Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Vepasto
TYKS 12.9.2002-16.9.2002, os 311, huonetta en muista. Huonekaverina nainen Paraisilta, joka sai toisen lapsen, tytön (Maria taisi olla sairaalanimenä ). Ennestään hänellä oli n.2-vuotias poika.

TYKS 3.11.2006-5.11.2006, os 310. Huonekaverina Paimiosta kotoisin oleva nainen, sai myös toisen lapsen, tytön (Olivia, muistaakseni ). Ennestään oli 1-vuotias poika. Sekä silloin 5. päivä aamuyöstä tuli keskipaikalle äiti, joka hänkin sai toisen lapsen, tytön. Ennestään hänellä oli poika, Niko.
 
TYKS 30.9. 2002-4.10. 2002 Huonekavereina oli maatalon lomittaja, joka sai ekan lapsen, hyvin suurikokoisen vauvan, ja nuori nainen jolla ennestän yksi vajaa 2v poika.
TYKS 11.6.-13.6. 2004 Huonekaverin kanssa en tainnut jutella edes.
 
vieras
Koks 11-16.10.06, vierustoverina ensiksi ke-to nainen, jolla silmälasit muistaakseni ja perjantaista maanantaihin tyttö Anjalankoskelta muistaakseni, vuosimallia 79, jos oikein muistan.Tämä viimeinen sai perjantaina lapsen, olikohan se poika...huone numero oli 41 tai 42 tai siinä kieppeillä.

 
TiinuLiinu
Minäkin tulen mukaan. Tosin tällöin vaavi ei vielä syntynyt.

Elikkäs LPKS vuodenvaihde 2006-2007. Oltiin molemmat synnärillä ennenaikaisten suppareiden johdosta. Suvi taisit olla nimeltäs...?? Olit kosmetologi Kemistä. Minä kampaaja Torniosta.
Laitettiin viestit kun lapset syntyivät mutta yhteydenpito katkesi siihen.
Jos kirjottelet täällä niin huikkaappas vaikka yv:tä. Nimimerkki on myös mustana sama.
Kuulostaako tutulle???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
Mä en taas tajua miten joka jumalan paikasta pitäs haalia kavereita?
Mulla on muutenkin riittämiin, harmittaa etten kerkee oleen yhteyksissä tarpeeksi :/
Tottakai voi käydä niin, että huoneesta löytyy tosi "sopiva" tyyppi,
mutta emmä pelkästään siksi kaveerais et ollaan samassa huoneessa oltu.

Esikoisen kaa oltiin perhehuoneessa.
8.-11.7.2002

Kuopuksen kaa lepäilin rauhassa. Ja muu perhe ja ystävät kävivät meitä katsomassa.
Toki jotain juteltiinkin niiden mimmien kanssa, satuin mutkan kautta tietään toisen huonekaverini.
Toinen oli myös ihan mukava, lapsen isä ei ollut hänellä kuvioissa mukana.
Eli 27.-29.3.2006 NKL
 
Mutterille terveisiä :wave: - me treffattiin viime kesänä TYKSissä kun pojat synty päivän ikäerolla =)

TYKS 25.8.-30.8.2005, osasto 310 (silloin olin osastolla supistusten takia joskus kesäkuussa, en muista tarkkaan)
TYKS 12.7-14.7.2007, osasto 310
 
Nkl

Synnyttämättömien osasto 42 tuli varsin tutuksi elo-syyskuun aikana 2007. Menin ja tulin viikon "pikakursseille" pariinkin otteeseen. Olin aina huoneessa mistä kaikki lähti vauhdilla synnyttämään, itsellä meni sentään vain kaksi viikkoa yli :whistle:

Vauvan kanssa oltiin sitten kerrosta ylempänä os52:lla huoneessa joka törötti suihkua vastapäätä 4.10-5.10
 
Naistenklinikka 28.12.05-2. tai 3.1.06 perhehuoneessa, mikähän se osasto nyt sit olikaan :ashamed: Mut siitä kerrasta mua tuskin kukaan edes muistaa, kun vietin about 23/7 huoneessamme :LOL: (Olin niiiiiin kipeä, alapää oli pikkasen revennyt).

Naistenklinikka 22.3.- olisko ollut 27.3.07,
jonka jälkeen mentiin Jorviin, mut oltiin siellä lasten osastolla kylläkin vaan.. Olin nkl:ssä siinä huoneessa, joissa äitien lapset olivat vastasyntyneiden valvontaosastolla, huoneessa oli mun lisäksi 2 nuorta äitiä (toinen lapsuudekaveri) ja yksi vanhempi äiti, en muista, oliko siellä muita :ashamed: Osaston isoin vauva taisi mulla olla :D Mut ei ehditty olemaan ku 1,5 vrk yhdessä osastolla :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
K-S KS 18.7-20.7.2000
K-S KS 17.9-18.9.2001
K-S KS 12.10-14.10.2004

Yhden vieruskaverin sattumalta täällä aiemmin kohtasinkin :wave:
Asutko Jyväskylässä? Ties vaik tunnettais:)
Maalaiskunnan puolella nyt, sillä puolen rajaa suurimman osan elämästäni kyllä majaillut :)
 
Julia
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
K-S KS 18.7-20.7.2000
K-S KS 17.9-18.9.2001
K-S KS 12.10-14.10.2004

Yhden vieruskaverin sattumalta täällä aiemmin kohtasinkin :wave:
Asutko Jyväskylässä? Ties vaik tunnettais:)
Maalaiskunnan puolella nyt, sillä puolen rajaa suurimman osan elämästäni kyllä majaillut :)
Saanko udella mitä teet tällä hetkellä? Siis kotona, töissä vai kenties opiskelua?



 
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
K-S KS 18.7-20.7.2000
K-S KS 17.9-18.9.2001
K-S KS 12.10-14.10.2004

Yhden vieruskaverin sattumalta täällä aiemmin kohtasinkin :wave:
Asutko Jyväskylässä? Ties vaik tunnettais:)
Maalaiskunnan puolella nyt, sillä puolen rajaa suurimman osan elämästäni kyllä majaillut :)
Saanko udella mitä teet tällä hetkellä? Siis kotona, töissä vai kenties opiskelua?
Töissä.
 
Julia
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
K-S KS 18.7-20.7.2000
K-S KS 17.9-18.9.2001
K-S KS 12.10-14.10.2004

Yhden vieruskaverin sattumalta täällä aiemmin kohtasinkin :wave:
Asutko Jyväskylässä? Ties vaik tunnettais:)
Maalaiskunnan puolella nyt, sillä puolen rajaa suurimman osan elämästäni kyllä majaillut :)
Saanko udella mitä teet tällä hetkellä? Siis kotona, töissä vai kenties opiskelua?
Töissä.

Oukei, ei sit taideta tuntee:)
 

Yhteistyössä