Etsitäänkö SAMAAN AIKAAN SYNNÄRILLÄ OLLEITA???

4.-14.8.1994(tältä reissulta on löytynyt ihan vahingossa yks tuttu..kerhotäti.. :D

21.-24.9.1998

12.-16.10.2001 (tällä reissulla oli yks iäkkäämpi synnyttäjä...)

4.-10.3.2005

23.-29.3.2007(tällä reissulla huoneessa oli 'pyry', jolla oli isoveikka kassu :D :heart: )
 
äitee maalta
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Esikoinen synty 24.11.2001 klo:4.24 (poika,huonekaverina esikoisensa saanut nuori äiti myös,joka murehti vain miehensä menoja)

keskimmäinen synty 27.0402003 klo:n.19.40(tyttö,huonekaverina eräs 2 pojan äiti,yhteydessä ollaan vieläkin)

Kuopus synty 12.12.2006 klo: n.16.46(poika,huonekaveri vain muutaman tunnin,ensin tumma hiuksinen kahden lapsen äiti joka halusi juomaan,loppuajasta oli yksi nainen joka oli juuri synnyttänyt) Vähäiselle jäi keskustelut!!
mä oon ollu seinäjoella 9.-14.12.2006, tosin vauva oli teho-osastolla koko ajan ja mä olin prenan puolella 13. päivään asti, viimmeseksi yöksi ennen kotiinlähtöä pääsin vauvan kans samaan huoneeseen. ja ei ollu huonekaveria, lypsyllä käydes näki vähän muitakin äitejä.
eka lapsi 25.-28.9.1999 seinäjoki
toka lapsi 7.-10.3.2002 seinäjoki
 
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Kookospähkinä:
TYKS
Odottavien osastolta 19.06.2007 huoneeseen 8 käynnistelyyn ja 22.06.2007 syntyi esikoinen ja siirryimme osastolle 311 huoneeseen 6 ikkunapaikalle.. Huonekaveri Saila Kaarinasta, en hoksannut silloin pyytää yhteystietoja :wave:
Samaan aikaan ollaan oltu. Hitsit kun mä en muista millä osastolla me oltiin...en tiedä oltiinko samalla. Siellä oli lastenhoitaja Lea...

Kuiteskin itse tulin 18.6 odottavien osastolle illalla, 19.6 aamulla olin jo salissa. Poika syntyi 20.6 ja sitten oltiin viisi päivää vielä osastolla:) huoneessa 8 keskipaikalla, molemmilla puolilla oli huonekaverit. Toisen vauva syntyi 19. ja toisen 21.päivä, ja kaikki vaavit oli poikia:)
Jos sinul oli Lea lastenhoitajana ni uskonpa, että olit 311 osastolla. Semmonen vaalea vähän vanhempi hoitaja?
Juu, juuri hän. Hän oli meistä kiva:)
Niin minustakin. Ja olin tosi pettynyt kun hän ei ollut töissä silloin kuin mein nuorin ja viimeinen syntyi. Lea on kaikkia mein muita kuutta lasta hoitanut ja lisäksi opettanut minun miestä kylvettämään vauvaa lastenhuoneessa silloin kuin esikoinen syntyi. :heart:
Lea on mun ala- ja yläasteaikaisen hyvän ystävän äiti =). Hän ei ollut meidän poitsulla hoitajana kun oltiin 311:llä, mutta käytävällä törmäiltiin monesti. Hirmu mukava ihminen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja archie:
En jaksa koko ketjua lukea, mut löytyykös Isa:ssa (Iisalmen aluesairaala) synnyttäneitä? Itse olin 4.2.2002 ja 2.4.2003. Ekalla kerralla meitä oli kolme, minä ja toinen ekan saanut ja sit keskellä oli äiti jolla oli jo kolmas . Tokalla oltiin kahestaan toisen äidin kanssa jonka vauva jäi vielä valohoitoon.
Olen synnyttänyt 2 kertaa IAS:ssa. Tosin vuosina 1994 ja 1996. Kummastakin kerrasta lämpimät muistot, kiva pieni sairaala. Enäähän siellä ei synnytetä.

 
siellä olin minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tarkottaa Seinäjoen kohdalla tuo prena? *tyhmiäkö kyselen*
Eiks se oo joku prenataalinen osasto, eli siellä on ne jotka eivät ole vielä synnyttäneet.. Olin sielä yötä raskausaika kun epäiltiin raskausmyrkytystä. Näitä raskausmyrkytys äitejä oli sielä muitakin ja niitä joita käynnistettiin. Samoin kuin he jotka joutuivat olla vuodelevossa ettei vaavin synny ennen aikojaan.
 
lady of the lake
OYS 11.-19.7.02 os.11.Esikoiselta oli paha raskausmyrkytys ja jouduin vajaa viikko ennen synnytystä osastolle lepäämään.Poika syntyi 16.7.02, mutta joutui lastenteholle ja itse sain olla loputkin päivät samalla osastolla, tosin huone vaihtui kolmesti.

OYS 10.-15.12.04 os.13 huone 24.Poika syntyi myös tuolloin.
 
28.9.2005 klo 22.49 poika syntyi.
Tyksin osasto 310 ja huone 6 paikka 1.
Mä kyllä tutustuin huonekavereiden kanssa.
Toisen siskokin täällä välillä palstailee.

Terveisiä vain :wave:

"Telkkarihuoneessa" juttelin äidin kanssa joka oli pörröpäisen poikansa kanssa omassa huoneessa, en muista oliko äidillä vai vauvalla joku juttu miksi olivat omassa huoneessa. Juteltiin jonku aikaa ja aina käytävällä, kun törmäiltiin. :)
 
koks 1.5.02-4.5.02 ja 10.2.07-14.2.07
etenkin etsin 11.2.07 synnyttäneitä kahta äitiä. toinen sai tytön ja toinen pojan! molemmat ovat jostain kuusankoski-anjalankoski suunnalta! tunteeko kukaan?
 
TAYS 20.2-23.2.06 3A
tytön sain

Käytävän viimeinen huone. Kolmen hengen huoneessa olin ikkuna paikalla ja kaksi huonekaveria ehti olemaan. Molemmat olivat ekassa pedissä.
Ensinmäinen nainen sai toisen lapsensa, tyttö. Asui jossain kauempana. Pääsi kotiin jo 21.2.
Toinen kaveri oli nuori tyttö ja tytön sai hänkin. Eipä tullut juurikaan hänen kanssaan juteltua. Jäi vielä sairalaan kun poistuin
 
mymmy myy
Alkuperäinen kirjoittaja vinci:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmy myy:
Tays 28.1.-2.1.2002 osasto 3a
tays 23.7-25.7.2003 osasto 3a
tays 09.12-11.12.2004 osasto 3b

Ekks 12.06-13.06.2006 osasto ??
minä olin 8.12-14.12.04 TAYS:issa mutta osastolla 4a ja huone 2 jos oikein muistan!!
mut eipä mua sillon osastolla näkynyt kuin ruoka-aikaan...yleensä lasten teholla hiippailin sillon!
eli vaikka oltas samallakin osastollla oltu niin ei välttämättä oltas kauhiasti juteltu!
mä olin kans keskolassa 9-11.12 asti neitiä hoivaamassa..:wave:
 
Raahen aluesairaala 5.-9.10.2002 huonekaverin kanssa kyllä jutskailtiin ja pidettiin yhteyttäkin ehkä parisen vuotta, nyt on vaan jäänyt.

Oys 4.4.06-7.4. (vai oliko se 8.?) 06 ja synnyttämättömien osastolla olin, kun oli joka paikka niin täynnä! Vauvansängytkin loppuivat kesken! Tosin huonekaveri sattui olemaan miehen työkaverin vaimo, jolla oli l.a. samana päivänä kun mulla, tuli mun perässä vastaanottohuoneeseen ja tuntia myöhemmin synnytti... :whistle: Eli ei sinänsä hukassa... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja äitee maalta:
Alkuperäinen kirjoittaja elokuu19:
Esikoinen synty 24.11.2001 klo:4.24 (poika,huonekaverina esikoisensa saanut nuori äiti myös,joka murehti vain miehensä menoja)

keskimmäinen synty 27.0402003 klo:n.19.40(tyttö,huonekaverina eräs 2 pojan äiti,yhteydessä ollaan vieläkin)

Kuopus synty 12.12.2006 klo: n.16.46(poika,huonekaveri vain muutaman tunnin,ensin tumma hiuksinen kahden lapsen äiti joka halusi juomaan,loppuajasta oli yksi nainen joka oli juuri synnyttänyt) Vähäiselle jäi keskustelut!!
mä oon ollu seinäjoella 9.-14.12.2006, tosin vauva oli teho-osastolla koko ajan ja mä olin prenan puolella 13. päivään asti, viimmeseksi yöksi ennen kotiinlähtöä pääsin vauvan kans samaan huoneeseen. ja ei ollu huonekaveria, lypsyllä käydes näki vähän muitakin äitejä.
eka lapsi 25.-28.9.1999 seinäjoki
toka lapsi 7.-10.3.2002 seinäjoki
Ollaan sitten varmaankin nähty jossain välissä...ainakin iltapalaa ja ruokaa haettaessa jos ei muulloin.Mä pääsin kotia jo 14.12.

Kumpikos tuli?Kuinka on nyt sujunut?Meille tuli poika ja villi sellainen=)
 

Yhteistyössä