Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

kasvihuoneilmiö
Noo, mut eihän ne lapset ole meiltä pois. Meidän kaveripiirissä alkaa kanssa olemaan vauvoja. Se on kyllä musta vaan kivaa, saa hoidella niitä pikkuisia ja nähdä kavereita uudessa elämäntilanteessa. Jännää, koskahan me päästään perheytymään?

En oo mitään isyyspakkauksia miettinyt ollenkaan. Hauska juttuhan se varmaan olisi, mikä ettei.

Tsemppiä inssiin KP! Millon se on?

Voisitko sä Färbö (mistä muuten moinen nimimerkki?) tehdä opinnäytetyön jotenkin vauvoihin/ lapsiin/ perheisiin liittyen? Tai kiinnostaisiko sua edes? Millon aiot valmistua?

Kysymys: Ehkä aika kaukana tulevaisuudessa..
Mutta oletteko ajatelleet, että tekisitte miehillenne aikanaan sellaiset isyyspakkaukset??

Kiharapää toi isyyspakkaus on ihan loistava idea!!! Laittaa sopivassa mitoissa mukaan faktaa ja huumoria!!! Ilman muuta jos mulle jos´kus lapsi suodaan teen ton isyyspakkauksen!

kasvihioneilmiö: Kyllä mua ainakin ottaa henk.koht päähän, kun jotkut teinit tekee lapsia ja sitten niitä otetaan huostaan, kun ei olekaan niin ihkuu kun on beibi! Näitä tapauksia kyllä riittää.. Eikä se aina tietenkään ikää katso, on niitä iäkkäämpiäkin, jotka ei halua lapsistaan huolehtia, kun mielummin ryypätään ym. Joo, ei ole meiltä pois ne lapset, mutta ikäviä tollaset jutut on ja sääliksi käy näitä lapsia/ heidän kohtaloitaan.. :/

kasvihuoneilmiö
Joo, tietenkin sellaiset tapaukset ovat aina ikäviä, jotka eivät huolehdi lapsistaan. Ymmärsin sun kommentin väärin Pearl84! Luulin, että olit lähinnä kateellinen niille, joiden elämään se lapsi vaan putkahtaa. En ajatellut kommenttia jatkona sille aiemmalle.

Joo, en ole kateellinen kenellekään, joka lapsia saa, vaan just ottaa aivoon, kun sellaset niitä saa, jotka ei niitä halua ja sellaset ei saa, jotka ei mitään muuta toivokaan! Esim. pitkän yrityksen jälkeen joku pari tulee raskaaks ja sitten tulee keskenmenoja vaan ym. Ja en nyt halunnu mitenkään tuolla kommentilla teinivanhempia pilkata, on heissäkin vastuunsa kantavia. Täällä päin on yks pari nainen 19v ja mies jotain 30v, tekivät lapsen, joka joutui huostaan, kun nämä eivät JAKSANEET huolehtia vauvasta! Voe hyvänen aika...mutta tämä tästä aiheesta.

kasvihuoneilmiö: Juu väärinymmmärryksiä sattuu. :) Ajattelin alkup. kommenttia lähinnä tolle Färbölle, kun puhui parista, jotka ei hänen mielestään sovi vanhemmiksi.

Heippa kaikille!!

Me laskeskeltiin kaverin kanssa, että ellei ensi keskiviikkona ole menkat alkanut, niin viimeistään silloin teen testin.
Nyt olen aamuvuorossa töissä ja kun lähden töistä menen hakemaan kummityttöni ja hänen siskonsa meille hoitoon, kun heidän vanhempansa haluavat mennä katsomaan jotain matsia.

KP

Sunnuntai 16.9.2007

Napakettu.............21v...........kp ?/?........? 08 ..............1.haaveissa
Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.....1.haaveissa
Färbö....................19v...........................alotus???.........1..haaveissa
Ananda
Kiharapää..............24v..........kp 2/26-34........................1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp 17/?.....aloitus 2008.....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Rouvakarhu............23v
Rypäle....................21v.................................................. 1.haaveissa
Kasvihuoneilmiö.....26v...................................................1.haaveissa

Minäkin täällä pitkästä aikaa...

Ihan huippua lukea noita teidän juttuja, kun samoja aatteita liikkuu omassakin päässä. Paljolti kyllä tilan pääkopasta vie ensi kesän häät, eli tämä vaaviajattelu on hiukan taka-alalla, mutta tulee kyllä aina säännöllisesti muistuttamaan olemassa olostaan :)

Toi Isyyspakkaus oli mulle ihan uusi juttu. Varmasti tuollaisen teen itsekin jos joskus lapsi tulostaan ilmoittelee. Varmasti mieskin tykkäisi...

Ei tuo lapsen hankintakaan ihan pikku juttu oo. Itse olen iloinen, että pääsisin tämän hetkisestä työstä pois, en siellä kovin viihdy, eikä muitakaan hommia oo löytynyt. Ja meidän pitää mm. asuntoa vaihtaa jos joku päivä raskaaksi tulen. Tähän asuntoon ei mahdu enää muita asustamaan. Ja tuo tuleva asunto varmaan pitäisi ihan ostaa, ei tämä vuokralla olokaan oikein kannata. Auto löytyy, mutta lainan maksu siitäkin aika alussa. Tuo taloudellinen tilanne kyllä välillä mietityttää paljon... Ja minun ei ole helppo "elää miehen tuloilla", kun ne omat tulot ei oo huimat sitten kun kotona on. Olen jotenkin tottunut siihen, että yhdessä kuluja maksetaan ja eipä sitten omilla tuloilla paljon osallistuta lainoihin yms. Mutta tiedän, että kyllä sitä pärjää jos vain haluaa, ei vain ole mukava jos jokainen euro pitää miettiä tarkkaan...

Että tämmöistä tuli minun mieleeni tänä sateisena vapaapäivänä... :)

Lakta: Juuh kyllähän se lapsen hankinta varmaan mullistaa koko maailman ja tulee mietittyä kaikelta kannalta, että onko siihen valmis. Mutta itte oon ainaskin miettiny, että nyt tuntuu niin vahvasti siltä, että haluan lapsen, niin mitä järkeä odotella? Ja nyt kuiteskin on siinä "hedelmällisimmässä" iässäkin, niin varmaan helpoiten sen "hankinta" onnistuiskin nytten. :D Että kait sitä on alettava hommiin joskus kohta! :p

~Pearl

Kiitti toivo ja napakettu.. oltiin illalla vähän ajelemassa meidän mersulla, kun mun pitää oppia käyttämään sitä..
Tänään ei menty ajamaan ollenkaan.. Mutta huomenna varmaan ennen kuin menen töihin.. Joten kyllä tässä varmasti tulee ajettua.. Mutta meillä on kuitenkin niin vanha auto, että saa nähdä kuinka kauan jaksan sillä ajaa.. Kaipa se sitten alkaa sujua, kun saa tarpeeksi ajaa ja saa kokemusta sillä..

Kyllä haluttaisiin jo ostaa uusi auto, mutta kun siihen ei ole varaa.. Eikä olla saatu mistään rahoitusta..

KP

Keskiviikko 19.9.2007

Napakettu.............21v...........kp ?/?........? 08 ..............1.haaveissa
Färbö....................19v...........................alotus???. ........1..haaveissa
Ananda
Kiharapää..............24v..........kp 5/26-34........................1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp20/?......aloitus 2008.....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Rypäle....................21v......................................... ......... 1.haaveissa
Kasvihuoneilmiö.....26v............................................... ....1.haaveissa

Mun on pakko ajella nyt ennen talvea varsinkin kun 17v mersulla on niin erilaista ajaa kuin 4 v skodalla..
Joten pakko opetella ajelemaan tällä autolla, kun mies juuri sanoi, että ehkä parempi, kun en aja talvella tätä autoa, kun se on aika "romu" suoraan sanottuna.. Mä juuri laitoinkin pankkeihin yhteydenottoa, että saisimme lainatarjouksia. Mutta saa nähdä millaisia vastauksia sieltä tulee.. Kun haluaisimme ostaa joko ihan uuden tai pari vuotta vanhan.. Että ns huoletonta ajoa alkuun.

KP

Torstai 20.9.2007

Färbö....................19v...........................alotus???. ........1..haaveissa
Ananda
Kiharapää..............24v..........kp 6/26-34........................1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp21/?......aloitus 2008.....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Rypäle....................21v......................................... ......... 1.haaveissa
Kasvihuoneilmiö.....26v............................................... ....1.haaveissa

Yritin jo aiemmin joukkoonne ilmoittautua, mutta ei vaan onnistunut.

Meillä esikoisesta kovasti myös haaveillaan/on haaveiltu jo jonkin aikaa.

Ehkäisyrenkaat on käytössä 2008 tammikuun loppuun ja yritys olisi sitten toiveissa päästä aloittamaan 3/2008.

Ikää minulla on 21, miehellä vuotta enemmän. Molemmat vielä opiskellaan tässä vaiheessa, mutta se ei toivottavasti mutkista asioita!

Minulla on nyt 3. vuosi 4.stä käynnissä, miehellä jäljellä on vuosi enemmän.
Siksipä kuumeilua onkin lykätty, että vaikka lapsi heti ensimmäisestä yritys kierrosta lähtisikin vastaan, niin sen ei ainakaan pitäisi lykätä valmistumistani.

Eilen illalla kyllä taas pitkään mietiskeltiin lapsia ja miten se muuttaa elämää, ollaan molemmat aika avoimin mielin matkassa, vaikka aina välissä tuleekin pelon tunteita, että onko sitä varmasti valmis.

Sunnuntai 23.9.2007

Pearl84.................23v...........kp ?/28....aloitus 2008.......1.haaveissa
Färbö....................19v...........................alotus???. .......1..haaveissa
Ananda
Kiharapää..............24v..........kp 9/26-34........................1 haaveissa
Toivo79.................28v..........kp 24/?......aloitus 2008.....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Amy86..................21v...........................aloitus 3/2008....1.haaveissa

Torstai 20.9.2007

Ananda
Kiharapää..............24v..........kp 9/26-34........................1 haaveissa
Toivo79.................28v...........kp24/?......aloitus 2008.....1.haaveissa
Sirius
Kuumeilija-
Amy86..................21v.............................aloitus 3/2008..1.haaveissa

Yhteistyössä