Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

On tosiaan vähän aikaa kulunut, kun netti oli katki viikon verran ja olen ollut tämän viikon kiireisesti töissä, ja huomenna siirryn eristys"osastolle" töihin..
Kun meidän osastolla oli käynyt "pyörremyrsky" sinä aikana kun olin lomalla.. Nyt kaksi päivää olen yrittänyt päästä uudelleen jyvälle koko osaston jutusta, mutta kaikki nyt niin epäselvää ettei kukaan tiedä mitä tehdään..

KP
 
Hei! Täällä ollaan! Satuitteko katsomaan 45 min ohjelmaa? Siinä Oli sikiöseulonnasta. Kysyisinkin mitä mieltä olette, menisittekö sikiöseulontaan ja mitä tekisitte jos ilmenisi että lapsellanne olisi esim. Downin syndrooma, pitäisittekö lapsen vai keskeyttäisittekö raskauden. Itselle se olisi todella vaikea päätös enkä vielä pysty sanomaan mitä tekisimme miehen kanssa. Asiaa pitäisi todella miettiä todella pitkään ja hartaasti.
 
kasvihuoneilmiö
toivo79: en nähnyt itse ohjelmaa, mutta aihe on kyllä muuten tuttu. En usko, että edes menisin sikiöseulontaan. Syy: en usko, että kuitenkaan pystyisin tekemään aborttia. Sitä paitsi esimerkiksi lapsivesipunktiossa on itsessään pieni keskenmenoriski.

Tietysti joskus on tärkeää tietä lapsen tilanteesta ennen syntymää jo, esimerkiksi vakavasta sydämen vajaatoiminnasta tms. Rakennepoikkeamat kuitenkin näkyvät rakenneultrassa, joten uskoisin sen riittävän meille.

Mutta aika vaikea sanoa, kun en ole edes raskaana... Katsotaan sitten, kun aika koittaa.
 

Yhteistyössä