Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
MITEN joku voi muistaa noin pilkuntarkasti synnytykset ja huonekaverit???? :eek:
Ja minä meinasin kysyä että miten muistatte noin tarkkaan päivämäärätkin :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:
Mutta kaipa jokainen muistaa minä päivänä lapsensa on synnyttänyt :D

Itse vaan kun jouduin olemaan osastolla vuodelevossa useasti ennen varsinaista synnytystä....niin on noita huonekavereita ollut useampi......

Mutta KYS:ssä on kaikki neljä lasta syntynyt
 
KÄTTÄRI 26.6-1.7.2007

huonetta en muista mutta naapurina edellinen sektio,heillä tyttö,ensimmäinen (kutsuttiin nimellä kiti) meillä poika,ville..
lähditte niin vauhdilla kotiutumis luvan jälkeen etten kerennyt lykätä numeroa :/ muistaakseni jostain töölön suunnalta
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
Juteltiin toki, mutta vain yhden kanssa pidetään yhteyksiä. Esikoiset syntyi samana päivänä ja kuopuksilla on 5 päivää ikäeroa.
Terkkuja M:lle :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
juteltiin me ainakin,mulla ekrkes olemaan 2huonekaveria kun olin koko viikon siellä.
molemmat oli n. 40vuotiaita,ei olis varmaan mun jutut tuota enempää kiinnostanu :/
Mua huvitti, kun mun ekalle huonekaverille (lähti samana päivänä pois, kun tulin, hiljaisempi tyyppi tosin) oli sanottu että huoneeseen tulee "nuori äiti" - olin sentään 22 ja tämä huonekaveri oli mua 2 tai 3 vuotta vanhempi :whistle:

se mun ensimmäinen huonekaveri oli kuullu kans että tulee nuori..tää oli sitten ajatellu jotain 16vuotiasta.myönsi ihan että oli miettiny että mitenhän se viimenen päivä menee jonkun keskenkasvusen kanssa.

:D
Mun kaverin huonekamuna oli 15 vee tyttö, lapsen isä oli samaa ikäluokkaa ja mopolla huristeli aina sairaalaan tyttöystävää ja vauvaa katsomaan. Olivat tosi suloinen pieni perhe =).
 
19.02.2001 VKS syntyi esikoispoika
käynnitys aamulla 7:30, perhehuoneessa odottelua, lopulta sektio 14:50,
Huoneessa 3, vuodepaikalla 1. 4 hengen huone.
Oltiin sairaalassa 6pv (19.2.01-25.2.01).

10.12.2002 VKS syntyi tyttö
yöllä mentiin sairaalaan, odoteltiin, aamulla sit sektio 9:30
Huoneessa 1, vuodepaikalla 3. 2 hengen huone.
Oltiin sairaalassa 6pv (10.12.02-16.12.02)
-Tytöllä oli keltaisuutta. Oli yhden päivän "vauvalassa" sinivalohoidossa.
 
Lapin keskussairaalassa synnärillä tarkkailuhuoneessa 24.1.2006, esikko synty 25.1. ja pois läksin 29.1.2006. Toisen kerran samassa paikassa 23.2.2007 ja kotio lähin 2.3.2007, vauveli jäi keskolaan vielä. Ekalla kerralla naapuripetissä oli ihana 16 vuotias (muistaakseni) äiti, hänen kuulumisiaan olis kyllä kiva kuulla :)
 
vieras
9.11.91- pois pääsy päivää en muista Satks ja huoneen numerotkaan ei taida enään nykyään olla samat kuin silloin. 6 ihmistä kuitenkin oli samassa huoneessa.

Sekä 27.3.2005- 31.3.2005 Satks ja huone oli numero 8 sänky 2.
 
Lapin keskussairaalakohan se on :LOL: No rovaniemellä kummis 16.4.2006 --> Huonetoverini joka jaksoit jutella minulle ja olla tosi mukava vaikka mie tunne kuohuissani olin siellä huoneen numero oli muistaakseni 15 en oo varma mutta jos muistat niin :wave:
 
vieras
no en kyllä jutellut huonekaverin kanssa juuri mitään, lähtikin heti seuraavana päivänä ja uusi tuli sitten taas seuraavana. Ei kyllä kummastakaan ole jäänyt mitään negatiivista muistikuvaa, ei kukaan ainakaan kuorsannut. Päivystyksessä taas oli karsee huonekaveri, tai no, ei nyt karsee, mutta hänen tuoksunsa oli niin paha, et minut ja kolmas laitettiin valvonta paikoille, kun voimme todella huonosti siitä hajusta..
Olimme Kättärillä 24.6.-28.6.06, ensin päivystysosastolla 24.6.-25.6. ja sitten os.3 26.6.-28.6., mutta en todellakaan muista huoneen numeroa enään. Mutta olin ikkunan vieressä :)
 
Turkilmas
TYKS 17.-14.4.2001 Meillä poitsu oli teho-osastolla, joten en päässyt synnyttäneiden puolelle ( :eek: ). Olin siis siellä mammat-vatsat-pystyssä-osastolla tuon viikon. Vaihtuvuus oli aika huima, ymmärrettävästi. Yhden kanssa ystävystyin, muut jäivät melko vieraiksi.
 
sandoval harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
kys 3.2.2004-13.2.2004 ja kys 1.10-9.10.2005 muutaman päivän saattaa heittää, kun ei voi ihan tarkalleen muistaa kun kumminkin siellä osastolla tuli oltua ihan tarpeeksi
Olitko synnyttäneiden vai synnyttämättömien osastolla? -Itse sain sektiolla kuopuksemme 30.9.2005 ja jouduin ruuhkan vuoksi olemaan synnyttämättömien osastolla. Sain huonekaverin vasta juuri ennen kotiutumista, olitko se sinä?
 
Yeb
TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
 

Yhteistyössä