noniin, menihän taas hetki että pääsin tänne asti. (okei, kävin kerran jo vastaamassa, mut sit just kun sain tekstin valmiiks, sivut tilttas, ja annoin periks..)
mutta niinn, kovin on kiireistä elämä nyt kun kotona touhottaa 5kk. kaikkea maisteleva ja haisteleva koiranpentu ja lisäks me ostettiin asunto!
nyt vaan tää nykyinen myyntiin ja jouluks uuteen kotin.
aiemmin kyselitte siitä mun miehen syövästä, joten vastailen näin yhteisesti. Kyseessä siis imusolmukesyöpä, hodgingin lymfooma. maaliskuun alussa syitä kuumeiluun, hikoiluun, laihtumiseen ja yleiseen voimattomuuteen alettiin etsiä. syöpä epäillys nousi aika pian, ja huhtikuun alussa se sitten todettiin. taaksepäin kun aikaa ajattelee, niin oireita on ilmennyt jo vuoden alusta alkaen, tarkkaa alkamisajankohtaahan ei tietenkään voida tietää. siitä edetty ollaan sitten tähän päivään, nyt hoidot takanapäin (12kertaa) ja kaikki tällä hetkellä hyvin!!
Töissä ollaan tosiaan molemmat, minä arkkitehtitoimistossa, tosin alan vaihto on pyörinyt mielessä, lapset kun kiinnostaisi myös työnä. Mies on metalialan töissä.
Lääkäri aika oli tosiaan eilen ja sieltä saatiin paljon positiivisia uutisia, viime viikkoiset kuvaukset (miehen) olivat erittäin hyvät!! (lue:syöpä poistunut), vielä kuitenkin varmistetaan, ettei sädehoitoja tarvita, ja käydään kontrolleissa. Vauva-asiaan saimme myös positiivista tietoa, luulemamme kahden vuoden sijaan, voimme jo vuoden päästä alkaa yrittämään, jospa mekin se pieni nyytti sitten saataisiin!
tässä tilanneraportti tällä erää.
ja anteeks että sepostan vaan itsestäni, (ja näin pitkästi!!) enkä liity mukaan keskusteluun. töissä kun olen niin en kerennyt paneutua aiempiin kirjoituksiin
yritän jatkossa käydä täällä useammin..