Miks ei näy nimimerkki???L-PKS 13.7-18.7.2006
Yhes toisessakaan ei näkyny... poistuuko ne huvikseen vai?
Miks ei näy nimimerkki???L-PKS 13.7-18.7.2006
mä oon ollu seinäjoella 9.-14.12.2006, tosin vauva oli teho-osastolla koko ajan ja mä olin prenan puolella 13. päivään asti, viimmeseksi yöksi ennen kotiinlähtöä pääsin vauvan kans samaan huoneeseen. ja ei ollu huonekaveria, lypsyllä käydes näki vähän muitakin äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Esikoinen synty 24.11.2001 klo:4.24 (poika,huonekaverina esikoisensa saanut nuori äiti myös,joka murehti vain miehensä menoja)
keskimmäinen synty 27.0402003 klo:n.19.40(tyttö,huonekaverina eräs 2 pojan äiti,yhteydessä ollaan vieläkin)
Kuopus synty 12.12.2006 klo: n.16.46(poika,huonekaveri vain muutaman tunnin,ensin tumma hiuksinen kahden lapsen äiti joka halusi juomaan,loppuajasta oli yksi nainen joka oli juuri synnyttänyt) Vähäiselle jäi keskustelut!!
Lea on mun ala- ja yläasteaikaisen hyvän ystävän äiti =). Hän ei ollut meidän poitsulla hoitajana kun oltiin 311:llä, mutta käytävällä törmäiltiin monesti. Hirmu mukava ihminen.Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Niin minustakin. Ja olin tosi pettynyt kun hän ei ollut töissä silloin kuin mein nuorin ja viimeinen syntyi. Lea on kaikkia mein muita kuutta lasta hoitanut ja lisäksi opettanut minun miestä kylvettämään vauvaa lastenhuoneessa silloin kuin esikoinen syntyi. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Juu, juuri hän. Hän oli meistä kivaAlkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:Jos sinul oli Lea lastenhoitajana ni uskonpa, että olit 311 osastolla. Semmonen vaalea vähän vanhempi hoitaja?Alkuperäinen kirjoittaja hanna:Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia
Olen synnyttänyt 2 kertaa IAS:ssa. Tosin vuosina 1994 ja 1996. Kummastakin kerrasta lämpimät muistot, kiva pieni sairaala. Enäähän siellä ei synnytetä.Alkuperäinen kirjoittaja archie:En jaksa koko ketjua lukea, mut löytyykös Isa:ssa (Iisalmen aluesairaala) synnyttäneitä? Itse olin 4.2.2002 ja 2.4.2003. Ekalla kerralla meitä oli kolme, minä ja toinen ekan saanut ja sit keskellä oli äiti jolla oli jo kolmas . Tokalla oltiin kahestaan toisen äidin kanssa jonka vauva jäi vielä valohoitoon.
Eiks se oo joku prenataalinen osasto, eli siellä on ne jotka eivät ole vielä synnyttäneet.. Olin sielä yötä raskausaika kun epäiltiin raskausmyrkytystä. Näitä raskausmyrkytys äitejä oli sielä muitakin ja niitä joita käynnistettiin. Samoin kuin he jotka joutuivat olla vuodelevossa ettei vaavin synny ennen aikojaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitä tarkottaa Seinäjoen kohdalla tuo prena? *tyhmiäkö kyselen*
mä olin kans keskolassa 9-11.12 asti neitiä hoivaamassa..:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vinci:minä olin 8.12-14.12.04 TAYS:issa mutta osastolla 4a ja huone 2 jos oikein muistan!!Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:Tays 28.1.-2.1.2002 osasto 3a
tays 23.7-25.7.2003 osasto 3a
tays 09.12-11.12.2004 osasto 3b
Ekks 12.06-13.06.2006 osasto ??
mut eipä mua sillon osastolla näkynyt kuin ruoka-aikaan...yleensä lasten teholla hiippailin sillon!
eli vaikka oltas samallakin osastollla oltu niin ei välttämättä oltas kauhiasti juteltu!
Ollaan sitten varmaankin nähty jossain välissä...ainakin iltapalaa ja ruokaa haettaessa jos ei muulloin.Mä pääsin kotia jo 14.12.Alkuperäinen kirjoittaja äitee maalta:mä oon ollu seinäjoella 9.-14.12.2006, tosin vauva oli teho-osastolla koko ajan ja mä olin prenan puolella 13. päivään asti, viimmeseksi yöksi ennen kotiinlähtöä pääsin vauvan kans samaan huoneeseen. ja ei ollu huonekaveria, lypsyllä käydes näki vähän muitakin äitejä.Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:Esikoinen synty 24.11.2001 klo:4.24 (poika,huonekaverina esikoisensa saanut nuori äiti myös,joka murehti vain miehensä menoja)
keskimmäinen synty 27.0402003 klo:n.19.40(tyttö,huonekaverina eräs 2 pojan äiti,yhteydessä ollaan vieläkin)
Kuopus synty 12.12.2006 klo: n.16.46(poika,huonekaveri vain muutaman tunnin,ensin tumma hiuksinen kahden lapsen äiti joka halusi juomaan,loppuajasta oli yksi nainen joka oli juuri synnyttänyt) Vähäiselle jäi keskustelut!!
eka lapsi 25.-28.9.1999 seinäjoki
toka lapsi 7.-10.3.2002 seinäjoki