Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
Alkuperäinen kirjoittaja Julia:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
K-S KS 18.7-20.7.2000
K-S KS 17.9-18.9.2001
K-S KS 12.10-14.10.2004

Yhden vieruskaverin sattumalta täällä aiemmin kohtasinkin :wave:
Asutko Jyväskylässä? Ties vaik tunnettais:)
Maalaiskunnan puolella nyt, sillä puolen rajaa suurimman osan elämästäni kyllä majaillut :)
Saanko udella mitä teet tällä hetkellä? Siis kotona, töissä vai kenties opiskelua?
Töissä.

Oukei, ei sit taideta tuntee:)
B)
 
tays 25.1.2001-31.1.2001osasto 4b
tays 28.5.2004-30.5.2004osasti 4a
jonka jälkeen siirryin vauvan kanssa osastolle 3a eli 30.5.04-2.6.04
tays 17.6.2005-25.6.2005osasto 4a
tays 1.4.2007-6.4.2007osasto 4a
 
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Ettekö te jutskailleet huonekaverinne kanssa, että olisi tullut tutuksi? Mun huonekaveri (2h huone) on kaveri tänäkin päivänä ja meille on toiset lapset syntymässä ihan vain viikkojen erolla la:ssa :D
juteltiin me ainakin,mulla ekrkes olemaan 2huonekaveria kun olin koko viikon siellä.
molemmat oli n. 40vuotiaita,ei olis varmaan mun jutut tuota enempää kiinnostanu :/
Mua huvitti, kun mun ekalle huonekaverille (lähti samana päivänä pois, kun tulin, hiljaisempi tyyppi tosin) oli sanottu että huoneeseen tulee "nuori äiti" - olin sentään 22 ja tämä huonekaveri oli mua 2 tai 3 vuotta vanhempi :whistle:

se mun ensimmäinen huonekaveri oli kuullu kans että tulee nuori..tää oli sitten ajatellu jotain 16vuotiasta.myönsi ihan että oli miettiny että mitenhän se viimenen päivä menee jonkun keskenkasvusen kanssa.

:D
Mun kaverin huonekamuna oli 15 vee tyttö, lapsen isä oli samaa ikäluokkaa ja mopolla huristeli aina sairaalaan tyttöystävää ja vauvaa katsomaan. Olivat tosi suloinen pieni perhe =).
:)
 
TAYS esikko synty 24.9.2002 joten 24-27.9.2002 suunnillee...osastosta ei nyt hajua ku ei oo korttia lähellä.... huonekaverit on aivan pimennossa...

ja kuopus TAYS 11.3.-14.3.2004 suunnillee kans...ja oiskoha ollu 3b...ei tietoa..mut huonekaverina oli samalta paikkakunnalta äiti jolle syntyi 3. ja tiesin ennestään jo. =)
 
lohjalla 10.2-15.2.06 huone 19 vuode 2 (ikkuna puoli) olin 10-11.2 siellä "hautomossa" 12.2 vaidoin osastolle vauvan kanssa
lohjalla 18.6-22.6.07 huone 14 vuode 2 (ikkuna puoli) 18.6 olin siel "hautomossa" ja 19-22.6 olin osastotta vauvan kanssa
 
Ei oo kukaan vie ollu samaan aikaa mun kansani.

Itse oli TAYSissa marras-joulukuun vaihteessa (oisko ollu 28-1.12.2006)

Ja en puhunut huonekaverin kanssa, ei ollut asiaa. Taisin sanoa kaikenkaikkiaan "haittaako jos vaihdan kanavaa" :snotty:
 
minskunmamma
14.4.2007 tyksissä synnytettiin ystävänpäivävauvoja,minä sain tytön... ja sitä ennen kärvisteltiin osastolla.. meitä oli monta äitiä ja kaikkien tuskienkin lomassa, meillä oli kivaa. Harmi vain, ei vaihdettu numeroita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koks 11-16.10.06, vierustoverina ensiksi ke-to nainen, jolla silmälasit muistaakseni ja perjantaista maanantaihin tyttö Anjalankoskelta muistaakseni, vuosimallia 79, jos oikein muistan.Tämä viimeinen sai perjantaina lapsen, olikohan se poika...huone numero oli 41 tai 42 tai siinä kieppeillä.
Mä synnytin tytön pe13.10.06,ollaan haminasta ja pois lähdettiin maanantaina,vuosimallikin sopii muhun,mutta onkohan kuitenkaan kyse samasta henkilöstä?
:attn: Huonetoverini sukunimi alkoi P:llä
Ja etunimi oli vissiin Mari?
 
baabaa
KOS 08.02.2006-10.02.2006 Mulla on sellanen muistikuva et oli osasto 6 (en muista oliko sillon ees sellasta), huone 11 ja ikkunavuodepaikka.

KOS 28.09.2007-30.09.2007 Ja tällä kertaa oli varmaan osasto 5, huone 11 ja ikkunavuodepaikka.

Noi osastot voi olla aika hatusta heitettyjä, mutta tokalla kertaa huonetoverina oli mukava nuori nainen, jolla synty toinen lapsi. Vauva oli poika, esikoinen tyttö. Olivat Lapin keskussairaalassa esikoisensa synnyttäneet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minä olen saanut kaikki kolme lastani Jorvissa, mutta en muista enää millä osastolla ja missä huoneissa olin.
Huonekavereistakin on varsin utuiset mielikuvat. Aika vähän heidän kanssaan kommunikoin.
ekasta kerrasta mulla ei jäänyt päähän kuin yksi äiti, jolla oli jo monta lasta ennestään ja hänen tilalleen tuli sitten äiti joka sai toisen lapsensa. Ja vastapäätä tuli äiti, joka kiskoi omat vaatteet päällensä heti samana päivänä ja sitten sille tuli lauma vieraita.

Toisesta kerrasta tulin huoneeseen jossa oli yksi äiti. Pojalla oli keltaisuutta sai valohoitoa ja sitten päivän päästä tuli ensisynnyttjä joka oli saanut tytön.

Mutta juurikaan en heidän kanssaan jutellut. Sen valohoitoa saanen lapsen äidin kanssa juttelin jonkin verran, koska oma poikani oli joutunut lastenosastolle ja lähdimme karkuun huoneesta kun ensisynnyttyjän vauva huuti nälkäänsä.
 
Nkl 18.5-20.5-05 os.42 ja 21.5-25.5-05 os. 51 tai52(ei muista enää...)
Nkl 29.7-1.8-07 0s.42 ja 1.8-6.8-07 os.51 tai 52... ekat 4 päivää olin vauvattomassa huoneessa.
Muutoin olen jo täysin unohtanut missä huoneissa sitä on tullut oltua :) .
 

Yhteistyössä