtiin sitten sitä kotiinlähtöä jo puolen päivän pintaan.

13.5.2008 olis laskettu aika, kättärille taas menossa jos perille asti ehtii, lähteekö joku mukaan? :D
 
A shadieeyah
MKS(mikkelin keskussairaala) 21.05-23.05.2001

en muista mikä huone nro oli mutta se käytävän perimmäinen..ja ite olin ikkunapaikalla..

Muistan vaan sen mukavan äipän joka lähti joko 21 tai 22pv? sieltä pois oli saanu pojan. Ja sillä oli ennestään 1? lapsi. Punatukkainen ja polkka tukka.
Onnitteli minua kun kuulin hänen lähtöpäivänä että miusta oli tullu tuplatäti.

sitten pari huonetta toiseen suuntaan yksi runsaamman kokoinen vaalea nainen about 175cm?..oltiin samalla synnytysvalmennus kurssilla peitsarissa ja kohdattiin synnärin käytävällä. Liekö hääki muistaakseni sai pojan.
 
22. - 25.12.92 PHKS

13.-15-6.94 PHKS

9. - 13.7.97 PHKS

11. - 12.9.98 PHKS

24. - 25.2.00 PHKS

26. - 27.10.01 PHKS

28.5.03 PHKS (En ollut lainkaan osastolla, mutta synnärille tuli samaan aikaan mun kanssa synnyttämään nainen mies mukanaan. Tällä miehellä oli oranssit tennarit. Kun mie, mieheni ja vauva poistuttiin synnäriltä illansuussa, niin tää nuorimies kovin odotti, että ehkä kohta heilläkin on vauva.)

2.7.05 KOKS (En myöskään ollut lainkaan osastolla.)

20. - 22.2.07 KOKS (Mie osastolla, vauva teholla. Kävin osastolla vielä syömässä lounaan 23.2.07, ja sen jälkeen vierailin vaan siellä vauvateholla 26.2. asti, jolloin vauva kotiotui myös.)
 
maatuska mahallaan
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Siis aattelin, että itse kukin kertoo, sairaalan, jossa synnytti, koska ja kuin kauan oli siellä ja etsiikö jotaki tiettyä huonekaveria. Oisko tuuria löytää ja vaihtaa kuulumisia?

Minulla on kaikki synnytykset ollu L-PKS:ssä siis Länsi-Pohjan KeskusSairaalassa.
16.12.2001 klo 7 aamulla kirjauduttiin sisään ja synnytettiin päivän ainut lapsi. Tyttö. Eka sain olla päivän yksin huoneessa 2 pedissä 1. Seuraavana päivänä naapuriin tuli nainen, joka kuorsasi kuin ruohonleikkuri. Tunnustatko? ;) Hänkin taisi olla ensisynnyttäjä, tytöllään oli paksu musta tukka. Neljä päivää oltiin laitoksella. Hän taisi olla Kemistä.

Pikkukakkosta oltiin tekemässä 3.1.2005 Poika tuli, nyt oli useampikin lapsi samana päivänä. Pojalla oli keltasuutta niin oltiin melkein viikko sairaalassa. Oltiin huoneessa 5 pedissä 2. Huonekaverista en muista muuta kuin että hänen vauvansa taisi olla tyttö ja isänsä sanoi, että sinä oletkin tällainen pieni, isosiskot ja viekat on olleet kamalan suuria. :LOL:

Kolmatta käynnistettiin samassa sänkypaikassa missä esikoisen kanssa oli ensiaskelet äitinä. :heart: Elikä 7.12.2006 huone 2 peti 1. Koko päivä siinä vietettiin ja verhon takana joku toinenkin tuskaili käynnistyksen kanssa. Kahdeksan jälkeen illalla mentiin saliin ja kymmenen maissa hassusti samaan petipaikkaan missä pikkukakkosen kanssa olin aikoinaan. :D Nyt tuli enempi juteltua huonekaverinkin kanssa. Hälläkin oli kolmas lapsi, kaikki tyttöjä. Niillä oli ihanat vanhat nimet-Hän oli Kemistä. He pääsivät lähtemään muutamaa tuntia ennen meitä ja siihen tilalle tuotiin muutamaksi tunniksi yksi Torniolainen äiti, joka teki myös lähtöä. Taisivat olla venäläissyntyisiä. Puhuivat tosi kaunista kieltä ja hassuttelivat ihanasti. Taas oli vauvalla keltasuutta ja oltiin viikko sairaalassa.
ootko sä sittenki se tiimarivihko...
 
TYKS OS 311
17.2.91 +5 vrk
28.10.92 +3vrk
8.3.94 +3vrk
2.2.97 +3vrk
28.11.00 +2vrk
21.11.02 +9vrk
22.10.05 +6vrk, joista 4 ekaa prenataalilla.

Terveisiä Anskulle! Jos luet tätä.
Kaikki vieruskaverit saapi ilmoittautua, mutta etenkin Riitta ja Ann-Christine
:wave:
 
TAYS 28.5.-6.6.2005

mistää muusta en muista mittää ku et sattu pirusti :LOL:

ei vaa,mul oli vikana huonekaverina punatukkainen äiti joka oli myös synnyttämässä esikoistaan. juteltiin pitkät pätkät ja tää äiti oli muistaakseni lempäälästä? tapasin myös hänen miehensä muutamaan kertaan. harmittaa ku ei vaihdettu numeroita tai mitää :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja sandoval harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
kys 3.2.2004-13.2.2004 ja kys 1.10-9.10.2005 muutaman päivän saattaa heittää, kun ei voi ihan tarkalleen muistaa kun kumminkin siellä osastolla tuli oltua ihan tarpeeksi
Olitko synnyttäneiden vai synnyttämättömien osastolla? -Itse sain sektiolla kuopuksemme 30.9.2005 ja jouduin ruuhkan vuoksi olemaan synnyttämättömien osastolla. Sain huonekaverin vasta juuri ennen kotiutumista, olitko se sinä?
tuolloin olin siellä synnyttäneitten osastolla, 2004 olin siellä synnyttämättömien osastolla.
 

Yhteistyössä