Esikosta haaveilevia, kuumeilevia? muttei vielä yritystä?

Heipä hei! Täällä ollaan! :wave: Oon kyllä käyny lähes joka päivä lukemassa pinoa, mutta oon niin laiskistunu, ettei jaksa kirjottaa.:) Varsinkin toi vauvakuume, mutta ei vielä- pinon jutut mulla menee ihan ohite, kun siellä on niin paljon porukkaa kirjottelemassa, taitaapi täältäkin olla moni.:)

Talvicille paljon onnnea perheenlisäyksestä! Kyllä kaikki eläimet on ihania, varsinkin pentuina! :heart:

KP: Eipä se sun miehes oo nähtävästi kovin pahasti vastaankaan, jos ei ehkäisystä huolehdi...tai sitten sillä on jääny pari biologian tuntia väliin!:D

Omaa napaa... me ollaan onneksi ihan samalla aaltopituudella tässä vauvahommassa. Itellä on ollu kyllä paljon parempi olo pillereitten lopetuksen jälkeen ja vauvakuumekin on ehkä hieman laantunut, kun on taas tavallaan askelen lähempänä yrityksen alottamista. Nyt on kp 24/? ja menkkoja tässä oottelen.. En tiedä oisko mun kierto sit joku 32, kun kp17 oli ovis. En tiiä, oon niin tyhmä näissä jutuissa! :/

Olettekos jo ostelleet joululahjoja? Me käytiin eilen oikeen jouluostoksilla, ja nyt on suurin osa lahjoista hankittu! Sitten tein eilen sellanen kranssín kuusenoksista oveen ja siihen koristeita, ja tänään pitäis jouluvaloja viritellä! :xmas:

Miehen pitäisi vähän laittaa autoa kun meidän jarrut ei oikein nyt toimi ja mä en saa tällä hetkellä autoa siksi käyttööni..

Pearl tässä yksi päivä keskusteltiin ja tultiin siihen tulokseen, ettei mies uskalla antaa sitä virallista lupaa vielä...

KP

Oon ostellu jo melki kaikki lahjat ja sitten joluvaloja on pistetty sekä sisälle että ulos. Sit sellasen kranssin tein oveen ja lyhtyjä on rappusilla myöskin. :xmas:

Omaa napaa sen verran, että menkat alkoin ihan ajallaan, eikä ole kovin paljon runsaampaa ollut vuoto kuin pillereitten aikaan. Eli nyt on sitten kp2:) Ovulaation tunnistin tosi helposti, kun se oli aika yllättävänkin kivulias.. vas.puolta alavatsalta jomotti pari päivää ja lopuks niin rajusti, että pakko oli särkylääkettäkin ottaa. Niin ja olihan sitä muutakin oireistoa..:) Mites muilla? Tunnistatteko hyvin oviksen vai onko oireita ollenkaan?

Heissulivei! Hengissä ollaan vaikken ookkaan hekeen kirjotellu.Ei vaan oo tapahtunu mitään ihmeitä mikä antais aihetta kirjoitteluun. Kaikki menee samaa rataa. Ovista täälllä odottelen. Hormonitoiminta on palaillut ihan yllättäin nopeesti varauduin pidempääkin odottamiseen ja epäsäännöllisyyteen. Mitäs mieltä ootte siitä että Sauli voitti BB:n vai seurasítteko kyseistä ohjelmaa? Tuntuu että miten malttaa odottaa ens syksyyn että voi alkaa yrittämisen kunnolla. Melkein vuosi vielä... HUOKAUS...

Missäköhän kaikki ovat.. Meillä on alkamassa tämä yhteinen vapaa.. Jos onnistuisi nyt niin että tärppäisisi, vaikka tuli mieleen, että pitäisikö testata tuleeko mulla edes ovista.. Vaikka uskon kyllä että tulee, kun ajoittain aina maha kipeä ja huono olo.. Mietin, et pitäiskö testata vielä ti aamulla varmuuden vuoksi r-testi, koska lähdetään ti illalla laivalle..

KP

Heipä hei!

Ei oo oikeen jaksanu täällä pyöriä, kun mulla on uus addiktio netissä: facebook! En suosittele kirjaantumista, koneella vierähtää tovi, jos toinenkin!:)

Talvicci: mä en taas jaksa kirjotella sinne vauvakuume mutta ei vielä, kun siellä on niin hulluna porukkaa ja oon ihan tippunu kärryiltä.:( Että kirjottelenpa tänne aina kun jaksan, useammin tulee vaan lueskeltua muitten kuulumisia. Kai mun vauvakuume on jotenkin laantunu.. tai ei se kyllä ole vähentyny yhtään, pikemminkin päinvastoin! Mutta jotenkin vaan ei oo nyt jaksanu niin näillä vauvasivuilla pyöriä. Taitaa toi facebook verottaa aikaa täältä! :ashamed:

KP: Ostin nytten ensimmäistä kertaa ovistestejä! Ootko niitä käytelly? Aattelin nyt tästä kierrosta huvikseen testailla niitä.:)

toivo79: Seurasin bb:tä.. Niko oli mun suosikki, mutta sauli heti kakkosena!

Minäpä kertoilen jotakin kuulumisia... eli sitä ).( omaa napaa.

En oo kans paljon täällä pyörinyt, tai no lukemassa vain, kun muutettiin tässä noin viikko takaperin ja sen suhteen on riittänyt tekemistä. Riittää edelleen...
Meillä nyt tuo lapsen yrittäminen on yhteistuumin saatu jutusteltua. Eli miulla menossa vika pilleriliuska ja sitten niitä en enää napsi. Mennään jokin tovi kumilla varmaan ja joskus toukokuun tienoilla aletaan sitten "tosi toimiin" :) Meillähän on sitten kesällä häät, eli en tiedä voinko miten pahoin omissa häissäni jos vaikka heti tärppää... Mutta en malttaisi enää oottaa sinne häiden jälkeenkään. Varsinkin kun tuota yrittämistä voip olla vaikka kuinka kauan ennen tärppäämistä.

IsoVeljeä katsoin joskus jonkun verran, koukkuun oisin jäänyt jos alusta asti olisi tullut aktiivisesti katsottua :)

Joo-o, joulu se vain tekee tuloaan, kaikki lahjat vielä hankkimatta, milloinkohan kerkeäisi :/

Juu, kyllä kieltämättä aika hiljasta ollu täällä...

napakettu:Kyllä toi mies tuntuu olevan valmis ja on siis kyllä sanonukin niin.. sille kävi, et lopetettiin pillerit ja käy, että lopetetaan sitten keväällä kumit. Ja melki päivittäin puhuu, että voi kun ois ihanaa, kun sulla ois iso masu ym. :heart: Vauvakuume taitaa olla aika tarttuva tauti!:) Oon kyllä samaa mieltä, että noi kumit on kyllä ärsyttäviä... Ollaan just ennen menkkoja oltu ilman mitään ehkäsyä, mutta muuten kyllä käytetty säännöllisesti.

Lakta: Meilläkin alkaa yritys huhti-toukokuussa.:) Vieläkin innokkaampana tässä nyt oottelee kevään tuloa, kun normaalisti.:D Jos saa udella, minkalaiseen asuntoon muutitte?

Moi! Mulla on kauhee villitys nyt katella huuto.netissä myynnissä olevia vauvan vaatteita ja tekis mieli huutaa sieltä vaikka mitä, mut sanokaa pidättekö ua ihan hulluna jos hutaisin sieltä jotai ihan vaan varastoon?!?

Pearl84 Mennään sitten samalla aikataululla suunnilleen. Saa nähdä kummalla tärppää nopeammin :) Kyllä tässä itsekin jaksaa nyt taas eteenpäin kun on mitä odottaa, tietty kesän häät on toinen iso juttu. Niihinkin pitäisi taas siirtää ajatuksia...

Me ostettiin rivitalokolmio, ensimmäinen oma asunto, tähän asti ollaan rikastutettu muita vuokraa maksamalla.

toivo79: Mä oon kanssa joskus katellu huuto.netistä vauvan vaatteita ym. Mutta tilannu en ole, vaikka mieli on kyllä tehny!! Ei kai siinä mitään, senkus tilaat vaan, jos siltä tuntuu, et oo hullu!:)

Lakta: Meillä tää on kanssa eka ihan oma asunto, tai siis talo:) Ollaan asuttu tässä vuoden varran. Hirsitalo vähän syrjemmässä, järven rannalla. Pihasta löytyy leikkimökkiä ym. Ainut mikä tässä vähän miinusta, ni ei oo kun 2 makkaria...että joskus sitten luultavasti muutto edessä tai laajentamaan. Mutta ne on sen ajan murheita sitten ne...

Pearl en ole käyttänyt.. Mutta tässä ykis päivä vihjasin miehelle pitäisikö testata...

Kyllä mä olen kanssa joskus katsellut lasten juttuja huutonetistä..
Mies alkaa olla aika sujut tämän vauvajutun kanssa, koska itsekin joskus ehdottaa, että mentäisiinkö tekemään vauvoja, rakas? Joten uskon, että on ihan ok asian suhteen.. Kuulemma kihloihin mennään kunhan ensin ollaan oltu vuosi ainakin yhdessä..

Nytr nukkumaan kun aamuvuoroon pitäisi mennä...

KP

KP

juu, täältä kyllä kaikki on häippässy, ni ei oo oikeen itekään jaksanna kirjotella.:/

Pientä joulustressiä meinaa tässä itellekin pukata... aaton ja joulupäivän oon aamuvuoroissa, ni sitä ennen pitäis kaikki saada suht valmiiks.:/ Nyt on onneks nää kolme vapaata ennen aattoa.

Mutta hauskaa joulua, jos en tässä aiemmin kerkeä kirjottelemaan! :xmas:

Hejssan alla! Täällä sitä voidaan hyvin ja odotellaan jännityksellä minä päivänä menkat alkaa! Joulun viettoon ois tarkoitus suunnistaa maalle ja olla molempien kotona kun ollaan samalta paikkakunnalta kotoisin. Veljen ja siskojen lapsetkin on paikalla joten säpinää on luvassa! HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE!!!

Heipähei! Joulu on juhlittu ja uusi vuosi edessä. Olen vielä täällä maalla kun mulla on sunnuntaihin saakka vapaata. Mies meni pariks päiväks kaupunkiin töihin ja tulee taas huomenna tänne. Mulla ei vieläkään oo menkat alkanu joten ekaa kertaa näyttää luomukierto venähtävän pitkäksi. Raskaana en voi olla kun on kumia käytetty (kumpa olisinkin). No täytyy toivoo että kierto kuitenkin ehtis tässä vajaan vuoden aikana asettua uomiinsa kun syksyllä aloitamme yrittämisen.

Kiltti olin kai ollut tai me molemmat miehen kanssa tuli niin monta hyvää ja hienoa lahjaa. Onnea kaikille joille pukki toi lahjoista suurimman eli "positiiviset" uutiset.

Yhteistyössä